die moet ik ook weer eens gaan halen, ik vind dat wel lekkerquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:43 schreef Breathtaking het volgende:
Ehl, ik had gisteravond een peel-off masker gebruikt. Wat een smerige enge dingen zijn dat! Maar heb nu wel een huidje om te zoenen
Welk vak?quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:09 schreef Hoogstaande het volgende:
hallo, tentamen ging eigenlijk wel, ben erg benieuwd naar het resultaat
Als ik het idee heb dat een tentamen wel lekker ging, heb ik altijd een onvoldoende.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:09 schreef Hoogstaande het volgende:
hallo, tentamen ging eigenlijk wel, ben erg benieuwd naar het resultaat
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gewoon iets verzinnen inderdaad, en dan begint de pret
Oeh, dit is niet best.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik het idee heb dat een tentamen wel lekker ging, heb ik altijd een onvoldoende.
Raar is dat.
Ik deed het wel, samen met een toenmalige vriend altijd stoken. Mensen werden helemaal gekquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik doe het maar niet, zometeen zijn we dan 2 uur verder...
Ja en ook andersom, he... als ik het idee heb dat ie slecht is gegaan, dan heb ik een voldoende. Soort van: ik denk er maar het slechtste van, dan kan het altijd nog meevallen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh, dit is niet best.Maar ik herken het wel.
Had je trouwens gezien dat je in de 1e kaste zit bij mijn versie van de kaste?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik deed het wel, samen met een toenmalige vriend altijd stoken. Mensen werden helemaal gek
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik het idee heb dat een tentamen wel lekker ging, heb ik altijd een onvoldoende.
Raar is dat.
Ik wil graag weten waaraan jij je nuttig hebt gemaakt.quote:
Werken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:23 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Ik wil graag weten waaraan jij je nuttig hebt gemaakt.
Nee.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:23 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Ik kan emoties niet omzetten in woorden, broeder.
Heb je dan ook je voeten op tafel geplaatst en een sigaar aangestoken?quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gewoon maar iets roepen en maar achterover leunen en kijken. Fantastische tijden
Dat deden we daarna, in de kroeg om 11 uur 's ochtendsquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:25 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Heb je dan ook je voeten op tafel geplaatst en een sigaar aangestoken?
Hmpf!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |