Ga je nu weer braaf madeliefjes plukken?quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik als begeleider ben verplicht je dat te geven.
Gadverdammequote:
Jawel hoor, ook hier moet er liefde zijn.quote:
Ik ga straks rotjes afsteken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ga je nu weer braaf madeliefjes plukken?
wat?quote:
Je vriendje ofcourse.quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jawel hoor, ook hier moet er liefde zijn.
Me 2, ik stop met FOK!quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:28 schreef griekjeee het volgende:
Ik ga mezelf even nuttig maken. Later
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Me 2, ik stop met FOK!Ik geloof er niets van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's a joke. I say, that's a joke, son.
Hoezo niet?quote:
Ja idd.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Al die lui die er veel te serieus op in gingen, of helemaal aangeslagen of boos waren na afloop
Ik heb me kapot gelachen tijdens al die gesprekken
Ik houd ook niet van kritiek, omdat het altijd onterecht isquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja idd.
Sowieso mensen die geen kritiek kunnen verdragen en helemaal gaan flippen over het feit dat ze kritiek kregen.
I feel you JB!quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd ook niet van kritiek, omdat het altijd onterecht is
Ik ben gewoon beter dan iedereenSnap niet dat mensen dat niet zien
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd ook niet van kritiek, omdat het altijd onterecht is
Ik ben gewoon beter dan iedereenSnap niet dat mensen dat niet zien
Hilarisch inderdaad, vond die gesprekken altijd het mooiste onderdeelquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja idd.
Sowieso mensen die geen kritiek kunnen verdragen en helemaal gaan flippen over het feit dat ze kritiek kregen.
Ik heb dan zin om zulke personen met kritiek te overladen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hilarisch inderdaad, vond die gesprekken altijd het mooiste onderdeel
Gewoon iets verzinnen inderdaad, en dan begint de pretquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dan zin om zulke personen met kritiek te overladen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |