Staat helemaal vol met lijstjes met veelbelovende spelers, bargain buys, etc.
Voor goedkope spelers moet je kijken bij panathinaikos of olympiakos en anders moet je in de scandinavische of zuid-amerikaanse landen kijken (bijv. Necaxa, Boca, Tigres, Pumas en AIK)
Nu een beetje zitte pliene en een hele leuke bezigheid gevonden: met de editor voor de grap mezelf en drie vrienden erin egzet, behoorlijk goed en lekker jong, begonnen in de Serie C1 bij Ascoli. Super leuk als afwisseling.
Zit met smart te wachten op CM4, eindelijk een behoorlijke grafische interface, maar die komt pas uit in November van dit jaar...
quote:Ik denk dat dat net als CM3 nog wel een tijdje uitgesteld gaat worden. Heb nog geen screenshot gezien.
Op maandag 06 mei 2002 17:12 schreef kUWn het volgende:
Zit met smart te wachten op CM4, eindelijk een behoorlijke grafische interface, maar die komt pas uit in November van dit jaar...
Ik wacht ook op CM4, maar die komt eg nie dit jaar uit hoor.
quote:Ik heb wel al screenshots gezien...ziet er echt onwijs cool uit, zal ff zoeken of ik ze nog kan vinden.
Op maandag 06 mei 2002 17:22 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ik denk dat dat net als CM3 nog wel een tijdje uitgesteld gaat worden. Heb nog geen screenshot gezien.
Ik speel inmiddels CM 01/02, de 4e cd in de serie die ik thuis heb liggen.
Grootste successen heb ik geboekt met Barnet, een klein onbeduidend Conference League clubje uit London.
Het heeft me 7 seizoenen gekost om in de Premier League te komen, en nog 3 seizoenen om uiteindelijk de Champions League te winnen.
De website die ik in mijn vorige post heb genoemd herbergt een hoop informatie aan spelers die het waard zijn om te kopen, maar leuker is natuurlijk om het allemaal zelf uit te zoeken.
Die website heeft trouwens een tijdje een aantal screenshots van CM4 online gehad, die hebben ze alleen om geen "valse verwachtingen" te wekken na een week weer offline gehaald. De introductie van CM4 staat nog steeds geplant voor herfst (lees: midden oktober) 2002.
Beetje onduidelijk, maar goed, en volgens sommige sites staat de release pas gepland voor 2003..dat zou erg kut zijn imho.
quote:Zijn dat echte shots? Ze hadden eerst ook op de site een wedstrijd waarbij gamers zelf hun zelfgemaakte shots konden insturen. Maar het ziet er mooi uit.
Op maandag 06 mei 2002 17:32 schreef BobRooney het volgende:[..]
Ik heb wel al screenshots gezien...ziet er echt onwijs cool uit, zal ff zoeken of ik ze nog kan vinden.
Edit: even URL gevolgd, en er staat idd unofficiel bij. Ik denk dat ze fake zijn, omdat dit wel erg veel op CM3 lijkt. Als je CM3 met CM2 vergelijkt is er enorm veel verandert qua interface, en ik denk dat zoiets nu ook weer gaat gebeuren. Dit is alleen het iets mooier vormgegeven.
In me Arsenal periode 5 jaar Bondscoach van Wales geweest leuk landje, maar kwalificeren voor iets is bijna onmogelijk.
Nu ga ik de ontevreden spelers die ik bij Arsenal gekocht had en die daar nu niet meer aan de bak komen overkopen, Defoe en Henry bijvoorbeeld. Dus spitsen duo voor volgend seizoen zit al goed (samen kosten 60 miljoen gulden).
Moet nu tegen Dortmund sta met 1-0 achter.
quote:niets officieel inderdaad, maar ik had andere screenshots gezien, er waren flink veel mogelijkheden bijgekomen...het wachten is op de officiele natuurlijk..
Op maandag 06 mei 2002 17:59 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Zijn dat echte shots? Ze hadden eerst ook op de site een wedstrijd waarbij gamers zelf hun zelfgemaakte shots konden insturen. Maar het ziet er mooi uit.
Edit: even URL gevolgd, en er staat idd unofficiel bij. Ik denk dat ze fake zijn, omdat dit wel erg veel op CM3 lijkt. Als je CM3 met CM2 vergelijkt is er enorm veel verandert qua interface, en ik denk dat zoiets nu ook weer gaat gebeuren. Dit is alleen het iets mooier vormgegeven.
Ik hoop dat CM4 een beetje de verwachting waar kan maken
Ze zijn van plan om het 2d aspect te vervangen door 3d maar dit zie ik persoonlijk niet zitten
01/02 - Third Division - 10e
02/03 - Third Division - 1e
03/04 - Second Division - 1e
04/05 - First Division - 2e
05/06 - Premier League - 10e
06/07 - Premier League - 2e
Het is ff doorbijten in t begin, maar het is uiteindelijk wel het leukste. Dit is m'n opstelling:
FC FC
AMC
MC MC MC
DL DC DC DR
GK
GK - Jimmy van Fessem
DR - Robbie Savage
DC - César Bostían
DC - Chris Rigott
DL - Alessandro Zamperini
MC - Lucian Sanmartean
MC - Hugo Miguel Viana
MC - Joe Cole
AMC - Tommy Smith
FC - Christian Thielsen Keller
FC - Pedras
SB1 - Steve Banks
SB2 - Kim Källstrom
SB3 - Jonas Lundén
SB4 - Darren Ward
SB5 - Jaõ Ricardo
SB6 - Sean Davis
Ik zou het jullie allemaal wel een keertje aanraden om met een club als Carlisle te beginnen. En over die screenshots: die zijn fake en idd door fans gemaakt over hoe zij zich CM4 voorstellen.
Gr. JW
---SP--SP---
-----AM-----
---MC--MC---
VML------VMR
--VC-VC-VC--
-----GK-----
Met Arsenal had ik al een aantal doorgebroken "nep" spelers.
Me 11 zagen er zo een beetje uit:
SP: T.Henry - M.Klose
AM: J.Saviola
MC: R.vd Vaart - F.Totti
VM: S.Solari- K.Dyer
DC: K.Hofland T.Bramble Lucio
GK: J. Little (Fake)
Op de bank:
GK: G. Damen (fake)
DC: L. Guido (fake)
MC: F. Ljungberg
AC: J. Defoe
AC: P. Brozek (fake)
Zit nu op het werk. K zal thuis us kijken welke opstelling ik met Hertha speel. Weet ik zow niet uit me hoofd!
quote:Probeer Joao paiva, gegarandeerde hit en transfervrij...
Op dinsdag 07 mei 2002 14:32 schreef ToBe het volgende:
Nu net begonnen met Carlisle. Wordt pittig seizoen denk ik.
Geen geld om mensen te kopen is echt heel irri!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |