quote:
quote:
Realm: Auchindounquote:
Realm: Anachronosquote:
Realm: Aszunequote:
quote:
Realm: Azjol-Nerubquote:
Realm: Balnazzarquote:
Realm: Bladefistquote:
Realm: Blade's Edgequote:
quote:
Realm: Boulderfistquote:
quote:
Realm: Chromaggusquote:
Realm: Draenorquote:
Realm: Executusquote:Nachtraaf
Nachtschaduw-(H)- Warlock (80)
Nachtraaf-(H)- Rogue (80)
Nachtgier-(H)- Warrior (80)
Nachtarend-(H)- Death Knight (80)
Nachtwinter-(H)- Mage (80)
Nachtvalk-(H)- Hunter (80)
Nachthavik-(H)- Priest (76)
Nachtbuizerd-(H)- Paladin (80)
quote:
Realm: Emerissquote:
Realm: Frostmanequote:
quote:
Realm: Grim Batolquote:
Realm: Hellfirequote:
Realm: Karazhanquote:
Realm: Khadgarquote:
quote:
quote:Hansch
Kaenargh-(H)- Paladin (80)
Kadavúrial-(H)- Death Knight
Tharsolas-(H)- Rogue
Morbithos-(H)- Priest
Realm: Nordrassilquote:
Realm: Ragnarosquote:
Realm: Spinebreakerquote:
Realm: Tarren Millquote:
Realm: Turalyonquote:
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:
Niemand houd je tegen.quote:
Ouch... Het krijgen van triumph emblems is ook heel makkelijk nu. Je hoeft eigenlijk alleen maar een beetje random heroics te doen en je hebt zo je tier 9 set bij elkaar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:25 schreef lifeblind het volgende:
Ik baal er eigenlijk best wel van dat ik zo stom ben geweest om een hoop frost badges om te ruilen voor triumphs... een paar weken geleden was 't handig omdat ik dan mijn T9 set compleet had. Maarja, als ik dat niet gedaan had, had ik nu al met frost badges het eerste deel van de T10 (Lightsworn Battlegear) set voor paladins kunnen kopen
Dat was idd onverstandig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:25 schreef lifeblind het volgende:
Ik baal er eigenlijk best wel van dat ik zo stom ben geweest om een hoop frost badges om te ruilen voor triumphs... een paar weken geleden was 't handig omdat ik dan mijn T9 set compleet had. Maarja, als ik dat niet gedaan had, had ik nu al met frost badges het eerste deel van de T10 (Lightsworn Battlegear) set voor paladins kunnen kopen
Stiekem tvpen he boef.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:12 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
WoW![]()
Ok jullie kunnen nu lekker verder met dit topic.
Ja idd, maar ik was net lvl 80 toen, en dan wil je zo snel mogelijk zo'n set bij elkaar hebben natuurlijk... dom dom dom!quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:26 schreef Katth het volgende:
[..]
Ouch... Het krijgen van triumph emblems is ook heel makkelijk nu. Je hoeft eigenlijk alleen maar een beetje random heroics te doen en je hebt zo je tier 9 set bij elkaar.
In dalaran is er ook een vendor die het verkoopt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:27 schreef MarkyB het volgende:
Ik ben er nog steeds niet achter waar die t10 vendor nou eigenlijk staat, ook gegoogled enzo. Hij zou dus ergens in Icecrown moeten staan?
Staat in ICC zelf, toch?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:27 schreef MarkyB het volgende:
Ik ben er nog steeds niet achter waar die t10 vendor nou eigenlijk staat, ook gegoogled enzo. Hij zou dus ergens in Icecrown moeten staan?
Binnen in Icecrown Citadel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:27 schreef MarkyB het volgende:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:28 schreef lifeblind het volgende:
[..]
In dalaran is er ook een vendor die het verkoopt.
Daar worden de t10 items niet verkochtquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:28 schreef lifeblind het volgende:
[..]
In dalaran is er ook een vendor die het verkoopt.
Dus als er een raid is samengesteld dan moet iedereen op mij wachten als ik even wil kijken, of is het standaard even koekeloeren voordat er wordt doorgegaan?quote:
Ik neem aan dat niet iedereen altijd meteen in ICC staat als er een raid wordt gevormd. Ga er dan snel heen zou ik zeggen en kijk voor ze echt beginnen met killen. En je kan altijd je sets bekijken op wowheadquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:29 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Dus als er een raid is samengesteld dan moet iedereen op mij wachten als ik even wil kijken, of is het standaard even koekeloeren voordat er wordt doorgegaan?
Ik kan in dalaran toch echt de T10 paladin set kopen hoor, bij Horace Hunderlandquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:28 schreef Bryze het volgende:
[..]
Daar worden de t10 items niet verkocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |