Zondequote:Op donderdag 4 februari 2010 00:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/articles/dantes-inferno-review?page=3
6/10
[..]
Spot. On.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:49 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Eerder Gran Turismo Forever, straks gaat na de volgende uitstel de ontwikkelaar failliet en komt ie uiteindelijk nooit meer uit
Dat mensen die crap nog kopen. Al die games zijn hetzelfde.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:48 schreef SToRM81 het volgende:
Vanavond de gitaar nog maar eens vanonder het stof halen, want Guitar Hero Metallica van HMV is binnen
Ik vind hem wel aardig.quote:
Ik heb een boomhut, lakeside house, en een shitload aan klerenquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:53 schreef Beach het volgende:
De laatste tijd ben ik Home weer ingestapt en er is behoorlijk wat verbeterd/bijgekomen.
Allemaal gratis spul erbij. De nieuwe spaces zijn best grappig en ik heb 3 toffe Duitsers ontmoet![]()
Als het nou in het begin zo was, was er veel minder kritiek.
En nee, ik ga nog steeds geen cent besteden daar
Ik ben gister ook alle winkels afgegaan om alle gratis spullen te zoekenquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik heb een boomhut, lakeside house, en een shitload aan kleren![]()
ja,..ik ben ook zo'n lame ass ,die 10 minuten gaat dansen op de Singstar dansvloer voor 2 t-shirts
Maar ik heb dan ook een kick-ass char![]()
Nee, behalve dat het spel tussen mei & juli zal verschijnen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:34 schreef Godtje het volgende:
Maffia 2 is nog geen release date van bekend?
Ik heb al ruim 85 uur in Dragons Age: Originsquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:37 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Nog maar 2 chapters dan ben ik alweer klaar met Final Fantasy![]()
Total playing time 48h 45m 23s
Daarna beginnen met Bayonetta of Star Ocean
Ik heb de eerste paar dialogen doorlopenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:48 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ik heb al ruim 85 uur in Dragons Age: Originszitten (waarvan 15 uur met 2e playthrough), is misschien ook nog een optie voor je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |