Wat er met ElisaB gebeurde toen we op school acrobatiek kregen en met z'n 15-en op één stoel moesten staanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:55 schreef JJH het volgende:
Wat is daarvan het bijbehorende verhaal?

whahahahaha, ik vind jullie opmerkingen onthullender dan de paints!quote:

quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat er met ElisaB gebeurde toen we op school acrobatiek kregen en met z'n 15-en op één stoel moesten staanEn dat ik de leuning tussen mijn benen had en toen mijn evenwicht verloor en toen de eerste puber met een officiele kruiskneuzing was

quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:57 schreef ElisaB het volgende:
De variant op kut met peren: kut met Vlaamse Frieten:
[ afbeelding ]

Big gay Al.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gelukkig wel met een mooi geornamenteerde rugleuning![]()
[..]
tis net big gay al uit southpark
[ afbeelding ]

quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:59 schreef JJH het volgende:
Bij die oh-oh zaten toch ook nog een paar "in progress" paints?

Vraag dat maar aan Ll, en vergeet ook niet het woord wattenstaafje in je vraag te zetten.quote:
En die eerste laat je zitten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

ik was al bang dat ik heel dom was dat ik het niet snapte...quote:

Je wist nog wel dat er een eerste was.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die heb ik blijkbaar niet opgeslagen
Mooi verhaal was dat. Ik geen idee hoe we er opkwamen maar het was wel lachen.quote:

quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan Ll, en vergeet ook niet het woord wattenstaafje in je vraag te zetten.

Ik snapte het zelf ook niet meerquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:05 schreef tombolafan het volgende:
ik was al bang dat ik heel dom was dat ik het niet snapte...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |