Ik voel een Groningse volzin aankomenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Ikke!
Ik heb het heul niet zwaar met mien laifferd

Aan de laaaange Leegte....tralalalalaaaaaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik voel een Groningse volzin aankomen

Succes en trusten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga de honden wakker maken en uitlaten en dan mss ook maar naar bed voor het geval ik morgen gewoon ga werken

Mijn Gronings is niet al te best, Fries daarentegenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Aan de laaaange Leegte....tralalalalaaaaa

Welterustenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga de honden wakker maken en uitlaten en dan mss ook maar naar bed voor het geval ik morgen gewoon ga werken

Ha, de beep die regelmatig in de auping gedrukt wordtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:23 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Ow, sorry, ja ik ken de etiquette hier niet zo goed.
Nou, ik ben dus Pokkehandtas, ik ben de ega van Elies, ongeveer 35 jaar....... en moeder van twee ontzettend lieve miniatuurtjes.
Ik hou van hobbies, zoals aupinisme, synchroon zwemmen en plaatjes knippen uit de Panorama.

Gooi er eens iets inquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:31 schreef Maes het volgende:
Mijn Gronings is niet al te best, Fries daarentegen

Waarom lees ik nu de clitjes van pruim????????quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ha, de beep die regelmatig in de auping gedrukt wordt
Ik wist wel dat jij De Beep was. Heb destijds een de topics gevolgd over de kitjes van Pluim.

Tis wss wel het beste jaquote:

quote:
 Ik dacht het
 Ik dacht het

Dat las ik heul niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waarom lees ik nu de clitjes van pruim????????

quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
 Omdat je een ranzige vrouw bent
  Omdat je een ranzige vrouw bent

Mâg wel....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:35 schreef Pokkehontas het volgende:
Nou wichter, t was mie een meroakels genoeg'n en bedaankt veur 't onthoal hier, moar t is mooi west veur vandoage. Kovvie en dan op 't nust!
Moi
(zoiets Elies? En moet je ook kovvie?)

Dat wordt een hitquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:37 schreef JJH het volgende:
Jullie kunnen zo met z'n tweeen gaan touren!

Ik ben heul geen wicht.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:35 schreef Pokkehontas het volgende:
Nou wichter, t was mie een meroakels genoeg'n en bedaankt veur 't onthoal hier, moar t is mooi west veur vandoage. Kovvie en dan op 't nust!
Moi

Owja, dan ging ik posten als Elies een tukje ging doen. Enerverende weken waren dat. En zo sielugquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:33 schreef nokwanda het volgende:
Ha, de beep die regelmatig in de auping gedrukt wordt
Ik wist wel dat jij De Beep was. Heb destijds een de topics gevolgd over de kitjes van Pluim.

Ja, waarom zou dat nou zijn....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:34 schreef oh-oh het volgende:

quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:35 schreef Pokkehontas het volgende:
Moi

Met wat voor een show?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Jullie kunnen zo met z'n tweeen gaan touren!

Akst wist zou ik t nie vragen nie hequote:

yeah, echt heel sneu was dat. Om nooit te vergeten. Maar aan de andere kant liet het wel weer zien dat er heus mensen zijn die dat gewoon doen. Het was zielig, maar ook mooi en om nooit te vergeten. het maakte toen wel indruk op me.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:38 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Owja, dan ging ik posten als Elies een tukje ging doen. Enerverende weken waren dat. En zo sielug

quote:
 Dyke slettie?
 Dyke slettie?

Een beetjequote:

Ik hoop alleen maar dat de katjes ons de komende nacht lekker laten slapen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Pokkeding
Ik ga ook es op tijd...eerst de katten happies geven en dan zolangzamerhand es richting de Niet-Aup
 En ze kijken allemaal volkomen zennnnn momenteel.
 En ze kijken allemaal volkomen zennnnn momenteel. 

Niet onderbroken slaap FTWquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik hoop alleen maar dat de katjes ons de komende nacht lekker laten slapen.
Ik zit hier nu met 6 van de 8 katten in de helft van de woonkamer. Waarvan een nieuw Cat on the block PoeskaEn ze kijken allemaal volkomen zennnnn momenteel.
Heel misschien een nacht totaal ononderbroken slaap.

Ik heb d'r nu al zin an! WHOEIIIIIIIII Ik heb nog geen voorkeur. (tekst slaat nergens op trouwens maar wel makkelijk meezingenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
En?
Bwahahahahaaaaa
Dan maar Loekz he?
SHALALIEEEEE SHALALAAAAAAAAAAAAA
 )
 )

Sjon had dr niks van heel gelaten!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
behoorlijk ja, ze had de paints beter aan sjon kunnen meegeven

Met z'n korte pootjes helemaal vanuit Mestreech naar Maasdijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
behoorlijk ja, ze had de paints beter aan sjon kunnen meegeven

Door de kou met zn dikke blote buikkiequote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Met z'n korte pootjes helemaal vanuit Mestreech naar Maasdijk.

Ja ze zijn wel de moeite toch?quote:

quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:42 schreef oh-oh het volgende:
Msn van Zwabber is zo traag, ik had die paints beter even over kunnen tekenen en te voet kunnen gaan brengen

idd... arm ding...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:45 schreef JJH het volgende:
[..]

maasdijk is vergeleken bij maassluis een klein kutgat, en dan ben ik al niet blij met maassluisquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:45 schreef JJH het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |