quote:
Nachtbagger van de afgelopen nacht, en hier vanavond.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hey, ik ben aan de schijt, wat is jouw excuus?
omg.... ik ben nog maar op een deel van het liedje, maar oor...quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:45 schreef Greys het volgende:
Oh nog één ding....
Om te gieeeeeeeeeeren
Eerst het filmpje/de man bekijken en dan de TT en de posts
[ZWI] Michael Von Der Heide - Il pleut de l'oor
En bij aanvullingen, hou je niet in!
Die opmerkingen!!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
omg.... ik ben nog maar op een deel van het liedje, maar oor...
Slaap lekker!!!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:02 schreef JJH het volgende:
Ik ga vannacht maar niet door. Nog ff een film kijken en dan pitten.
Later.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 04:35 schreef trovey het volgende:
[DIENSTMEDEDELING FV }] Als je van mij een uitnodiging hebt gehad voor petville negeer deze dan....kon niet slapen en zat even op fv maar was toch blijkbaar te slaperig
....en ineens zat ik op petville mensen uit te nodigen terwijl ik dat helemaal niet wil spelen....mijn excuses
[EINDE DIENSTMEDEDELING]
SC ze ochtendploeg.....
en nu weer
Hier is het niet glad.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:43 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
zou t echt glad zijn van de ijzel?
Wat heerlijk en ga je nog leuke dingen doen? Terwijl ik dit type volgens mij wintersport of niet?quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:32 schreef Ml-etje het volgende:
vaaaakaaaaaantiiiieeeeee
![]()
En wat doe ik zo vroeg op? Nou Mr's auto naar de carcleaning brengen![]()
Heb me een breuk gelachen net met het teruglezen
quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:54 schreef Maes het volgende:
Morning![]()
![]()
Bedankt voor het hilarische half uurtje met terug lezen (inclusief tussendoor ruzie maken met de scanner)
Ben een beetje paniekerig want ik heb een vlo gevonden bij Bob
Altijd fijn zo opstarten s'morgensquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:55 schreef Maes het volgende:
[..]
Wat heerlijk en ga je nog leuke dingen doen? Terwijl ik dit type volgens mij wintersport of niet?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:07 schreef senesta het volgende:
Wat ik me ineens af zat te vragen he![]()
Zullen fokkers en cattery's ook ingeschreven zijn bij een kvk en moeten ze ook belasting en zo afdragen voor wat ze aan inkomsten hebben via hun dieren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |