Ze doet het gewoon 3 x op rijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was ff sanitair afwateren
5 miniviervoeters en 2 minitweevoeters en Pokkehandtas () is inderdaad de rechtmatige werpster
Ze komt hier zelf out of the blue binnengestiefeld.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar wie had er ANDERHALF UUR voor nodig om te weten wie pokkedinges was?![]()
Niet de Farmvillers!Hell, dankzij FV mogen ook jullie haar live meemaken!
Ik maak wel een beetje een attractie van d'r.![]()
Nou, dat doe ik al sinds zaterdag niet meer, maar kennelijk valt het toch niet op...quote:
Rechtmatige werpster.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
5 miniviervoeters en 2 minitweevoeters en Pokkehandtas () is inderdaad de rechtmatige werpster
Elies, dat laatste zou je ook eens moeten proberenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:10 schreef Greys het volgende:
Oeh bijna vol.
*remt op tijd voor het slotje*
LOGGER.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Elies, dat laatste zou je ook eens moeten proberen
A heb ik zaterdag en zondag amper gelezenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, dat doe ik al sinds zaterdag niet meer, maar kennelijk valt het toch niet op...
DAt is het nog wel het mooiste, haar er ieder vers topic weer mee kunnen pesten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:13 schreef Ingetje79 het volgende:
ELIEHIIIIIEEEEEEEEEEES!
WU ZIJN HIEHIEEEEER
En zo is het!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:12 schreef JJH het volgende:
Ze komt hier zelf out of the blue binnengestiefeld.
Ze stelt zich geeneens behoorlijk voor.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:09 schreef Greys het volgende:
Koffie zetten?
Of mekaar in bed aan het drukken
En welke gek zat er nu weer door het slotje te postenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:10 schreef ElisaB het volgende:
Nou, terecht. Het is 'n apartequote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:09 schreef Cat22 het volgende:
Ik maak wel een beetje een attractie van d'r.![]()
Ik ook niet meer. Vrij nutteloos.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
FUCK SOCIALE PROFIELENSITES
yeah![]()
de enige reden dat ik hyves heb, is zodat iedereen zou stoppen met zeuren of ik een hyves had![]()
kom d'r echt helemaal nooit
okee, je hebt een punt!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
A heb ik zaterdag en zondag amper gelezen
en B valt het idd in het niet bij alle mensen die het wel gewoon doen
Ja, daar is een speciaal topic voor!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
A heb ik zaterdag en zondag amper gelezen
en B valt het idd in het niet bij alle mensen die het wel gewoon doen
Oh ja, doe es iets nuttigs met je modskillz wil je Elies?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:14 schreef Greys het volgende:
Eliesje, frot je even ergens een 596 in de TT? Je mag zelf kiezen waar!
Be creative!
Ik snap het niet. Ik zit écht goed op te letten heurquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:13 schreef Greys het volgende:
Elies, dat laatste zou je ook eens moeten proberen
Donequote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:14 schreef Greys het volgende:
Eliesje, frot je even ergens een 596 in de TT? Je mag zelf kiezen waar!
Be creative!
Bedoel je nou doorposten in een dicht topic?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, doe es iets nuttigs met je modskillz wil je Elies?
Verrie kriejeetif.quote:
Nee?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
Had ik al verteld dat Maes en ik gaan SHALALIEËN de 7e februari?
Is dat live?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
Lekker koezenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:16 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga naar mijn mandje.Trusten menskens!
Je moet natuurlijk wel nu...als Mod van ESF zijndequote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
Ja? Ga je? Gaaf!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
Hi-fuckin-larious.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Ik zit écht goed op te letten heur
[..]
Done
Dat vroeg ik me nou ook net afquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Waarom moet ik altijd zo lachen om die vrouw van die aparte?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:16 schreef Cat22 het volgende:
Hier moest ik serieus even over nadenken. maar ja ik heb dan ook geen Aupquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Mekaar door de Aup sleuren
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
Ik wil een Aup...als de badkamert klaar isquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:18 schreef Maes het volgende:
[..]
Hier moest ik serieus even over nadenken. maar ja ik heb dan ook geen Aup
Wij doen aan bedsport.... Aupinisme...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:18 schreef Maes het volgende:
Hier moest ik serieus even over nadenken. maar ja ik heb dan ook geen Aup
Lekker slapenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:16 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb ook 7 februari in mijn agenda staan. De 6e en de 8e ook trouwens. Wel goed spul, die Succes navullingenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:19 schreef Greys het volgende:
Maes, je hebt 7 februari al in je agenda staan he?![]()
Moeten we nog even ergens een roze boa scoren
Best wel jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij doen aan bedsport.... Aupinisme...
Sowee, die is fout
Daar heb ik nog een paint van!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sowee, die is fout
Neem wel een Aup met een matras. Wij hadden er een met twee matrassen, maar dat is echt helemaal drie keer nixquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik wil een Aup...als de badkamert klaar is
Ik heb m ook dr in staan joh, en ik heb gewoon de goedkoopste van V&Dquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb ook 7 februari in mijn agenda staan. De 6e en de 8e ook trouwens. Wel goed spul, die Succes navullingen
Ik heb nog een DoeMaar-roze en groene!!!! (ergens...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:19 schreef Greys het volgende:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik werd ook gek van dat gevraag of ik Hyves had maar dat maakte mij alleen maar standvastiger om er niet aan te beginnen
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:19 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook eentje van de V&D.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb m ook dr in staan joh, en ik heb gewoon de goedkoopste van V&D![]()
Ik kan dat ding niet uppenquote:
Da's altijd wel tof he, agenda's waar zoveel data in staan!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb ook 7 februari in mijn agenda staan. De 6e en de 8e ook trouwens. Wel goed spul, die Succes navullingen
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ja:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Als ik.quote:
je ligt iedere keer klem in het midden?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Neem wel een Aup met een matras. Wij hadden er een met twee matrassen, maar dat is echt helemaal drie keer nix
Ah gelukkig!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:21 schreef Maes het volgende:
[..]
Jaaahaa ik heb het weer via email aan meneer Maes kenbaar gemaakt
![]()
Ik moet me nog wel even inlezen
Ow, sorry, ja ik ken de etiquette hier niet zo goed.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:12 schreef JJH het volgende:
Ze komt hier zelf out of the blue binnengestiefeld.
Ze stelt zich geeneens behoorlijk voor.
Dat vind ik ook makkelijk. Ik kan dat hele jaar ook zo slecht kwijt op 1 janauri.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's altijd wel tof he, agenda's waar zoveel data in staan!
Het is ff zoeken, maar dan heb je ook wat!
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die tetten zitten bij de Bauers in de familie
Hemaaaaaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze zakt elke keer weg in die spleetquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:22 schreef JJH het volgende:
[..]
je ligt iedere keer klem in het midden?
Er is hier nogal sprake van gewichtsverschil, dus 2 matrassen ontkomen we niet aan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Neem wel een Aup met een matras. Wij hadden er een met twee matrassen, maar dat is echt helemaal drie keer nix
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:22 schreef tombolafan het volgende:
Is Pok er nog? Zo nee:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ja:Pok is ff druk met haar voorstelpostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Hallo pokkehandtas.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:23 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Ow, sorry, ja ik ken de etiquette hier niet zo goed.
Nou, ik ben dus Pokkehandtas, ik ben de ega van Elies, ongeveer 35 jaar....... en moeder van twee ontzettend lieve miniatuurtjes.
Ik hou van hobbies, zoals aupinisme, synchroon zwemmen en plaatjes knippen uit de Panorama.
En nu wil ik een Pokkehandtas-foto zienquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:23 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Nou, ik ben dus Pokkehandtas, ik ben de ega van Elies, ongeveer 35 jaar....... en moeder van twee ontzettend lieve miniatuurtjes.
Ik hou van hobbies, zoals aupinisme, synchroon zwemmen en plaatjes knippen uit de Panorama.
Ownee, gewichtsverschil hebben wij hier helemaal nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Er is hier nogal sprake van gewichtsverschil, dus 2 matrassen ontkomen we niet aan.
Vorig jaar 3 weken "gewaterbed"...was geen succes
Noem je haar zo? Pok?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pok is ff druk met haar voorstelpost
Zijn jullie al 35 jaar getrouwd?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:23 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Doeoeoegquote:
En vergeet de Grunniger Klomp'n niet hea?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ownee, gewichtsverschil hebben wij hier helemaal niet
![]()
![]()
![]()
Sorry Beeb... wat zit je haar leuk
Pffffff, das echt een afdankertje.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:25 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, het Eurovisie gaan we wel samen live kijken hoor!
Dan is Elies minstens 2x zo oud als dat ik dacht!vquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zijn jullie al 35 jaar getrouwd?
Je doet het geweldigquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:23 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Ikke!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, en dan maar zeggen dat jij het zwaar hebt
Ah joh, Pokkehandtas is al 350 jaar met Elies, die kan wel tegen een stootjequote:
Ik zal mijn best doen je weer uitbundig te enthousiasmerenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pffffff, das echt een afdankertje.
Als ik niet door jou live door de voorrondes heen gesleep wordt ben ik tegen die tijd helemaal afgehaakt denk ik
Lijkt me niet verkeerdquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sowee, die is fout
Gut, zitten we daar weer mee opgescheept.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen je weer uitbundig te enthousiasmeren
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die tetten zitten bij de Bauers in de familie
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen je weer uitbundig te enthousiasmeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |