Naast dat het niet werkt, kan je ook nog eens een flinke bekeuring krijgen als ze het aantreffen op je auto + directe verwijdering.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:38 schreef longinus het volgende:
zou dit mogen in Nederland
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16963
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:40 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Naast dat het niet werkt, kan je ook nog eens een flinke bekeuring krijgen als ze het aantreffen op je auto + directe verwijdering.
Overigens wordt je in NL al aangehouden als je nummerbord vuil danwel niet leesbaar is. Niet fucken met de inkomsten (boetes) van de NL overheid he?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:33 schreef Chapelle het volgende:
Als ik Rachels link volg naar paypal krijg ik dat ik een creditcard nummer moet invoeren, terwijl mijn account toch echt gekoppeld is aan mijn bankrekening.
Ja, dat is nou weer jammer inderdaad. Maar voor die prijs kan ik niet klagen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:12 schreef Kadooosh het volgende:
Nieuw bandje voor dat T1ssot horloge gekocht ziet er wel beter uit.
Is trouwens wel een erg mooie fake :
http://www.budgetgadgets.(...)st-watch-p-6369.html
En dit is de echte:
http://www.flickr.com/photos/nezgsy/2407718096/
Ik zie geen verschil behalve dat de wijzertjes nep zijn.
Kost maar ¤300 in de winkel
Oh wacht en hij heeft geen datum..
Engelsquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:45 schreef Unreal88 het volgende:
Ebay Chinezen zijn toch wel lief:
[..]
[..]
Oja en als je nog wil weten waarom de pakjes soms zo lang duren heeft WWWDOTEBAY999 Hét antwoord:
[..]
Die gast kan echt geen engels
Idd beter dan een neppe datum erop...quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:37 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ja, dat is nou weer jammer inderdaad. Maar voor die prijs kan ik niet klagen.
Ja dat heb ik dus ook...quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:51 schreef mstr het volgende:
Ik krijg al paar weken de volgende melding:
Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.
Iemand enig idee hoe ik die kan oplossen?
CC invoeren als je die nog niet hebt, en anders zorgen voor genoeg cash op de PayPalrekening?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:51 schreef mstr het volgende:
Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.
Je bent er een tijdje uit en loopt gelijk achterquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:51 schreef mstr het volgende:
Ja tuurlijk mag dat, de Nederlandse politie stimuleert het zelfs door 20% van het aankoop bedrag op jouw rekening terug te storten als je aan hun het ordernummer doorgeeft.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:38 schreef longinus het volgende:
zou dit mogen in Nederland
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16963
quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:34 schreef Poepoog het volgende:
[..]
CC invoeren als je die nog niet hebt, en anders zorgen voor genoeg cash op de PayPalrekening?
PayPal blijft wat dat betreft ook echt irritant met alle onduidelijke regels, als Google nou zijn Googlepay actief ging promoten en uitbreiden dan moet PayPal op den duur ook duidelijker en klantvriendelijker worden.
Wat een klotemanier.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:34 schreef Semmm het volgende:
[..]
Je bent er een tijdje uit en loopt gelijk achter![]()
![]()
Zorg ervoor dat je geld op je PayPal rekening hebt staan of sluit je CreditCard op je PayPal aan, als je je bankrekening hebt aangesloten gaat het sindskort via eCheck en dat accepteren sommigen niet(waaronder Jack volgensmij)
Die prut zou ik dus nooit op mn hoofd smerenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:19 schreef monkeybrain het volgende:
Ok, wie is de eerste knuppel die deze beat-it jack gaat kopen![]()
[ afbeelding ]
Kun je gelijk deze make-up doos erbij doen als je toch bezig bent![]()
[ afbeelding ]
Ja vind het ook niet handig, maar het was volgensmij wel nodig, als je namelijk geen geld meer op je bankrekening had dan kon PayPal dus voor die kosten opdraaien omdat PayPal het bedrag eerst betaalde, en daarna pas van je rekening haalde.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:42 schreef mstr het volgende:
Maar voor je dan een keer wat kan kopen ben je dágen verder, wat is het voor een onlogisch kutsysteem?
Ja, maar nu ben je eerst 4-6 dagen bezig om het op je PayPal te krijgen, en dán bestellen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:57 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ja vind het ook niet handig, maar het was volgensmij wel nodig, als je namelijk geen geld meer op je bankrekening had dan kon PayPal dus voor die kosten opdraaien omdat PayPal het bedrag eerst betaalde, en daarna pas van je rekening haalde.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:52 schreef FrankP het volgende:
Aanvraagje bij Jack gedaan:
http://www.xinneiku.cn/gallery-4.html
For 5pcs:4.38$ each including shipping and tracking number
For 10pcs:3.91$ each including shipping and tracking number
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |