Maar ik gok zo, denk ik, dat je de billen waar je zo vaak achter kruipt, het meeste waardeert. En kijken mag van mij in de sauna, maar verder niet!quote:
Waarom niet? In je blote kont met je nieuwe laarzen aan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:56 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zit heul niet in mn blote kont
Over de kook, lol!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:49 schreef SeaOfLove het volgende:
Bluez wat liefIk heb echt emo-tv gekeken net met herman. wat ontzettend schrijnend
En ook wel gelachen want milou werd wakker, zag dat er eten werd gekookt en ging gelijk helemaal uit haar dak: isse over de kook eej mammie, isse over de kook
ze noemt nu dus elk eetprogramma over de kook. Gordon krijgt ze niet te zien btw, dan is het iedere 15 seconden: oh hij magge niette fuck zeggen eej mammie?!
in je blote marliesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:56 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zit heul niet in mn blote kont
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Met paarsche laarzen op de catwalk in Luden, Utreg
hier ga ik even over nadenkenquote:
Ik zou haast mijn afzegging herroepen, mits Golfer ook in zo'n kekke outfit komt......quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
de laarzen zijn blauwquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik was de oliebollen op 1 januari al weer zatquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:12 schreef krakkemieke het volgende:
En ik heb al sinds Oudjaar zo'n zin in oliebollen. Of ouderwetsche appelbeignets, of desnoods pisang goreng!
dan wel met ondertiteling voor jullie en de rest van nederlandquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:05 schreef Bluezz het volgende:
Over de kook, met onze nieuwe presentatrice : Milou
These boots are made for walking.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:08 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zou haast mijn afzegging herroepen, mits Golfer ook in zo'n kekke outfit komt......
Meer dan genoeg om zich verstaanbaar te maken overal ter wereldquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dan wel met ondertiteling voor jullie en de rest van nederlandEn krakke milou kan echt engels: bye bye, fuck, like duh, talk to the hand en yes, dat is haar indrukwekkende repetoire
Je ziet hier in de buurt nog wel overal van die oliebollenkraampjes! Ik hou meer van appeldingen, zo half warmquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:12 schreef krakkemieke het volgende:
En ik heb al sinds Oudjaar zo'n zin in oliebollen. Of ouderwetsche appelbeignets, of desnoods pisang goreng!
Ja, ik begreep dat ze echt engels spreekt, tof!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dan wel met ondertiteling voor jullie en de rest van nederlandEn krakke milou kan echt engels: bye bye, fuck, like duh, talk to the hand en yes, dat is haar indrukwekkende repetoire
Ik wil alleen oliebollen van de echte bakker of van mezelf. Liever van de echte bakker en die doet het niet meer.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je ziet hier in de buurt nog wel overal van die oliebollenkraampjes! Ik hou meer van appeldingen, zo half warm
de mensen die haar vorig jaar op de tapasmeet hebben gezien zullen nu wel een duidelijk verschil zien. maar ik kan me voorstellen dat het voor onbekenden best moeilijk is om haar af en toe te verstaanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, ik begreep dat ze echt engels spreekt, tof!
En ik weet niet zeker of de rest van nederland ondertiteling nodig heeft voor Milou hoor. Sommigen misschien....
Ik kon haar vorig jaar prima verstaan en we hebben leuk met elkaar zitten praten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:34 schreef SeaOfLove het volgende:
de mensen die haar vorig jaar op de tapasmeet hebben gezien zullen nu wel een duidelijk verschil zien. maar ik kan me voorstellen dat het voor onbekenden best moeilijk is om haar af en toe te verstaan
Ik begreep haar meteen toen ze zei, ikke poepen hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:34 schreef SeaOfLove het volgende:
de mensen die haar vorig jaar op de tapasmeet hebben gezien zullen nu wel een duidelijk verschil zien. maar ik kan me voorstellen dat het voor onbekenden best moeilijk is om haar af en toe te verstaan
dan zal het verschil met nu je extra opvallen. ze is echt zo erg vooruit gegaanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kon haar vorig jaar prima verstaan en we hebben leuk met elkaar zitten praten.
En ze zei zo lief "meneer" tegen me.
Lekker Sol, maar ze heeft dan ook een supermamaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:44 schreef SeaOfLove het volgende:
dan zal het verschil met nu je extra opvallen. ze is echt zo erg vooruit gegaanben zo trots op haar! we hebben er ook wel weer keihard aan gewerkt: logo. haar vader/stiefmoeder en ik, ook de opa's en oma's doen mee. Deden we altijd al maar milou doet t met sprongen. Heerlijk ook nu ze zo bezig is met lezen en schrijven
dat had ik me een jaar geleden niet kunnen bedenken nl.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik begreep haar meteen toen ze zei, ikke poepen hoor
* krakkemieke Helemaal mee eens isquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker Sol, maar ze heeft dan ook een supermama
Dat willen we graag zien, dus gewoon komen naar de CUL-meet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:44 schreef SeaOfLove het volgende:
dan zal het verschil met nu je extra opvallen. ze is echt zo erg vooruit gegaan![]()
Alvast gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:48 schreef DarkElf het volgende:
flesje veuve cliquot opaltijd een goeie manier om een jaar te eindigen.
nu tijd voor bed
Ik zie je als een haske goeie mama omdat je stinkende best doet, voor Milou en voor jezelf!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:51 schreef SeaOfLove het volgende:
wat lief! ik zie mezelf niet echt als supermama, maar ik weet wel dat ik het goed doe samen met de rest
Je schaamhaar slaat er groen van uit.quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:39 schreef MissHobje het volgende:
Echt niet in mijn blote kont, veeeeeeeeeeeeeeels te koud!
Dat is het gras gewoonquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Je schaamhaar slaat er groen van uit.
oh ik vind de sauna juist zo heerlijk en voel me daar helemaal niet naakt ookal loop ik in mijn blote kontquote:Op woensdag 27 januari 2010 07:35 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen!
DE, ben je jarig?? Van harte proficiat!!!!! Ik vergeet altijd verjaardagen, dus ik ben blij dat mijn mede-users me altijd voorzeggen!
@blote konten: ik vind het vreselijk, die sauna. Ik ben op zich niet preuts of zo, maar het idee dat ik naakt tussen allerlei vreemden moet zitten is to much voor mij. En een privesauna heb ik wel eens geprobeerd, maar ik kon het niet fijn vinden....
Mijn dochter heeft daarintegen helemaal niets tegen op naakt! Ik denk dat ze later als ze groot is als nudist door het leven gaat. Ze loopt het liefst in haar blootje door het huis en voelt zich naakt totaal ontspannen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |