Als het goed is wel... Ik zal haar eens stevig toespreken!quote:
Kate Win-slet (what's in a name)... Waar kennen we die ook al weer vanquote:
Tiet-anic!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kate Win-slet (what's in a name)... Waar kennen we die ook al weer van
Woeoeoeoe!quote:
Nikki Plessen, ik zou haar niet de deur wijzen, maar ook niet zelf uitzoeken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:27 schreef Nonneke het volgende:
Ah ik zie dat Carmen al is ingenomenmaar Shane zou ik er ook zeker niet uitsturen hoor
![]()
[ afbeelding ]
en een bijdrage van mijn beeb:
[ afbeelding ]
Nikki Plessen.....
Oeps, dat wordt ruzieen... Shane is hier ook al ingepikt (door de weeks staat ze in de paraplubak in de gang)quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:27 schreef Nonneke het volgende:
Ah ik zie dat Carmen al is ingenomenmaar Shane zou ik er ook zeker niet uitsturen hoor
![]()
[ afbeelding ]
Hmm... dat zie ik niet helemaal, maar het kan ook aan de foto liggenquote:
Bwhoehahahaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:28 schreef Greys het volgende:
Tiet-anic!
ach, als het dan toch op een dag je taxi instapt...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Nikki Plessen, ik zou haar niet de deur wijzen, maar ook niet zelf uitzoeken.
ik vind dat ze vaak stomme kleren aanheeft...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Nikki Plessen, ik zou haar niet de deur wijzen, maar ook niet zelf uitzoeken.
Psssttt... die moet je voor gebruik toch uittrekkenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:30 schreef tombolafan het volgende:
ik vind dat ze vaak stomme kleren aanheeft...
Ohw nou ik had Doquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oeps, dat wordt ruzieen... Shane is hier ook al ingepikt (door de weeks staat ze in de paraplubak in de gang)
[..]
Hmm... dat zie ik niet helemaal, maar het kan ook aan de foto liggen
ze ziet er op zich wel leuk uit, tis dat ik dankzij die belspelletjes nog steeds de neiging heb om de kettingzaag erbij te halen, maar jaquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Psssttt... die moet je voor gebruik toch uittrekken
Wil jij dan Linda de Mol van ons erbij? Die hebben we toch dubbelquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:32 schreef Nonneke het volgende:
Ohw nou ik had Doal hoor geloof dat niemand die hier wil dus nemen jullie Shane er maar bij
![]()
Mja dat Nikki Plessen ontgaat mij ook totaal
Ingepingelinding!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Sjooheej...hij gaat weer van dattum hier zeg maar heej
Eerst het licht uit doen dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:33 schreef tombolafan het volgende:
Daar zou ik al meteen geen zin meer in hebben
Dat is zeker Fries voor 'jeetje, wat gaan jullie snel; ik kan het niet bijhouden'!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Sjooheej...hij gaat weer van dattum hier zeg maar heej
De toestanden in deze wereldquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ingepingelinding!![]()
![]()
![]()
Waar wil jij het over hebben dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |