quote:Patty Harpenau doet boekje open over scheiding
Patty Harpenau heeft aangekondigd dat ze gaat scheiden. De kunstenares en schrijfster van spirituele boeken laat weten dat haar partner het niet zou nauw heeft genomen met de huwelijkse trouw.
Patty zegt tegen RTL Boulevard dat ze er in november achter kwam dat haar man vreemd ging. Ze werd gebeld door de partner van de minnares van haar echtgenoot.
De kunstenares vertelt dat ze hierdoor een verschrikkelijke kerst heeft gehad. Dinsdag gaat ze naar de rechter om de scheiding te regelen. Patty heeft besloten er een boek over te gaan schrijven.
Laatst gewijzigd: dinsdag 26 januari 2010, 21:16
Vraag het Tineke Verburg maar, die kent haar zeker! (iets over knoopjes en naaien)quote:
Wat heeft kerst met haar scheiding te maken..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:29 schreef tong80 het volgende:
'De kunstenares vertelt dat ze hierdoor een verschrikkelijke kerst heeft gehad'
Dat moet wel een literair hoogtepunt worden.
Ik kan niet wachten.
Tineke raakt dit echt nóóóóoít meer kwijt hequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Vraag het Tineke Verburg maar, die kent haar zeker! (iets over knoopjes en naaien)
Niet met haar scheiding, maar met het buiten-de-deur-geneuk van haar aanstaande exgenoot, denk ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat heeft kerst met haar scheiding te maken..
Ja dat klopt ook. daarom gaat ze van hem scheiden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Niet met haar scheiding, maar met het buiten-de-deur-geneuk van haar aanstaande exgenoot, denk ik.
In dit geval was het on-topicquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:32 schreef Ole het volgende:
![]()
![]()
[..]
Tineke raakt dit echt nóóóóoít meer kwijt he![]()
Wij zijn team < bijna-ex-van-pattyharpenau >quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:59 schreef yvonne het volgende:
Ik ben nou es voor die man, altijd die zgn zielige vrouwen.
Hup man.
Hoe heettie eik?
Deze types vervuilen onsquote:
gevonden....quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:59 schreef yvonne het volgende:
Ik ben nou es voor die man, altijd die zgn zielige vrouwen.
Hup man.
Hoe heettie eik?
Oei jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:32 schreef Ole het volgende:
![]()
![]()
[..]
Tineke raakt dit echt nóóóóoít meer kwijt he![]()
quote:'Als ze zo goed kan naaien…'
En ja hoor, daar komt de voormalige tv-presentatrice Tineke Verburg weer op de hoek zeilen met haar volgens Weekend 'legendarische actie' toen ze werd verlaten door sportpresentator Jos Kuyer. Tineke werd zó boos toen ze vernam dat Jos een verhouding was begonnen met kunstenares Patty Harpenau dat ze alle dure maatpakken van Jos verknipte. Ook de knoopjes van zijn overhemden moesten het ontgelden. De hele handel werd vervolgens verstuurd naar Jos met het begeleidende briefje: ''Als ze dan toch zo goed kan naaien…''
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |