Je veilingwinstquote:Op woensdag 27 januari 2010 07:47 schreef Aresdreams het volgende:
deze ochtend mijn nieuwe gitaar ophalen
Dus datquote:Op woensdag 27 januari 2010 07:51 schreef KaMo het volgende:
[..]
![]()
Daarna foto's en filmpjes en samples
Daarna pas er op je gemak op spelen
quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:47 schreef Aresdreams het volgende:
deze ochtend mijn nieuwe gitaar ophalen
heb wel wat meer te doen dan alleen ophalen...quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:51 schreef KaMo het volgende:
[..]
![]()
Daarna foto's en filmpjes en samples
Daarna pas er op je gemak op spelen
Bijzaak!quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:04 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
heb wel wat meer te doen dan alleen ophalen...
moet ook nog werken vandaag
Noodzaakquote:
Je gaat doodquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:32 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
ik ben al sinds gisteren ziek thuis... laatste tijd echt te vaak ziek..
JA! Ben ik de eerste?quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:58 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
bummer! iemand me gitaar spulletjes hebben? anders zet ik het bij het grofvuil
Wat heb je nog over dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:58 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
bummer! iemand me gitaar spulletjes hebben? anders zet ik het bij het grofvuil
Nobody expects the Spanish Inquisition!quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:00 schreef Witchfynder het volgende:
'Torture her wiiiiiith....the Comfy Chair!".
Ik heb dit shirt:quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nobody expects the Spanish Inquisition!
[ afbeelding ]
Dramatic.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb dit shirt:
[ afbeelding ].
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb dit shirt:
[ afbeelding ].
Ik wil eigenlijk die killer rabbit slippers nog hebben.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb dit shirt:
[ afbeelding ].
Nope. Ik wil dingen van ThinkGeekquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:33 schreef The_Dean het volgende:
Ik ga vanavond weer bij GFS bestellen [spoedje tussendoor], dus wie nog wat wil moet het maar even doorgeven
hoe zit het met die ene bestelling dan..? had al wel betaald namelijk!quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:33 schreef The_Dean het volgende:
Ik ga vanavond weer bij GFS bestellen [spoedje tussendoor], dus wie nog wat wil moet het maar even doorgeven
Ik geloof dat Dean inmiddels al bijna een CRM-pakket mag implementeren om dit allemaal bij te houdenquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:10 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
hoe zit het met die ene bestelling dan..? had al wel betaald namelijk!
Laten we SAP gaan introduceren, dan ben je tenminste eerst nog 5 jaar bezig voor het werkt zoals jij het wiltquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik geloof dat Dean inmiddels al bijna een CRM-pakket mag implementeren om dit allemaal bij te houden.
Ja, die is onderweg hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:10 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
hoe zit het met die ene bestelling dan..? had al wel betaald namelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |