Zodra ik wat moet vervangen betalen ze natuurlijk wel het materiaalquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat voor 60 euro? Je bent knettergek, dan houd je geen cent eraan over!
Marktplaats? Advertentie kost even centjes, maar wellicht zijn er zat potentiele klanten in het noorden!quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:13 schreef The_Dean het volgende:
Dat is nog niet het doel nee, gewoon leuk voor erbij.
Al mag de klantenkring wel wat groter
Daar kom je de dag wel mee door he?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:33 schreef Daantke het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks Daniel voor die link!
Dat is het leuke... ik kom daardoor nooit ergens andersquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:15 schreef brother52 het volgende:
Ik zou eerst ook eens gaan kijken wat anderen er voor vragen.
Als het nodig is, doe ik het meestal zelf maar na een korte zoektocht op google van een tijdje terug, blijkt dat de prijs varieert van 25 tot 60 euro. Voor de 25 euro word je gitaar alleen afgesteld. Voor 60 euro, lopen ze alles na en krijg je er een setje verse snaren bij. Meestal word er zo'n 35 euro voor een volledige check up gevraagd.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is het leuke... ik kom daardoor nooit ergens anders
Dus, vraagje! Wat betalen jullie altijd voor onderhoud aan je gitaar? En wat deden ze allemaal voor dat betaalde bedrag?
Ja, 60 euro per uur is vrij normaal. Je zou daar onder kunnen gaan zitten, want je hebt geen winkelpand wat je moet huren, verwarmen etc.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:03 schreef The_Dean het volgende:
Kom je inderdaad uit op zo'n 60euro per uur... afstellen stelt niet heel veel voor, kan in een half uurtje wel klaar.
Dat was het uurtarief van Bob de Jong ook.
3 gitaren doe je zo in de avonduurtjes. Dan heb je een erg leuke bijverdienste.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:13 schreef Aresdreams het volgende:
50 euro per uur is een mooi bedrag vind ik
hoef je maar 2 a 3 gitaren per dag te doen en je zou er van kunnen leven, beetje leven dan iig...
Beetje? Dat zou nu voor mij een fucking goudmijn zijn!quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:13 schreef Aresdreams het volgende:
50 euro per uur is een mooi bedrag vind ik
hoef je maar 2 a 3 gitaren per dag te doen en je zou er van kunnen leven, beetje leven dan iig...
Ja, als het wat checken en afstellen is wel inderdaadquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
3 gitaren doe je zo in de avonduurtjes. Dan heb je een erg leuke bijverdienste.
Vanaf nu 30 euro per uur hier.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, 60 euro per uur is vrij normaal. Je zou daar onder kunnen gaan zitten, want je hebt geen winkelpand wat je moet huren, verwarmen etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vanaf nu 30 euro per uur hier.Reken je dan per half uur of per heel uur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Kennen wel, maar die willen nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:05 schreef TeleluvR het volgende:
Klinkt wel leuk, 3 gitaartjes in de avond, maar dan moet je 15 gitaren per week kennen die een afstelbeurt nodig hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |