Heb jij poep in je oog?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:38 schreef zovty het volgende:
Bel m anders even, waar hij blijft. Heb je z'n nummer?
Heb jij poep in je oog?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:38 schreef zovty het volgende:
Bel m anders even, waar hij blijft. Heb je z'n nummer?
Ik probeer er op te klikken maar het wil niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:41 schreef LasTeR het volgende:
[ afbeelding ]
Had ik niet verwacht van 'em.
Bij de gemeente dienst nog welquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:40 schreef AlfredDeSnor het volgende:
TS is een junk die volgende week nog een afspraak heeft staan bij de gemeente dienst.
Duh jij hebt zijn telefoon in je klauwen dan kan hij niet opnemen...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:35 schreef kikoooooo het volgende:
Telefoon verkocht, afgesproken op het tramstation hier in de buurt... Half uur gewacht, geen Achmet, en hij neemt ook zijn telefoon niet op
Klacht: KOUD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mijn eigen land krijg ik levenslang of de doodstraf voor moord. Ik vind het wel fijn hier.quote:
ik trapte erinquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:08 schreef TheKC het volgende:
Wat is een turk in een politieauto?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]wheheheheeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!
Da's een goei, zelden zo gelachen
!!!!!
Marty McFly.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:11 schreef TheKC het volgende:
[..]
wheheheheehe!!!!
Da's een goei, zelden zo gelachen
!!!!!
I'm sure that in 1985 plutonium is available in every corner drugstore, but in 1955 it's a little hard to come by.quote:
Ik verkoop hem, drol.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:35 schreef Stuart het volgende:
Waarom een telefoon van 8met willen kopen
Ik word al onpasselijk bij de gedachte om dat tegen mijn gezicht aan te houden
Nee, die intentie had je misschienquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben achmet en vond het wel grappig je te laten wachten in de kou
Hilarische reply man.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben achmet en vond het wel grappig je te laten wachten in de kou
quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:40 schreef zovty het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hihihhi, TS heeft een poepfetish.
Anders leer je even hoe je een spoiler moet doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:08 schreef TheKC het volgende:
Wat is een turk in een politieauto?
[ afbeelding ]
Faalquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:08 schreef Sh0t het volgende:
Wat is stekelbees in een politieauto?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:51 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Anders leer je even hoe je een spoiler moet doen.
kutnewbie deze doet t niet eens!
Je moet een bepaald aantal maal op die links klikken voordat ze open gaan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:19 schreef Billy_Talent het volgende:
Ook als je meerdere keren achter elkaar op die spoilers klikt gaan ze niet open
Mij lukt het nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:31 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Je moet een bepaald aantal maal op die links klikken voordat ze open gaan.
Je bent echt vreemd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:35 schreef Stuart het volgende:
Waarom een telefoon van 8met willen kopen
Ik word al onpasselijk bij de gedachte om dat tegen mijn gezicht aan te houden
Agmet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:40 schreef IHVK het volgende:
Nog nooit een Turk tegengekomen die ACHmet het trouwens maar goed.
Turken heet Ahmet. Er is geen g klank in het Turks.
Je moet een bepaald bazenniveau hebben.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:19 schreef Billy_Talent het volgende:
Ook als je meerdere keren achter elkaar op die spoilers klikt gaan ze niet open
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je moet een bepaald bazenniveau hebben.
Alleen poepoog heeft poep in zijn oogquote:
Misschien boeit me dat wel geen reet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:17 schreef KingSizePinda het volgende:
Misschien schrijf je zijn naam met een D ipv T op et eindt ..
2001 belde, hij wil zijn probleem graag terug.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
TS, hij was naar je onderweg, maar hij kreeg een stevige klap op z'n smoel en is toen naar huis gegaan. Dit is geen grap, ik heb het met mijn camera vastgelegd
Daar trap ik sowieso niet in.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:57 schreef ukga het volgende:
terechte klacht; kut buitenlanders op marktplaats.
ook proberen ze altijd de afgesproken prijs op het moment van betaling naar beneden te lullen.
ja die geintjes kennen we inmiddels wel.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Daar trap ik sowieso niet in.
Heb de telefoon later verkocht aan een pakistaan. Ik hield vast aan de prijs (115 euro) hij probeerde de hele tijd 100. Toen liep ie weg en zei 'ok, 115'. Vervolgens bleek ie 3 briefjes van 50 bij zich te hebben (met de hoop dat ik geen 35 euro wisselgeld zou hebben. Gelukkig had mn vriendin dat wel
Probeer anders eens een leuke grap te maken, Trashcanman.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:50 schreef Trashcanman het volgende:
Probeer hem anders eens te bellen TS.
en eentje die NIET al 30 x gemaakt isquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:54 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Probeer anders eens een leuke grap te maken, Trashcanman.
No can't do, dat was toch wel het hoogst haalbare qua humor met mij.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:54 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Probeer anders eens een leuke grap te maken, Trashcanman.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |