Pics!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:04 schreef AdvancedPower het volgende:
Oké, velen weten dat ik een vriendin had. Het begon allemaal hier: Godverdomme, ik pik dit niet.
Wat er na dit topic is gebeurd in het kort: ze is met een andere jongen geweest. Ik heb haar toen verwijderd van alles: MSN, Hyves en uit mijn telefoonboek. Ik had genoeg van haar en ik wilde haar helemaal niet meer zien of spreken. Ze probeerde, niet tot mijn verbazing, weer met mij in contact te komen. Ik ben hier tot mijn grote spijt op in gegaan en ik kreeg weer wat met haar. Na een tijdje dat het super ging, ging het weer mis. Ze vertelde me dat ze zich niet helemaal goed voelde bij mij. Daarna vertelde ze me dat ik op iemand verliefd was die niet bestond.... Ze had de hele tijd zich als iemand anders voor gedaan. Nu ben ik dus een kleine 4 maanden aan het lijntje gehouden.![]()
Klacht: 4 maanden tijd in iemand gestoken om vervolgens met niets te zitten.
PICS!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:21 schreef AdvancedPower het volgende:
Het komt er nu dus op neer dat die Turk zit te praten tegen haar wat voor player ik wel niet ben.
Heb je dan ook gevraagd op welke punten ze in het echt verschilt van die fictieve persoon?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:04 schreef AdvancedPower het volgende:
Daarna vertelde ze me dat ik op iemand verliefd was die niet bestond.... Ze had de hele tijd zich als iemand anders voor gedaan. Nu ben ik dus een kleine 4 maanden aan het lijntje gehouden.![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:06 schreef FunkyHomosapien het volgende:
gelukkig heb je haar nog geneukt, toch ts?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
tvp omdat potentieel pics + hyvessletjestopic
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:06 schreef FunkyHomosapien het volgende:
gelukkig heb je haar nog geneukt, toch ts?
Doe als hij, hij is baas in MK:quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:07 schreef zovty het volgende:
Joh, 4 maanden! Poehpoehpoeh.
Ik heb nu al 14 maanden gestoken in Super Mario Kart voor de wii en ik heb nog niet alles unlocked. Laat staan dat ik het een keer heb kunnen palen.
Jongen; het is allemaal kut dat je verkering over is. Maar dat kut gevoel gaat weg en dan kun je weer opnieuw verliefd worden en dat is gewoon HET BESTE GEVOEL VAN DE FUCKING WERELD!
Hoezo moet ik een kloon zijn?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ts moet bijna wel een kloon zijn bedenk ik me nu
Omdat echt bestaande FOK!kers geen vrouwen kennen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:46 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hoezo moet ik een kloon zijn?![]()
Dus de slet van TS is een Fok!ster, die bestaat ook niet ?!quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Omdat echt bestaande FOK!kers geen vrouwen kennen.
Voor zover ik weet zit ze niet op FOK!.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dus de slet van TS is een Fok!ster, die bestaat ook niet ?!
Ik snap het niet meer![]()
!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |