Je hebt ook van die droeftoeters die al vanaf deel 1 fulltime meeposten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mijn debuut was in #1 (H) Daarna wel 700 delen weggeweest ofzo.
Jij was er toen met dat hele Onur gebeuren volgens mij.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:57 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb ooit wel een keer iets in de SC gepost en daarna vast 1000 SC's weggeweest
Zelfkennis siert je.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hebt ook van die droeftoeters die al vanaf deel 1 fulltime meeposten.
Onur is newskool.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij was er toen met dat hele Onur gebeuren volgens mij.
Pft, zou best kunnenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij was er toen met dat hele Onur gebeuren volgens mij.
Dire Straits studio = Tamme kutmuziekquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:57 schreef Leghorn. het volgende:
Ik moet Sinitri toch nog op een foutje wijzen in het vorige topic.
Je hebt in de post die als reactie fungeerde op blckbb helaas niet Dire Straits vermeld.
Tja.quote:
5 gangen diner.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:58 schreef S.Seagal het volgende:
JESUS HOE LANG EET DIE JONGEN WEL NIET!!!
Ik neem daar ook altijd de tijd voor.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:58 schreef S.Seagal het volgende:
JESUS HOE LANG EET DIE JONGEN WEL NIET!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's a joke. I say, that's a joke, son.
SCer's na deel 9.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:00 schreef Breathtaking het volgende:
IK ZIT HIER VANAF DEEL 10 OFZO IK PWN JULLIE NEWBIES ALLEMAAL.
Ik denk weleens dat ik hem zie lopen, iig iemand die er sprekend op lijkt anders. Waar komt die gast eik vandaan?quote:
Bobbyb vanaf deel 1.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:00 schreef Breathtaking het volgende:
IK ZIT HIER VANAF DEEL 10 OFZO IK PWN JULLIE NEWBIES ALLEMAAL.
Hij woont volgens mij in de buurt van Zwolle.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik denk weleens dat ik hem zie lopen, iig iemand die er sprekend op lijkt anders. Waar komt die gast eik vandaan?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:01 schreef Leghorn. het volgende:
Kent iemand deze baas nog?wie nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jitzzzze ook.quote:
Oh, dan is het gewoon iemand die er op lijkt dan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:02 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Hij woont volgens mij in de buurt van Zwolle.
Sommige mensen zeggen dat het een mens is. Anderen zeggen dat God hem op aarde heeft geplaatst. Anderen zeggen dat hij al honderden jaren op deze aardbol rondzwerft. Who knows.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik denk weleens dat ik hem zie lopen, iig iemand die er sprekend op lijkt anders. Waar komt die gast eik vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |