Doe moeilijk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:26 schreef PhalanX het volgende:
[..]
natuurlijk... we hadden hier ooit een lijstje:
Leeftijd?
Geslacht?
Locatie?
Kosher?
dat soort fratsen... maar dan uitgebreider.
Gefeliciteerd met je verjaardag morgen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:32 schreef GenusButeo het volgende:
Doe moeilijk.
Vooruit, enige basale weetjes: ik word morgen 21, wonende te Den Haag, 100 % halal, single, student en zo homo als wat.
"Het waren twee fantastische dagen."?quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:18 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Decadent, hoor. Waarschijnlijk zou ik slechts een boekenbon van 20 euro krijgen.
Wat studeer je?quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:32 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Doe moeilijk.
Vooruit, enige basale weetjes: ik word morgen 21, wonende te Den Haag, 100 % halal, single, student en zo homo als wat.
wat ben je nieuwsgierig vandaagquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:36 schreef PhalanX het volgende:
Welkom in [homo] wat wil je weten over wie?
Dankjewel! Ik peer 'm. Dag.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:34 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag morgen.
en wat ga je doen dit weekend, nog dates of zoquote:
nee, misschien poolen met friendsquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en wat ga je doen dit weekend, nog dates of zo
geen geflirtquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, misschien poolen met friends
Ik ben ook heel poetisch opgevoed in het Turksquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:22 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
De g met een boogje? Nee, dat wordt een héle zachte g, zodanig dat het wel bijna op een h lijkt. Het is bijvoorbeeld 'doğum günün kutlu olsun', maar die ğ hoor je amper.
Am, yarak.Poëtisch, hoor. Afijn, je kent dus de standaard termen. Da's ook wel wat.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:36 schreef Peter het volgende:
[..]
"Het waren twee fantastische dagen zes fantastische maanden."?
Literatuurwetenschap in Leiden.quote:Wat studeer je?
Kan je al gedichten van Pir Sultan Abdal citeren? Anders ben je er nog niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben ook heel poetisch opgevoed in het Turks
Hallo.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:24 schreef GenusButeo het volgende:
Homo's! Een homotopic! Waarom stuit ik hier nu pas op?
Overdag slapen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Vannacht ruim 10 uur geslapen, vandaag overdag weer bijna 6 uur. Ik voel me helemaal niet (nog) ok.
Hij geeft toe dat ie konthaar heeft...quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:46 schreef Steve het volgende:
Waarom heeft niemand nog om foto's gevraagd?Hoe on-FOK!s van jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |