Eindhoven de gekstequote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oeh!
Die onthouden we,.
Waar woon je eigenlijk?
Oiquote:
zo ff kijkenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:53 schreef Daph_ het volgende:
Mijn favoriete plates: M12 (kerst), M30 (schattige beestjes!), M69 (voor de twee full designs), M35 (met fairy
), M57.
M63 heb ik ook en vind ik ook een van de leukste, maar die heb ik nog niet gebruikt.
Ahaha, ik moest toch wel lachen,quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
mijn voeten zien er uit alsof ze downsyndroom hebben![]()
[ afbeelding ]
Eerste foto ever van mijn naakte pootjes, een noviteit van jewelste waar jullie getuige van zijn!
voeten
Ik denk dat iedereen dichterbij woont.quote:
schattige spekkige platvoetjes met schimmelkalknagels ftwquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ahaha, ik moest toch wel lachen,.
Je hebt schattige voetjes! Tenminste, in zoverre dat voetjes schattig kunnen zijn.
hey, da's veel handiger dan de ocnailart site, thanks!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:58 schreef AmNaBa het volgende:
op www.wowsocool.com kun je de plates bekijken
@degene met het hand in het verband,sorry, namen, balen zeg! Hoop dat het gauw beter gaat!
@ degene met de trouwplannen, nog gefeliciteerd!
Elke keer heb ik een naam in mijn hoofd en dan vergeet ik hem weer.
@diconnected, balen dat het stempelen nog niet lukt. Zoek een buurtbewoner, die het wel kan!Kun je een workshopje doen
Kalknagels zie je niet met de nagellak!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
schattige spekkige platvoetjes met schimmelkalknagels ftw
kut, nu heb ik ook weer gekliktquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hey, da's veel handiger dan de ocnailart site, thanks!
ik gooi steeds meer in m'n mandjequote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kut, nu heb ik ook weer geklikt
Ah joh.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik gooi steeds meer in m'n mandje
maar met die 30% eraf winkelen scheelt ook weer heel veel
maar, maar...
Dat bij Obli was niet echt een officiele forum meet hoor, dan was het hier wel aangekondigdquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet dat ik weet! Er is pas een meet geweest bij Oblivion en binnenkort een onder-de-rivierenmeet bij Puckzzz als het weer wat mooier is
argh wat doe je, ga dat eens netjes ordenen en rechtop zettenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:09 schreef RenRen- het volgende:
Tuhvuhpuh.
[ afbeelding ]
Met vet oude nagellak.
[ afbeelding ]
En de lak die ik het meest gebruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |