Nou er is toch niet meer veel over van een Nerdy Chuck.. zeker net na vorige ep.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:28 schreef Johnny Blaze het volgende:
Maar die nerdy Chuck is er nog steeds wel, hij is/wordt nu alleen wat meer Hero Chuck, dit soort ontwikkelingen maken het voor mij minder eentonig.
Jij bént Sarah?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:37 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Nou er is toch niet meer veel over van een Nerdy Chuck.. zeker net na vorige ep.
Not quitequote:
Sam toch?quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:55 schreef Professional het volgende:
Wat was de echte naam van Sarah ook alweer?
Ohja, nu weet ik het weer!quote:
mee eens. Chuck is nu eigenlijk elke aflevering weer prima vermaak op dat sarah geneuzel na. Ik vind ook de bijrollen van 'boeven' dit seizoen heel erg goed. Vinnie Jones, Tony Sirico(paulie), Steve Austin, Robert Patrick. Niet de minste namen voor een seriequote:Op woensdag 17 maart 2010 14:13 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nonsens, ik vind dit juist het beste seizoen tot nu toe. Chuck draait daarbij niet alleen om zijn personage, maar ook de bijkarakters. En dat hebben ze in deze serie erg goed voor elkaar met Casey, Awesome, Morgan etc.
Ze mogen die Chuck/Sarah storyline echter wel eens afronden, dat wordt vervelend. Ik had de hoop dat dat met de komst van Hanna voorbij was, maar helaas.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Stem ik op de verkeerde
Ik wilde Nerd Herd Sarah doen, maar klikte op Star Wars Sarah. Dat was wel m'n tweede keuze, maar Nerd Herd Sarah is 10x beter
Orange Orange, toch?quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:43 schreef Dizer het volgende:
Hoe heet dat plek waar Sarah nu werkt? Orange House?
Kon geen ander vindenquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:37 schreef Tazmaniac het volgende:
De foto van de Orange is wel beetje matig, normaal ziet ze er stukken beter in uit
Toch maar gekozen voor Nerd Herd Sarah
Zat zelf ook te zoeken en vind ook niks nuttigs.. maar ik vind haar altijd zeer scherp uitzien in haar Orange topjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |