Ik vind de product placement in Chuck altijd best geinig eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:10 schreef ChickenMan het volgende:
Dat begin, leek wel een spotje voor tictac.
Als je je zo lang kan beheersen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:48 schreef Dizer het volgende:
ik twijfel of ik de aflevering ga kijken of een paar weken wacht en dan een paar achter elkaar kijken
Inderdaad zeg, wat een twists.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:00 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik vond het ook een season final gehalte hebben, leek er verdomd veel op.
quote:'Chuck' hits all-time low as daylight savings begins
UPDATED: NBC's "Chuck" posted its all-time lowest rating Monday night.
With the start of Daylight Savings Time, many 8 p.m. shows tend to dip. Overall broadcast usage dropped 9% during the 8 p.m. hour. "Chuck" (5.8 million viewers, 1.9 adults 18-49 rating) took a rough knock, down 17%.
Tweets co-creator Josh Schwartz: "'Chuck' fans, it's time to get organized."
bron
Stomme ontrouwe Amerikaanse fans!!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:36 schreef Jivis het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, wat een twists.
Goede aflevering trouwens, al moet ik zeggen dat ik zelfs mr. en mrs. Awesome boeiender vind dan Sarah en Chuck.
Met Casey zal het wel goed komen. Zal een verhaaltje worden dat Chuck een missie krijgt, John stiekem op de achtergrond meewerkt en de held wordt. Ofzoiets.
IJzersterke serie blijft dit. Heb nog geen slechte aflevering kunnen ontdekken dit seizoen.
Echter:
[..].
En volgensmij heeft NBC afgezien van The Office weinig goed scorende, scripted series. Ik houd dus wel hoop voor Chuck.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:03 schreef planethugo het volgende:
onbegrijpelijk dat de kijkcijfers alleen maar dalen terwijl het dit seizoen nog vermakelijker is dan voorgaande... Al is 5.8miljoen volgens mij ook niet heel dramatisch,heroes had op een gegeven moment er nog maar 2/3 toch?
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Chuck_(TV_series)quote:When asked about the series' chances of being renewed for a fourth season and whether fans would have to step in again, Angela Bromstad replied, "Well, it's got to maintain, and it depends on development." But that the show is a "Pleasant surprise, and they're doing great work."
Op de laatste 2 afleveringen (en een paar van de eersten) na is dit seizoen ook dikke bagger, alle charme die Chuck had ging verloren toen hij de über spion werd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:03 schreef planethugo het volgende:
onbegrijpelijk dat de kijkcijfers alleen maar dalen terwijl het dit seizoen nog vermakelijker is dan voorgaande... Al is 5.8miljoen volgens mij ook niet heel dramatisch,heroes had op een gegeven moment er nog maar 2/3 toch?
Nonsens, ik vind dit juist het beste seizoen tot nu toe. Chuck draait daarbij niet alleen om zijn personage, maar ook de bijkarakters. En dat hebben ze in deze serie erg goed voor elkaar met Casey, Awesome, Morgan etc.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:08 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Op de laatste 2 afleveringen (en een paar van de eersten) na is dit seizoen ook dikke bagger, alle charme die Chuck had ging verloren toen hij de über spion werd.
Dat is jouw mening, maar je presenteert het als een feit.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:16 schreef Jesse_ het volgende:
Nee, alles is veel te veel 'over the top' in dit seizoen.
En wat betreft de bijrollen, nee gewoon nee. Morgen heb je pas twee afleveringen gezien dit seizoen en Awesome loopt alleen maar te huilen.
Vind dat je gelijk hebt. Seizoen 1 blijft het leukst.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:16 schreef Jesse_ het volgende:
Nee, alles is veel te veel 'over the top' in dit seizoen.
En wat betreft de bijrollen, nee gewoon nee. Morgen heb je pas twee afleveringen gezien dit seizoen en Awesome loopt alleen maar te huilen.
Oneens, de twist aan het einde van seizoen 2 vond ik briljant. Nog een seizoen met een nerdy Chuck die z'n cover moet bewaren was te eentonig geworden: daar gaan juist heel veel series de mist in. Je ziet dat nu aan die eeuwige Sarah en Chuck gate, dat wordt gewoon vervelend. En dat is nou net hetgene wat hetzelfde is gebleven dit seizoen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:37 schreef Tazmaniac het volgende:
S1 ftw
Dit seizoen is ook gewoon primamaar ik snap wat Jesse bedoelt dat het een bepaald deel van de charme heeft verloren toen Chuck opeens de Nerd Herd Nerd niet meer was!
True, ieder zijn mening.. maar een Nerdy Chuck en het bewaren van zijn cover zijn 2 verschillende dingen.. het bewaren van de cover was idd saai geworden maar een Nerdy Chuck met af en toe eens een 'Hero Chuck' kon wat mij betreft seizoenen lang leuk en fresh zijn gebleven.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:44 schreef Jivis het volgende:
[..]
Oneens, de twist aan het einde van seizoen 2 vond ik briljant. Nog een seizoen met een nerdy Chuck die z'n cover moet bewaren was te eentonig geworden: daar gaan juist heel veel series de mist in. Je ziet dat nu aan die eeuwige Sarah en Chuck gate, dat wordt gewoon vervelend. En dat is nou net hetgene wat hetzelfde is gebleven dit seizoen.
Maar ieder z'n mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |