Nu de weersomstandigheden weer wat beter worden en de dagen lengen, wordt de aantrekkelijkheid hiervan weer groter.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:45 schreef Patch het volgende:
Overigens stel ik bij deze voor om weer eens een FMT-meet te houden.
Ik heb zin in bier...
En wellicht een live filmquiz?
Verder geklets daarover en andere zaken > FMT-slowchat-topic
In bepaalde muziekcafé en ierse pubs worden vaak filmquizen gehouden.quote:Op zondag 4 april 2010 17:14 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Nu de weersomstandigheden weer wat beter worden en de dagen lengen, wordt de aantrekkelijkheid hiervan weer groter.
Maar hoe had je een live filmquiz in gedachten?
Ik was al aanwezig op de vorige meet. Dus diverse mensen kennen mij IRL.quote:Op zondag 4 april 2010 19:58 schreef Chen het volgende:
Had graag, vooral, Flitspaal willen ontmoeten.. Jammer
Doordat ze een enkel antwoord dat ik geef ''merkwaardig'' vinden, zonder mij ook maar te vragen wat de reden is dat ik bepaalde antwoorden nou eenmaal weet, ben ik uitgesloten van verdere deelname.quote:Op maandag 5 april 2010 18:20 schreef wyccie het volgende:
Watskeburt?
ikkequote:Op maandag 5 april 2010 19:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mogen we weten wie er allemaal lid is van het tribunaaltje dat hier alles beslist?
Als de Vlaamse moderator zich van den domme houdt, kunnen wij ons achter de oren gaan krabben.quote:Op maandag 5 april 2010 19:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mogen we weten wie er allemaal lid is van het tribunaaltje dat hier alles beslist?
Het mooie is nog, als je kijkt naar de tijden dat ik online ben geweest zie je dat ik pas weer online ben gekomen nadat die vraag en alle gegeven tips al waren gegeven..quote:Op maandag 5 april 2010 20:06 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Als de Vlaamse moderator zich van den domme houdt, kunnen wij ons achter de oren gaan krabben.
Ik steun Patch volledig in deze kwestie.
Als je de betreffende merkwaardigheid bekijkt en het strafblad ernaast legt, kun je tot geen andere conclusie komen.
Maar ik zal je aangeven dat het begon met deze, tamelijk onschuldige vraag.
Vraag die niet zo moeilijk is, maar aanvankelijk niet op te zoeken. In latere instantie wel.
Deze vraag was niet als lokaas of zo bedoeld. Het leek me een niet meer dan redelijke vraag.
Waardeer ik ook enorm van jequote:Op maandag 5 april 2010 20:57 schreef Flitspaal het volgende:
Het is dan ook geen eenmansactie van Patch. Maar hij houdt de stand bij en heeft het daarom naar buiten gebracht.
Ik heb mijn conclusie openlijk geuit.
Weet je, het vreemde is niet dat je Anne Baxter kent, maar wel dat je die titel, The Late Liz, noemt.quote:Op maandag 5 april 2010 21:02 schreef Chen het volgende:
[..]
Waardeer ik ook enorm van jepunt is dat mij geen eens via de o 'zo geliefde PM wordt gevraagd om nadere uitleg.. Weetje ik doe het ook voor mijn lol, heb een keer zogezegd gecheat, eerlijk toegegeven, mijzelf daar nog een puntenmindering voor opgelegd.. Vervolgens is dat niet meer het geval, komt er een wellicht wat verdachte vraag, die ik nota bene met behulp van mijn ouders hierzo heb weten te beantwoorden
(sorry als dat niet mag) en wordt ik opeens uitgesloten van verdere deelname, waarna er in het FMT schaamteloos maar even wordt geschreven dat er ''genoeg'' aanleiding was (waar ik nooit van op de hoogte ben gebracht
) en vervolgens krijg ik in een PM een melding met het verzoek niet meer te posten.
Niet alleen de manier waarop vind ik gewoon niet echt in de toch wel gezellige FMT sfeer passen, maar als mij geen eens mogelijkheid wordt geboden om mij te verantwoorden.. tja...
Ik zou zeker gaan voor een live filmquizquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:54 schreef hornage het volgende:
Zo, ben ff een paar dagen de hort op en direct een half relletjeVerdorie, kan ik mijn functie om de boel te sussen niet uitvoeren
Maar een meet, ben ik zeer voor in. Ik had me voorgenomen om hier wellicht organisatorisch iets voor te gaan betekenen. Ik zal vanavond eens in de agenda kijken of ik ergens tijd heb op een zaterdag ofzo
zo heet ik heul nietquote:Op maandag 15 maart 2010 13:51 schreef hornage het volgende:
Nee, idd, niet wegpesten zoals je met timbola hebt gedaan he
IRL was de druppel idd...quote:Op maandag 15 maart 2010 13:54 schreef Patch het volgende:
[..]
Nee hoor, die heb ik weggepest irl en onder invloed, toch niet via FMT of PM?
Je bent hier wel veel minder tegenwoordigquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zo heet ik heul niet![]()
[..]
IRL was de druppel idd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |