abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 april 2010 @ 17:14:32 #126
41006 Flitspaal
De achtervolger
pi_79938186
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 11:45 schreef Patch het volgende:
Overigens stel ik bij deze voor om weer eens een FMT-meet te houden.
Ik heb zin in bier...
En wellicht een live filmquiz?

Verder geklets daarover en andere zaken > FMT-slowchat-topic
Nu de weersomstandigheden weer wat beter worden en de dagen lengen, wordt de aantrekkelijkheid hiervan weer groter.

Maar hoe had je een live filmquiz in gedachten?
  zondag 4 april 2010 @ 19:29:13 #127
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_79942176
quote:
Op zondag 4 april 2010 17:14 schreef Flitspaal het volgende:

[..]

Nu de weersomstandigheden weer wat beter worden en de dagen lengen, wordt de aantrekkelijkheid hiervan weer groter.

Maar hoe had je een live filmquiz in gedachten?
In bepaalde muziekcafé en ierse pubs worden vaak filmquizen gehouden.
Gewoon in de gaten houden lijkt me.
En hier posten.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_79943016
Had graag, vooral, Flitspaal willen ontmoeten.. Jammer

[14.gif]
pi_79943047
Check pm terug trouwens Patch.

, vooral voor Flitspaal
[14.gif]
  zondag 4 april 2010 @ 20:21:34 #130
41006 Flitspaal
De achtervolger
pi_79943907
quote:
Op zondag 4 april 2010 19:58 schreef Chen het volgende:
Had graag, vooral, Flitspaal willen ontmoeten.. Jammer

Ik was al aanwezig op de vorige meet. Dus diverse mensen kennen mij IRL.

Ik ook van jou , Late Liz.
pi_79944644
[14.gif]
pi_79973946
Watskeburt?
pi_79975437
quote:
Op maandag 5 april 2010 18:20 schreef wyccie het volgende:
Watskeburt?
Doordat ze een enkel antwoord dat ik geef ''merkwaardig'' vinden, zonder mij ook maar te vragen wat de reden is dat ik bepaalde antwoorden nou eenmaal weet, ben ik uitgesloten van verdere deelname.
[14.gif]
  maandag 5 april 2010 @ 19:49:30 #134
22457 Patch
pi_79977101
Wyccie, PM de vaste mensen maar voor het gedetailleerde juiste verhaal.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  maandag 5 april 2010 @ 19:52:32 #135
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_79977215
Mogen we weten wie er allemaal lid is van het tribunaaltje dat hier alles beslist?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 5 april 2010 @ 19:53:52 #136
22457 Patch
pi_79977264
quote:
Op maandag 5 april 2010 19:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mogen we weten wie er allemaal lid is van het tribunaaltje dat hier alles beslist?
ikke
  maandag 5 april 2010 @ 20:06:16 #137
41006 Flitspaal
De achtervolger
pi_79977731
quote:
Op maandag 5 april 2010 19:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als de Vlaamse moderator zich van den domme houdt, kunnen wij ons achter de oren gaan krabben.

Ik steun Patch volledig in deze kwestie.
Als je de betreffende merkwaardigheid bekijkt en het strafblad ernaast legt, kun je tot geen andere conclusie komen.

Maar ik zal je aangeven dat het begon met deze, tamelijk onschuldige vraag.

Vraag die niet zo moeilijk is, maar aanvankelijk niet op te zoeken. In latere instantie wel.
Deze vraag was niet als lokaas of zo bedoeld. Het leek me een niet meer dan redelijke vraag.
  maandag 5 april 2010 @ 20:09:38 #138
22457 Patch
pi_79977872
Kom op SoK , laat je FMT-gevoel weer eens even terug komen.

Meedoen aan FMT houdt o.a. in dat je geen dingen opzoekt.

Dat toch meermaals doen is een FMT-ban.

1 + 1 = 2
  maandag 5 april 2010 @ 20:29:13 #139
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_79978719
Ik heb dan ook geen problemen met de beslissing, ik heb het gelezen en de conclusie lijkt me logisch. Ik ben alleen geen fan van de manier waarop, al dat ge-PM. En dat er blijkbaar 1 persoon beslist wie er wel of niet mag meedoen. Dat vind ik nogal vreemd. Ik gooi de dingen liever in de groep.

Dat zeg ik dan als user of FMT-er. Als mod heb ik er geen mening over, daar vind ik het gewoon een probleem dat maar binnen FMT zelf moet geregeld worden (zolang het niet uit de hand loopt, dan ga ik uiteraard wel met mijn knopjes spelen, maar het zou me verbazen indien dat bij FMT nodig is).
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_79979694
quote:
Op maandag 5 april 2010 20:06 schreef Flitspaal het volgende:

[..]

Als de Vlaamse moderator zich van den domme houdt, kunnen wij ons achter de oren gaan krabben.

Ik steun Patch volledig in deze kwestie.
Als je de betreffende merkwaardigheid bekijkt en het strafblad ernaast legt, kun je tot geen andere conclusie komen.

Maar ik zal je aangeven dat het begon met deze, tamelijk onschuldige vraag.

Vraag die niet zo moeilijk is, maar aanvankelijk niet op te zoeken. In latere instantie wel.
Deze vraag was niet als lokaas of zo bedoeld. Het leek me een niet meer dan redelijke vraag.
Het mooie is nog, als je kijkt naar de tijden dat ik online ben geweest zie je dat ik pas weer online ben gekomen nadat die vraag en alle gegeven tips al waren gegeven..

Maar goed, als de meerderheid vind dat ik weg moet, wie ben ik dan om te zeggen nee. Maar ben het met de mod hierboven eens dat de manier waarop dit gebeurd een beetje scheinheilig is. Krijg geen eens een duidelijk aangegeven reden, simpelweg dat er op basis van wat PM's en vermoedens is besloten dat ik maar moet oprotten. En vervolgens wanneer ik vraag om een iet wat betere uitleg, waarin ik zelf ook mijn woordje mag doen, wordt dat volkomen genegeerd.
[14.gif]
  maandag 5 april 2010 @ 20:57:25 #141
41006 Flitspaal
De achtervolger
pi_79979862
Het is dan ook geen eenmansactie van Patch. Maar hij houdt de stand bij en heeft het daarom naar buiten gebracht.

Ik heb mijn conclusie openlijk geuit.
pi_79980104
quote:
Op maandag 5 april 2010 20:57 schreef Flitspaal het volgende:
Het is dan ook geen eenmansactie van Patch. Maar hij houdt de stand bij en heeft het daarom naar buiten gebracht.

Ik heb mijn conclusie openlijk geuit.
Waardeer ik ook enorm van je punt is dat mij geen eens via de o 'zo geliefde PM wordt gevraagd om nadere uitleg.. Weetje ik doe het ook voor mijn lol, heb een keer zogezegd gecheat, eerlijk toegegeven, mijzelf daar nog een puntenmindering voor opgelegd.. Vervolgens is dat niet meer het geval, komt er een wellicht wat verdachte vraag, die ik nota bene met behulp van mijn ouders hierzo heb weten te beantwoorden (sorry als dat niet mag) en wordt ik opeens uitgesloten van verdere deelname, waarna er in het FMT schaamteloos maar even wordt geschreven dat er ''genoeg'' aanleiding was (waar ik nooit van op de hoogte ben gebracht ) en vervolgens krijg ik in een PM een melding met het verzoek niet meer te posten.

Niet alleen de manier waarop vind ik gewoon niet echt in de toch wel gezellige FMT sfeer passen, maar als mij geen eens mogelijkheid wordt geboden om mij te verantwoorden.. tja...
[14.gif]
  maandag 5 april 2010 @ 21:33:10 #143
41006 Flitspaal
De achtervolger
pi_79981730
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:02 schreef Chen het volgende:

[..]

Waardeer ik ook enorm van je punt is dat mij geen eens via de o 'zo geliefde PM wordt gevraagd om nadere uitleg.. Weetje ik doe het ook voor mijn lol, heb een keer zogezegd gecheat, eerlijk toegegeven, mijzelf daar nog een puntenmindering voor opgelegd.. Vervolgens is dat niet meer het geval, komt er een wellicht wat verdachte vraag, die ik nota bene met behulp van mijn ouders hierzo heb weten te beantwoorden (sorry als dat niet mag) en wordt ik opeens uitgesloten van verdere deelname, waarna er in het FMT schaamteloos maar even wordt geschreven dat er ''genoeg'' aanleiding was (waar ik nooit van op de hoogte ben gebracht ) en vervolgens krijg ik in een PM een melding met het verzoek niet meer te posten.

Niet alleen de manier waarop vind ik gewoon niet echt in de toch wel gezellige FMT sfeer passen, maar als mij geen eens mogelijkheid wordt geboden om mij te verantwoorden.. tja...
Weet je, het vreemde is niet dat je Anne Baxter kent, maar wel dat je die titel, The Late Liz, noemt.

Ze heeft 2 titelrollen gespeeld. 1 in een absolute TOPfilm en 1 in een niemendalletje dat extreem onbekend is. Zelfs ik heb vorig jaar maar 4 films met minder votes gezien. Vandaar dat het er heel veel van weg heeft dat je om het opzoeken heen lult.

Zoals ik al diverse malen heb gezegd, was deze vraag niet als lokaas of zo bedoeld, maar wist ik zeker dat die te doen was, evenals mijn vraag van Arsenic and Old Lace van laatst.

Maar de manier waarop het hier ging, deed mij steigeren.
pi_79983649
Ik begrijp dat dat je enigszins aan het denken kan gaan zetten, en ook het lage stemaantal brengt wellicht wat vraag teweeg, maar zoals ik je al wel duidelijk zei in mijn vorige post, heb ik bij deze vraag hulp van mijn ouders ontvangen die beide wat op leeftijd zijn, en zeer geliefd zijn met oude films, ik zelf had ook nooit van die film gehoord. Herkende haar gezicht, kon me enigszins een naam bij haar bedenken, vroeg het aan moedertje lief die vervolgens met het totale antwoord kwam opzetten, zo ook dat argument van The Late Liz.

Maar goed, nu ik dit zo schrijf zal het wel weer, als ik mij verplaats in jouw manier van denken, zeer ongeloofwaardig klinken...
[14.gif]
  dinsdag 6 april 2010 @ 08:00:15 #145
22457 Patch
pi_79993271
Er lopen voldoende mensen rond in FMT die zich 'bewezen' hebben na verloop van lange tijd.

Vaak genoeg hebben we bij newbies door na een handjevol vragen of er gecheat wordt ja of nee.

Vaak genoeg komt het ook voor dat na een tijdje regelmatig antwoorden worden gegeven die twijfelachtig zijn.

In zulke gevallen, is er ingeslopen, wordt ik ingelicht via PM, ik ben ook niet altijd online.

Ik stuur de desbetreffende user een PM met daarin de bevindingen en hopend op beterschap.
Zo niet, dan is er sprake van een FMT-ban

Tuurlijk zijn er een boel test-vragen om er voor 99,9% achter te komen of de desbetreffende user vals speelt. De vraag met 'late liz' is daar geen van, maar lijkt uiteindelijk een erg duidelijke zaak.

Maar goed, ik stel voor dat we onze sensoren en radars mbt cheaters gewoon hun werk laten doen en PM me als er ergens sprake van is. Naast een PM naar de desbetreffende user, zal er dus ook een post komen in het slowchat-topic en het fmt-topic om het 'in de groep te gooien',
  dinsdag 6 april 2010 @ 08:01:58 #146
22457 Patch
pi_79993284
En nu genoeg gekletst hierover.
Ik maak er geen woorden meer aan vuil.
Mijn advies aan de rest is, om dat ook te doen.

Het is en blijft een spelletje.

Enne, wanneer gaan we weer eens een meet doen?
  dinsdag 6 april 2010 @ 12:54:48 #147
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_80001131
Zo, ben ff een paar dagen de hort op en direct een half relletje Verdorie, kan ik mijn functie om de boel te sussen niet uitvoeren

Maar een meet, ben ik zeer voor in. Ik had me voorgenomen om hier wellicht organisatorisch iets voor te gaan betekenen. Ik zal vanavond eens in de agenda kijken of ik ergens tijd heb op een zaterdag ofzo
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  dinsdag 6 april 2010 @ 13:06:05 #148
22457 Patch
pi_80001491
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 12:54 schreef hornage het volgende:
Zo, ben ff een paar dagen de hort op en direct een half relletje Verdorie, kan ik mijn functie om de boel te sussen niet uitvoeren

Maar een meet, ben ik zeer voor in. Ik had me voorgenomen om hier wellicht organisatorisch iets voor te gaan betekenen. Ik zal vanavond eens in de agenda kijken of ik ergens tijd heb op een zaterdag ofzo
Ik zou zeker gaan voor een live filmquiz
IPV naar de bios. Alhoewel ik me in de bios juist wel heb gedragen...

Ik heb zo eens even gegoogled en er zijn genoeg café's en pubs die ze houden.
Alleen melden ze het vrij kort van tevoren in het algemeen.
pi_80018145
quote:
Op maandag 15 maart 2010 13:51 schreef hornage het volgende:
Nee, idd, niet wegpesten zoals je met timbola hebt gedaan he
zo heet ik heul niet
quote:
Op maandag 15 maart 2010 13:54 schreef Patch het volgende:

[..]

Nee hoor, die heb ik weggepest irl en onder invloed, toch niet via FMT of PM?
IRL was de druppel idd...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 6 april 2010 @ 20:53:38 #150
41006 Flitspaal
De achtervolger
pi_80018860
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:37 schreef tombolafan het volgende:

[..]

zo heet ik heul niet
[..]

IRL was de druppel idd...
Je bent hier wel veel minder tegenwoordig .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')