Wat?quote:
Als het om vrouwelijke FMT-ers gaat, dan mag ik ze niet afschrikken?quote:Op maandag 15 maart 2010 13:48 schreef hornage het volgende:
Euj euj euj, we moeten onze nieuwe FMT'er Dottey natuurlijk op een niet afschrikwekkende methode uitleggen dat opzoeken niet mag heMisschien schrikt ze wel, 't komt vrouwelijk over en dat hebben we nodig natuurlijk!
Al een PM'etje verstuurd Patch?
Nee hoor, die heb ik weggepest irl en onder invloed, toch niet via FMT of PM?quote:Op maandag 15 maart 2010 13:51 schreef hornage het volgende:
Nee, idd, niet wegpesten zoals je met timbola hebt gedaan he
Tombolafanquote:Op maandag 15 maart 2010 16:45 schreef Moontje1980 het volgende:
Klopt het dat ik samen met Dottey (als ze nog gezellig terugkomt) de enige vrouwelijke deelnemers aan FMT zijn?
Zijn er altijd zo weinig vrouwelijke triviantjes geweest?
Vind het helemaal leuk om mijn werkervaring bij videotheken hier weer even op niveau te houden
Waarvan de eerste vier nog sporadisch langskomen, de onderste 4 zijn al tijden niet meer gezien in FMT.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:43 schreef victorinox het volgende:
[..]
Tombolafan
Twentemeisje
Wyccie
Sheridana
Mamamiep
Oscar-Wilde
BwennieBren
BlaatschaaP
Wie kan dit lijstje nog aanvullen.
Het vrouwelijk geslacht is altijd in de minderheid geweest.
Anders was er voor jullie niets meer aan te vullen.quote:
Dat dacht ik ook, maar dat werd op de meet door Mike weggeworpen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:02 schreef victorinox het volgende:
[..]
Anders was er voor jullie niets meer aan te vullen.![]()
Daarbij is Dolfijn volgens mij een kloon van een andere FMT-ster.
Dan is het een kloon van Mikequote:Op woensdag 17 maart 2010 09:34 schreef Patch het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar dat werd op de meet door Mike weggeworpen.
hehehequote:
Scanman is sowieso schizofreen. Of hij heeft zelfs meerdere persoonlijkheden. Als in een hele slechte B-film.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:46 schreef Patch het volgende:
[..]
hehehe
Nee, de vermoedens waren dat Dolfijn en Scanman01 1 en dezelfde persoon waren.
Kloon van Scanman? Bewezen?quote:
We zijn toch allemaal kloons van Scanmanquote:Op donderdag 18 maart 2010 07:47 schreef Patch het volgende:
[..]
Kloon van Scanman? Bewezen?
Dolfijn dachten we namelijk ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |