quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Patch
mr_anonimous
SamuelofSEK
InTrePidIvity
tomtomaat
dyonvbaal
Dopekoe
tombolafan
Yankee
hornage
Hulkio
Gillingham
tong80
Chen
wyccie
California
SaintOfKillers
Falco
nightcowboy
Bellatrix
Zeroku
lamers
Lonewolf2003
DeParo
Mike
Bronson
Ofyles2
Fluffy_Augurk
Gorro
banaantjeEE
YellowBlacks
Mostlyanthony
ScottTracy
victorinox
Doff
ranja
Gatalin
methodmich
Beschouw
lubje25
TUFKAL
henrydg
slaveloos
Rucebo
Nepthys
Jeeh
cafca
YoGi_Berra
Nico_S.
Anonymousz
Ja klopt, weten ze weer goed te photoshoppen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:58 schreef hornage het volgende:
Mmm, ik zag zoiets langskomen toen ik deze zocht jah. Wel grappig, bij sommigen heeft dezelfde dame opeens wel haar bh aanMaar Cashback kijken is goed om vrouwelijk schoon te spotten. Heb er al eens een stuk van gezien met een scharrel
In elk geval een view waard.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:48 schreef hornage het volgende:
KlaasDJ gaat nogmaals het hele FokFilm project proberen op te starten. Als je dus iets daarin wilt beteken kan je ff reageren in het volgende topic -> FOK!-film
Lijkt mij wel grappig
quote:Op maandag 7 juni 2010 09:30 schreef hornage het volgende:
Is dit een "ik ben jarig en wil dit spammen"-post?
Juist, en de 19e ben ik jarig. Dus dan verwacht ik ook de nodige felicitaties.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]en of je het meteen even in je agenda schrijft voor volgend jaar
Waarom niet?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:50 schreef wyccie het volgende:
Ik wil niet in dat andere topic posten.
[ afbeelding ]
Het is minder vaag dan zijn korte filmsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:30 schreef hornage het volgende:
Bovenaan mijn to see staat trouwens atm Inland Empire maar eigenlijk ben ik er een beetje bang voor. Ik heb alle andere Lynch films ook gezien, maar ergens heb ik het gevoel alsof deze nog vager is ofzo...
Iemand die me hiervan af kan helpen?
Bronquote:LOS ANGELES - Regisseurs Jean-Luc Godard en Francis Ford Coppola krijgen een ere-Oscar voor hun volledige oeuvre.
De 79-jarige Godard krijgt de prijs tijdens een speciale ceremonie in Hollywood op 13 november. Coppola (71) krijgt zijn beeldje voorafgaand aan de reguliere uitreiking van de Oscars in februari 2011.
Godard is één van de pioniers van de nouvelle vague, de Franse filmstroming die probeerde begin jaren zestig los te komen van de beperkingen van de klassieke cinema om zo een meer geïmproviseerde stijl te creëren.
Zijn A Bout de Souffle (1960) wordt gezien als een mijlpaal in de filmgeschiedenis. Het is niet duidelijk of Godard zijn prijs zelf komt ophalen.
Coppola was één van de meest vernieuwende Amerikaanse filmmakers uit de tweede helft van de twintigste eeuw.
De regisseur maakte met de eerste twee Godfather-delen (1972 en 1974) en Apocalypse Now (1979), volgens velen drie van de beste films ooit. Ook stond hij als producent aan de wieg van de carrières van andere grote regisseurs, zoals George Lucas (Star Wars).
Nou het vervelende van die series is dat ze het einde van de aflevering zo maken, dat je gelijk weer door naar de volgende aflevering wilt.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:53 schreef hornage het volgende:
Nja, series mogen ook hoorZo heb ik dit voorjaar zo even heel Naruto en Heroes verslonden
Kost ook veel filmkijktijd
Heb nog steeds Inland Empire bovenaan staan op mijn tosee lijst, maar verdorie. Duurt bijna 3 uur, dan is een serie toch makkelijkerKost minder tijd
En als je punten goed gaat toekennenquote:Op donderdag 16 september 2010 09:03 schreef Patch het volgende:
Ik denk dat er meer animo voor een meet is, als er duidelijk afgesproken wordt dat ik niet mag komen
Heb ik gedaan ! Punten-hebbert !quote:Op donderdag 16 september 2010 09:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En als je punten goed gaat toekennen
quote:
Was al een tijdlang bekend, maar IMDB heeft ook een bevestiging gepost iddquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:06 schreef Bronson het volgende:
Ah, het optreden van Joaquin Phoenix van het afgelopen jaar is nep. Goh..
Ah, is hij daarom weg. Kan het niet op een andere manier worden ingesteld?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:44 schreef Patch het volgende:
Da's toch zonde van alle awards die men had gewonnen en als webicon in je avatar stond.
![]()
Welke avatar moet ik nu kiezen?
Vrijdagavond = Deerhunter-avondquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:02 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ah, is hij daarom weg. Kan het niet op een andere manier worden ingesteld?![]()
Ik heb onderstaande films nog op de planken staan. Welke zal ik vanavond kijken? Ik heb ze geen van allen gezien. Ik weet het echt niet meer.![]()
• The Road
• Cinema Paradiso
• Central do Brasil
• The Deer Hunter
• The Machinist
• Midnight Cowboy
Beter voor je hart.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:20 schreef Patch het volgende:
Misschien moet ik niet op elke slak zout leggen of wellicht ietwat vriendelijker op de regels attenderen...
+1 patchquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:20 schreef Patch het volgende:
Misschien moet ik niet op elke slak zout leggen of wellicht ietwat vriendelijker op de regels attenderen...
Als ze na 1 x attenderen op de OP, zich er ook aan houden, ok... maar de jeugd luistert niet !quote:
Dank je, eindelijk weer iemand die me begrijpt !quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:57 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het ook wel erg zonde van het dubbelepuntentopic. Die zijn tegenwoordig erg schaars.![]()
En de rest van dat topic kan ik niet volgen, want ik moet werken.
Elke 10e topic is een dubbele punten topic (OP AL GELEZEN??), en dit is de 2e of de 3e dit jaar. Misschien zelfs wel de 2e.quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:59 schreef Kleurdoos het volgende:
want wanneer openen jullie eigenlijk dat dubbele puntentopic?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:10 schreef Patch het volgende:
[..]
Elke 10e topic is een dubbele punten topic (OP AL GELEZEN??), en dit is de 2e of de 3e dit jaar. Misschien zelfs wel de 2e.
Dus het is jammer dat er dan veel gepraat wordt via posts...
Daarvoor hebben we het slowchat-topic in leven geroepen. Daar kan men reageren op hoe leuk of hoe moeilijk de vraag was en andere aanverwante zaken.
In topic nr. 11 kan wel weer meer gepraat worden, maar probeer zoveel mogelijk in het SC-topic dat te doen aub.
geklets in topic 1 t/m 9 is natuurlijk ook erg, maar in topic 10 nog erger, staat er toch?quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Oftewel, het geklets in topic 1 t/m 9 is niet erg, want dan kom je sneller bij topic 10, maar in topic 10 zelf graag geen geklets?
Dat dusquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:26 schreef Patch het volgende:
Intre zal nu wel een mooie vraag gaan knutselen.
Allemaal een half uurtje pauze
quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:15 schreef Patch het volgende:
Gillangham mag de nieuwe openen, en ik heb er 10, dankzij hem
Dubbele puntenquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:17 schreef Kleurdoos het volgende:
maar telt het nog als 2 punten of 1 punt..aangezien de vraag in t dubbele punten staat en t antwoord dan in t enkele
de vraag telt voor 2 punten, dus het antwoord ook, ook al staat het in het reguliere 1-punten-topic.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:17 schreef Kleurdoos het volgende:
maar telt het nog als 2 punten of 1 punt..aangezien de vraag in t dubbele punten staat en t antwoord dan in t enkele
Bedank je visite daarvoor !quote:Op maandag 20 september 2010 10:10 schreef Bronson het volgende:
Ik zat vrijdagavond The Return te kijken. Komt er halverwege visite.
duh !quote:
Geen idee! Ik heb overal van die lovende recensies gelezen.. Maar ik kan het geniale er nog niet helemaal in vinden.quote:Op maandag 20 september 2010 10:13 schreef Patch het volgende:
[..]
duh !
tuurlijk, waarom zou het een goede film zijn dan?
Vozvrashchenie.quote:Op maandag 20 september 2010 10:18 schreef Asap het volgende:
Hehe, welke The Return kijk je? De horror-versie (die zuigt behoorlijk) of Vozvrashchenie (zelf niet gezien, maar schijnt wel goed te zijn)?
kijk!, dat magquote:Op maandag 20 september 2010 10:18 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb helemaal geen films gekeken
Gisteren 2 DVD'tjes van little britain
Owh, ik dacht die met Buffyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |