Jij vindt slowchatten met filmnerds wel wat? Zelf ook een fervent filmkijker en triviageiler?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:23 schreef WieWapWop het volgende:
Meeting lijkt me niets, maar de SC wel.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:24 schreef hornage het volgende:
[..]
Jij vindt slowchatten met filmnerds wel wat? Zelf ook een fervent filmkijker en triviageiler?
Niet triest, het werkte simpelweg op mijn traan en lachspieren. Ben zelfs wel enigszins een film nerd, heb geen idee hoe het met de andere zit.. Alleen triviageiler, daar gingen mijn lachspieren even aan het werkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:29 schreef hornage het volgende:
Dank Chen, echter hoezo vind je mijn reactie triest?
Kan je jezelf niet zo vinden in mijn omschrijving van een doorsnee FMT'er?
Klopt, wel voorheen, paar jaar terug wat vaker gedaan, maar mijn filmliefde is pas wat van de laatste 4 jaar zo. Bovendien ben ik een aardige tijd afwezig geweest van FOKquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:38 schreef hornage het volgende:
Ah, dan interpreteerde ik de emoticon verkeerd
Ik ouwehoer trouwens ook graag hoorWas je vast en zeker nog niet opgevallen
![]()
En geilen op triviafeitjes kan natuurlijk ook gezien worden dwangmatig gedrag of een tekort aan inzet voor werk/studie of een overdaad aan tijd door een tekort aan sociaal leven
Maar jij post pas sinds kort ook in FMT of niet?
hahahaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:56 schreef Verreke het volgende:
Als iemand eens die laatste film met adrien brody post....ik weet hem echt niet.. en ik zit te wachten op een nieuwe vraag.... werk ontwijkend gedrag....
Understatement.quote:
Voor een eventueele meet? Is er uberhaupt genoeg animo voor, weet zelf ook niet of ik daar nou veel voor voel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:21 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Understatement.
Komende maanden zijn er weekenden waarin ik wel kan en waarin ik niet kan.
Vraag me nu niet wanneer, want ik ben te lui om dat op te zoeken.
Trutquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Dat is niet wederzijds. Als ik heel eerlijk ben.
Nou, jullie houden ook van jou hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:23 schreef Flitspaal het volgende:
Ik zit momenteel, naast prive-dingen, vooral films en schaatsen te kijken en OS komen er ook nog aan.
Maar ik hou wel van jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |