Men! It's raining men. Meervoud!quote:
De duivel ben ik. En dan niet eens in vermomming.quote:
huh? das idd snel heb jij voorrang?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Men! It's raining men. Meervoud!
Maar al wel een snelle, eerste mailreactie.
Meer door toedoen van LekkerSimpelPietje, gok ik.quote:
Dus je bent al bijna weer terug?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:30 schreef Copycat het volgende:
Maar al wel een snelle, eerste mailreactie.
Hoho!quote:
In het geval van Copycat wordt snelrecht toegepast.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
huh? das idd snel heb jij voorrang?
Echt, wat valt die Jaap me tegen zeg, echt, wat een dikke vette uitlokker is het dan, eerst BQ nu Cc ben benieuwd wie de volgende bij hem wordt.quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In het geval van Copycat wordt snelrecht toegepast.
Vind ik ook zwaar tegenvallen LS, vind hem leuk lief en aardig hier op FOK maar daar denkt hij dat hij heel wat voorstelt, en dat vind ik jammer, denkt hij nu echt dat hij nu *beroemd* is omdat hij toevallig MOD is op de Vlemchat.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Meer door toedoen van LekkerSimpelPietje, gok ik.
Wacht even ... Wat heeft A met B te maken?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Pietje gaat morgen met Jaap naar de sportschool, hij is er volgens Pietje erg mee bezig en er is dus geen reden meer tot negativiteit.
You 'll go to hellquote:
Zeker met de filmcamera van Jaap erbij hij is al een tijdje met een eigen docu/Jaap/afval/documentaire bezig.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Pietje gaat morgen met Jaap naar de sportschool, hij is er volgens Pietje erg mee bezig en er is dus geen reden meer tot negativiteit.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:34 schreef Jian het volgende:
't lijkt de Libelleclub wel die chat, gezeik over dat afvallenDie bolle vreet tot ie ploft, klaar uit over !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |