quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:53 schreef wise het volgende:
[..]
zit er nep uit. Maar ik zie een zwarte hand, dus misschien heb je er daarom 1 gekregen?
Dat staat er helemaal niet! Er staat dat het automatisch afgeschreven zal worden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:46 schreef CherryBom het volgende:
"In de regio Brabant is een spookbrief in omloop over een niet bestaande belasting: de data-tax. In de brief wordt een nieuwe persoonsgegevenbelasting aangekondigd en mensen gevraagd om maandelijks een bedrag van ¤ 63,82 over te maken.
Deze belasting bestaat echter niet en de brief is ook niet verstuurd door de Belastingdienst. De Belastingdienst gaat aangifte doen van oplichting en waarschuwt mensen om geen geld over te maken. "
rustig maar
Ja, ik zag het! Dan komt er vast nog een brief dat het niet afgeschreven kon worden en dat hij het over moet maken. Maandelijks 63 euroquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:48 schreef wuh het volgende:
[..]
Dat staat er helemaal niet! Er staat dat het automatisch afgeschreven zal worden.
Het is van 'de Belastingdienst', niet van het UWV of de Sociale Dienst hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:53 schreef wise het volgende:
[..]
zit er nep uit. Maar ik zie een zwarte hand, dus misschien heb je er daarom 1 gekregen?
plus boete...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:51 schreef CherryBom het volgende:
[..]
Ja, ik zag het! Dan komt er vast nog een brief dat het niet afgeschreven kon worden en dat hij het over moet maken. Maandelijks 63 euro
Dan had er geen topic geweest, wie gaat er nu klagen om iets dat iemand krijgt?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:07 schreef swollywood het volgende:
[..]
Het is van 'de Belastingdienst', niet van het UWV of de Sociale Dienst hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |