Nee ik blijf niet van het reageerknopje af.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blijf dan gewoon van het reageer-knopje af zeg.
Damn wat een zeikstraal ben jij. Zou me niks verbazen als je mn buurman blijkt te zijn
Wat ben jij depressief over Emmen de laatste tijdquote:Op maandag 15 maart 2010 14:01 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waarom?
Wat boeit zo'n kutwinkel. Het zegt wel genoeg als men zo lyrisch is over een winkelMan man, wat een treurnis.
Een mediamarkt, poe poe
Welk bedrijf zat je toen bij?quote:Op maandag 15 maart 2010 14:50 schreef Rekkie het volgende:
Ik heb nog gewerkt bovenin dat lelijke gebouw.
En ik vind het absoluut niet erg dat het gesloopt gaat worden....
Van Dijks ambities volgende, komt er wel een zeer groot gebouw voor terug.
Wehehe, daar heb ik ooit stage gelopen. Maar toen waren ze inmiddels verhuisd naar Rietlanden.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik was aan het werk voor SNE Europe, maar ik werkte daar gelukkig niet.
Geen idee ik ken enkele mensen van dat bedrijf (en kende, o.a. mijn exquote:Op maandag 15 maart 2010 15:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wehehe, daar heb ik ooit stage gelopen. Maar toen waren ze inmiddels verhuisd naar Rietlanden.
Maar jij vond SNE dus niks?
Wel gehoord ja, toen ik in bed lag, was het alweer vergeten. Dacht vuurwerk in Angelslo ofzo, maar het kwam naar mijn idee meer uit de richting van het industrieterrein.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:53 schreef Rekkie het volgende:
WOW wat was dat? Iemand anders die enorme doffe dreun gehoord/vernomen in Emmen?
De ramen trilden hier gewoon
Ja maar anders is het zo druk......quote:Op maandag 22 maart 2010 22:12 schreef JDx het volgende:
Hahaha, idd, altijd 5min voor het einde weg gaan, kom dan helemaal niet.
Blijf dan weg uit dit topic en emmenquote:
Nee want de bras is ok. Wel veel te veel dikke en lelijke gothics, alto's en meer van dergelijke losers, wat een volk daarquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blijf dan weg uit dit topic en emmen
brasquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:45 schreef DRidder het volgende:
[..]
Nee want de bras is ok. Wel veel te veel dikke en lelijke gothics, alto's en meer van dergelijke losers, wat een volk daar![]()
![]()
Je moet ook niet met het trappetje naar boven gaanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:45 schreef DRidder het volgende:
[..]
Nee want de bras is ok. Wel veel te veel dikke en lelijke gothics, alto's en meer van dergelijke losers, wat een volk daar![]()
![]()
Is niet alleen bij Emmen zo hoor. Alleen bij Feyenoord gaan ze, voor mijn gevoel, niet eerder weg. Verder overal wel.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:12 schreef JDx het volgende:
Hahaha, idd, altijd 5min voor het einde weg gaan, kom dan helemaal niet.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:45 schreef DRidder het volgende:
[..]
![]()
Nou, de Emmense uitgaansmogelijkheden zijn ook weer besprokenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
bras![]()
ik ga liever naar de zwetser
Pijnlijk maar waarquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:37 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
[..]
Nou, de Emmense uitgaansmogelijkheden zijn ook weer besproken![]()
![]()
![]()
Next.
Over de Emmense uitgaansmogelijkheden gesproken, komen jullie ook kijken als een stel kids tot 15 jaar ongeveer gaan breakdancen in de zwetser?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:37 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
[..]
Nou, de Emmense uitgaansmogelijkheden zijn ook weer besproken![]()
![]()
![]()
Next.
Late we blanco en het eurocafe vooral niet vergeten hequote:
Nee en de kroeg in Angelsloquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Late we blanco en het eurocafe vooral niet vergeten he
Gloeiende, ik begrijp dus dat iedere wijk een kroeg heeft behalve de rietlanden?quote:
neequote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over de Emmense uitgaansmogelijkheden gesproken, komen jullie ook kijken als een stel kids tot 15 jaar ongeveer gaan breakdancen in de zwetser?
Onjuist. Cafe de Rietplas.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gloeiende, ik begrijp dus dat iedere wijk een kroeg heeft behalve de rietlanden?
Je bedoeld die toko die vaker dicht dan open is. En als ie open is dan zit je tussen de koters van je biertje te genieten?quote:
Ik weet het niet, ik kom er nooit. Zou ook niet weten wat ik in een wijk-kroeg zou moetenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bedoeld die toko die vaker dicht dan open is. En als ie open is dan zit je tussen de koters van je biertje te genieten?
Mogen die naar binnen dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over de Emmense uitgaansmogelijkheden gesproken, komen jullie ook kijken als een stel kids tot 15 jaar ongeveer gaan breakdancen in de zwetser?
Ik zou zeggen kijk eens in de ackers....... ik heb sinds kort een nieuwe baan en dito auto.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:31 schreef JDx het volgende:
Ik heb nu al 3x ofzo een jonge gozer (met wat vrienden) in een Aston Martin zien rijden in Emmen, volgens mij is het een DB9 Volante (cabrio). Iemand enig idee, wie dit is? Woont er sinds kort een moviestar in de Rietlanden ofzo
Zal die dan niet in Parc Sandur zitten ipv in de rietlanden?quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:31 schreef JDx het volgende:
Ik heb nu al 3x ofzo een jonge gozer (met wat vrienden) in een Aston Martin zien rijden in Emmen, volgens mij is het een DB9 Volante (cabrio). Iemand enig idee, wie dit is? Woont er sinds kort een moviestar in de Rietlanden ofzo
En als het wel loopt zit het vol met kampersquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:43 schreef JDx het volgende:
[..]
Heeft opzich best potentie een cafe aan het water, super, maar helaas, het loopt niet.
Griebels....Emmen heeft toch wel meer te bieden dan dat??quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:12 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)mmenopmissemmen.html
![]()
![]()
Ja tuurlijk, maar alleen dat soort dozen geeft zich op voor zo'n verkiezing.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:19 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Griebels....Emmen heeft toch wel meer te bieden dan dat??
Wat een eigendunk dan....quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar alleen dat soort dozen geeft zich op voor zo'n verkiezing.
Leuk tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |