Dat dus.quote:and referee Romain Poite puts a rabid badger of a game out of its misery. Awful. Really, really bad.
Voor het betere commentaar en de live-uitzendingen van de Six Nations wel...quote:Op zondag 7 februari 2010 20:42 schreef sbientje het volgende:
ik heb vandaag voor t eerst iets van rugby gezien. Bij studio sport dus. Erg leuke sport om te kijken vond ik. Normaal moet ik daarvoor zeker op de BBC zijn?
Ik zal eerst de spelregels eens opzoeken, volgens mij had ik het al wel redelijk begrepen, duurde alleen evenquote:Op zondag 7 februari 2010 20:47 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Voor het betere commentaar en de live-uitzendingen van de Six Nations wel...
Hier staat het schema, alle tijden zijn +1 uur voor Nederland.
Voor vragen over de sport zelf ben je hier ook aan het goede adres!
Wikipedia is je vriendquote:Op zondag 7 februari 2010 20:51 schreef sbientje het volgende:
[..]
Ik zal eerst de spelregels eens opzoeken, volgens mij had ik het al wel redelijk begrepen, duurde alleen evenMaar mocht ik nog wat te vragen hebben, kom ik zeker terug en ik zal eens wat meer wedstrijden kijken
tnx!
ah tnx. Dat off-side ging ik idd opzoeken, maar nu snap ik het.. vond het al zo appelig dat ze niet gewoon omliepenquote:Op zondag 7 februari 2010 20:53 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Wikipedia is je vriend
En dit filmpje:
Dit zijn de basics die je moet begrijpen om het spelletje een beetje leuk te kunnen volgen, de rest komt later wel...
Let wel dat er ontzettend veel kleine regeltjes zijn. Zo nu en dan zul je denken waarvoor fluit die scheids nou weer. Vaak leggen de commentatoren het dan wel weer uit.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:53 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Wikipedia is je vriend
En dit filmpje:
Dit zijn de basics die je moet begrijpen om het spelletje een beetje leuk te kunnen volgen, de rest komt later wel...
en anders kom ik het hier vragenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:28 schreef jakkop het volgende:
[..]
Let wel dat er ontzettend veel kleine regeltjes zijn. Zo nu en dan zul je denken waarvoor fluit die scheids nou weer. Vaak leggen de commentatoren het dan wel weer uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |