Wellus, je nam het K(liekjes) woord in de mond!quote:
Oh echt?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Greys, die term jankzak, die hebben we te danken aan Memento-Mori, ik zou daar graag de credits voor krijgen maar dat zou geheel ten onrechte zijn
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Wellus, je nam het K(liekjes) woord in de mond!
*zeep in waffel propt*
[..]
Oh echt?![]()
Credits voor MM dan in dit geval!
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik zapte net langs the Nanny, en dat blijft toch echt bizar om die kleine lieve schattige Grace te zien daar, als je Californication gewend bent
*bubbel bubbelquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Wellus, je nam het K(liekjes) woord in de mond!
*zeep in waffel propt*
[..]
Oh echt?![]()
Credits voor MM dan in dit geval!
Madeline Zima. Beide versies.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik zapte net langs the Nanny, en dat blijft toch echt bizar om die kleine lieve schattige Grace te zien daar, als je Californication gewend bent
Herkende je haar niet onmiddelijk???????quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:10 schreef Morretje het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde meisje?
Nooit geweten!
![]()
Hm nou ja, wel ergens van herkende, maar nooit aan lieve, schattige, onschuldige Grace gekoppeld!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Herkende je haar niet onmiddelijk???????
Madeline Zima.
Toen:
[ afbeelding ]
En nu:
[ afbeelding ]
Ik zie trouwens net met googelen dat ze ook nog een jonger zusje heeft dat acteert
Pagan en Stregaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat lief van je Yns, ik ben net weer zo'n beetje bijgelezen.
Ik heb nog geen oproep uit het ziekenhuis. Hoeft deze week ook niet voor mij.
Zaterdag jarig, is het fijner thuis dan in het hospitaal.
We zijn gisteren na lang beraad en overleg met vrienden niet gegaan.
Ik ben al een hele week vreselijk slecht, mijn voeten willen op dit moment helemaal niet.
We hadden dus de rolstoel moeten meenemen. Met de auto eerst naar Hilversum, dan in de klaarstaande bussen naar Utrecht.
Het was hier spekglad. De werd een enorme drukte verwacht, later bleek over d 600 man. Daarna zouden we met een heleboel mensen naar de studio gaan, dat is trap op tap af. Ik voel me dan in die rolstoel zo'n spektakel. Ik ben de hele week al vreselijk duizelig. (Sterkte Q).
We hebben hier om drie uur dus de kaarsen aangestoken, de steen die ik voor hem heb gemaakt erbij neergelegd en om drie uur keihard de radio aangezet, voor z'n favo nummer. En onszelf een glas whisky ingeschonken. In verband met files enz. was ik ook wel bang de honden zo lang alleen te laten, Bullie is er tenslotte nog maar twee weken.
Desalnietemin was het een zware dag.
Oh-Oh, beterschap, buikgriep schijnt enorm rond te gaan.
Q, ik hoop dat je bij de dokter terecht kunt.
Hoezo? En check je pm!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:40 schreef P.F het volgende:
Ik moet nog steeds koken maar dan moet ik eerst de vrieskou in
Zullen we vanavond weer foto's van lekkere wijvenknappe dames gaan opzoeken?quote:
Ja, wat is dat ineens?!quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Mijn vegetarische stukjes liggen niet in mijn koelkast!
Oeh! Ja! Is mijn antwoord!!!
Jaaaaaaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:42 schreef Greys het volgende:
Zullen we vanavond weer foto's van lekkere wijven knappe dames gaan opzoeken?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |