Tsja, dan had je maar geen kroew moeten worden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:04 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind het zo stom jammer dat crew bijna nooit mag meedoen met prijsvragen
Die had ik echt wel willen winnen namelijk
Ik ben op tv nooit verder gekomen dan seizoen 1.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:06 schreef oh-oh het volgende:
Leuke actie Greys, ik vond Lost zelf een van de meest tegenvallende series ooit, dus ik doe niet mee , maar ik weet dat er echt veel liefhebbers zijn!
Ik las net even terug. Fijn dat jullie er toch een speciaal moment van hebben kunnen maken. Maar wel jammer dat je feitelijk door de omstandigheden niet veel keus had. Heel veel sterkte voor jullie allebei.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik ben op tv nooit verder gekomen dan seizoen 1.
Die hebben een heel nieuwe speelhoek gekregen. Ik zou dat dan ook zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:31 schreef Cat22 het volgende:
Leuke prijsvraag Greys! Ik ben fan van Lost al vond ik het laatste seizoen wel erg ingewikkeld worden.
Maar ik ga meedoen aan de prijsvraag.![]()
Vandaag heb ik met mijn vader de woonkamer verbouwd. Zowat alles staat op een andere plek. Ik heb nu een échte zithoek.Nu moet daar dus nog de salontafel-hutkoffer bij.
Internet doet wel al de hele dag raar, lag er vanmiddag uit, kwam net terug en lag er daarna weer uit. Hopelijk blijft het nu goed gaan.
De katten zijn ook al onrustig, ze stuiteren door de woonkamer.
Zou jij ook stuiteren?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Die hebben een heel nieuwe speelhoek gekregen. Ik zou dat dan ook zijn.
Er al uit/afgevallen ook?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou jij ook stuiteren?![]()
Wel grappig, De Paal staat nu ook ergens anders en wordt niet door twee hoeken gesteund. Satsu is er al 3 keer in gevlogen, bovenop het topje, maar het wiebelt nu een stuk meer.
Nee, dat niet. Maar wel vervroegd eruit 'geklommen'.quote:
Joh! Zullen de medewerkers blij mee zijn en de trouwe fans.quote:[autofreak]
Spyker heeft zéér waarschijnlijk Saab overgenomen!![]()
Aldus CNBC officieel is het nog niet 19:15 is er een persconferentie.
[/autofreak]
Vervroegd eruit geklommen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar wel vervroegd eruit 'geklommen'.![]()
Nou ik graag me af of Spyker niet teveel hooi op de vork neemt. Saab draait de laatste jaren nou niet bijzonder lekker en het aanbod van verschillende modellen is hard aan vervanging toe. Dus het komt er op neer dat er enorm in geïnvesteerd moet gaan worden. En dan nog is het de vraag of het merk van zijn "auto's voor psychiaters met geitewollensokken-imago" afkomt.quote:[..]
Joh! Zullen de medewerkers blij mee zijn en de trouwe fans.
Je krijgt natuurlijk al gauw 'vriendjespolitiek!' geroep als crew zou winnen, dus ik snap het ook welquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:04 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind het zo stom jammer dat crew bijna nooit mag meedoen met prijsvragen
Die had ik echt wel willen winnen namelijk
Das natuurlijk wel erg spannend ook!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou jij ook stuiteren?![]()
Wel grappig, De Paal staat nu ook ergens anders en wordt niet door twee hoeken gesteund. Satsu is er al 3 keer in gevlogen, bovenop het topje, maar het wiebelt nu een stuk meer.
Prijsvragen voor de kroew.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Je krijgt natuurlijk al gauw 'vriendjespolitiek!' geroep als crew zou winnen, dus ik snap het ook wel
Maar ik ga het goedmaken, bij volgende acties zal ik ook iets proberen speciaal voor crew te regelen.
Deal?
de zon kwam hier heerlijk door t raam, dus heb daar lekker gezetenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja lekker met -8!
Of heb je dan heeeeeeel veel kleren aan?
quote:
Greys, die term jankzak, die hebben we te danken aan Memento-Mori, ik zou daar graag de credits voor krijgen maar dat zou geheel ten onrechte zijnquote:
Maar, ga je hem kopen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee!!
Mijn bus naar Amsterdam ging ik over 5 minuten en ik was net helemaal ingepakt en zat al bijna in de auto die mij naar de bushalte zou brengen![]()
![]()
Falende timing
Yayquote:Op dinsdag 26 januari 2010 @ 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Je krijgt natuurlijk al gauw 'vriendjespolitiek!' geroep als crew zou winnen, dus ik snap het ook wel
Maar ik ga het goedmaken, bij volgende acties zal ik ook iets proberen speciaal voor crew te regelen.
Deal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |