Aha, heb je daar die blokkade tussen wat je denkt en wat je zegt achtergelaten?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb mijn portie nakijk wel gehad
(heeft overigens weinig opgeleverd ende geholpen, maar dat terzijde)
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, opgelost & slotje: je bent een beetje over je thee van de drukte. Ergo: morgen ziekmelden en eens goed nadenken over de dag erna! Ik wil niet intelligenter lijken dan strikt noodzakelijk, maar je hebt nogal wat aanslagen op je lijf voor je kiezen gehad de afgelopen weken / maanden.
DOE NORMAAL
Ik zat echt te zuchten. En bij elke zucht werd ik duizeliger. Maar als ik niet ging zuchten, had ik het idee dat ik stiktequote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Je loopt stage, je bent geen officiele werknemer![]()
Doe ff rustig aan...hyperventilatie is niet ernstig, maar wel verdomde lastig en kan chronisch worden.
En da's kut kan ik je vertellen
Handen onder je buik leggen en op je buik gaan liggen, dan wordt je gedwongen diep in te ademenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zat echt te zuchten. En bij elke zucht werd ik duizeliger. Maar als ik niet ging zuchten, had ik het idee dat ik stikte
Ja maar, ik ben zo bang dat als ik idd rustiger aan moet doen, ze zeggen van "nou we hebben op deze manier niks aan je"quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, opgelost & slotje: je bent een beetje over je thee van de drukte. Ergo: morgen ziekmelden en eens goed nadenken over de dag erna! Ik wil niet intelligenter lijken dan strikt noodzakelijk, maar je hebt nogal wat aanslagen op je lijf voor je kiezen gehad de afgelopen weken / maanden.
DOE NORMAAL
Dat zou voor mij serieus een supersimpele snelle maaltijd zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:35 schreef P.F het volgende:
Omg! Ik heb uitgebreid gekookt
- spaghetti
- tomatensaus met zongedroogde tomaatjes
- vegetarische stukjes
- pijnboompitjes
en dan bij elkaar, is volgens mij wel lekker
Nee joh...gewoon lekker 3 maanden door hyperen en dan overspannen thuisquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar, ik ben zo bang dat als ik idd rustiger aan moet doen, ze zeggen van "nou we hebben op deze manier niks aan je"En ik wil mn stage voltooien. En ik heb ook geen zin om 6 maanden ipv 3 erover te doen. aaaaaargh
Dan laat hem een brieffie schrijven voor je.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb een stomme dokter, want ik vroeg of stage hem eventueel mocht bellen, maar nee daar deed ie niet aan. Ze moesten me maar op mn woord geloven![]()
dumbass
Nou, perse, perse... ik MOET voor de zomer klaar zijn, zo simpel is het.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:34 schreef oh-oh het volgende:
Maar Qwea, je wil toch zelf persé fulltime stage lopen ipv parttime?
Mss moet je je er idd bij neerleggen dat dat voor jou mss niet weggelegd is
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat heb ik gedaanen dat is tegenstrijdig met de berichten die ik krijg van t uwv, zodoende dat ik erbij jullie ook nog na vraag
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee joh...gewoon lekker 3 maanden door hyperen en dan overspannen thuis![]()
Nou zo snel was het niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zou voor mij serieus een supersimpele snelle maaltijd zijn![]()
Waar is je sla???
JIJ moet wat aan hen hebben, zij niet per se wat aan jou. Jij bent er om te leren, dus dag 1 dat je binnenkomt, moeten ze dingen aan jou leren, in plaats van dat e je meteen inzetten als fulltime medewerker.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar, ik ben zo bang dat als ik idd rustiger aan moet doen, ze zeggen van "nou we hebben op deze manier niks aan je"En ik wil mn stage voltooien. En ik heb ook geen zin om 6 maanden ipv 3 erover te doen. aaaaaargh
Johquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:34 schreef Qwea het volgende:
Ik zat echt te zuchten. En bij elke zucht werd ik duizeliger. Maar als ik niet ging zuchten, had ik het idee dat ik stikte
Sorry, blond hoor, maar wat is boventallig? Wat verschil zit er in vol en boventallig?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan laat hem een brieffie schrijven voor je.
En ben jij op je stage boventallig of tel je vol mee in de formatie? Zit ook een verschil tussen. Als je boventallig bent heb je het volste recht om je op een paar klanten te richten om daarvan te leren. Laat de rest die andere zaken maar doen. Als jij er niet was kunnen ze het waarschijnlijk ook.
En als je vol meetelt moet je ook je leermomenten hebben en goede begeleiding krijgen. Zo was ik dat iig gewend op mijn stages en zo begeleid ik mijn stagiaires tegenwoordig ook.
Je zou het zomaar denken hèquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:34 schreef Cat22 het volgende:
Aha, heb je daar die blokkade tussen wat je denkt en wat je zegt achtergelaten?
Zij hoeven ook helemaal niks aan je te hebben. Je zit er voor jezelf en om het op school geleerde in de praktijk te brengen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Joh, je hebt echt een punt hoor. Dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Joh
Je bent prima in orde; je lijf waarschuwt even dat je niet goed bezig bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |