je zal ze maar vergeten vast te zettenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Toch is het ene taxivervoer het andere niet.
Schoolroutes zijn niet te vergelijken met horecavervoer of het rijden van rolstoelen.
Hoest met de duizelige bollebol?quote:
En dan ff flink optrekken bij de stoplichten "leuk he jongens! euhm...jongens? hallo? "quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
je zal ze maar vergeten vast te zetten
Junior Stock Controller ofzo.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou...tegenwoordig zie ik soms vacatures staan met functies waarvan ik echt geen flauw idee heb wat het inhoudt
Ooit is bij mij één spanband losgeschoten in de auto, maar dat was niet mijn schuld. Je schrikt je het apenzuur.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
je zal ze maar vergeten vast te zetten
Suit yourselfquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Schoolroutes zijn niet te vergelijken met horecavervoer of het rijden van rolstoelen.
En wat leest ElisaB? Toch is het ene latexvoer het andere nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:18 schreef JJH het volgende:
Ik lees een boek over water. Spannend johquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En wat leest ElisaB? Toch is het ene latexvoer het andere niet
Ik val weer precies op het goede moment binnen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Minder. Maar net in de douche was het er weer.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoest met de duizelige bollebol?
Ik zou die grijze massa toch echt eens laten nakijken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat heerlijk onschuldigquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:25 schreef Maes het volgende:
Ik lees een boek over water. Spannend joh
Dat is ook een gebrek hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:26 schreef Cat22 het volgende:
Ik val weer precies op het goede moment binnen.
Hmmm... balen zegquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:27 schreef Qwea het volgende:
Minder. Maar net in de douche was het er weer.
Bloeddruk was goed, suiker was ook goed (7,9). Ik hyperventileerde helemaal bij de dokter. Hij wijt het aan het feit dat ik 40u werk, en mn crohn. En volgens hem moet ik rustiger aan doen.
Maar dat zie ik niet zo zitten. Volgens hem moest ik halve dagen gaan stage lopen
Ik heb het hele verhaal aan mn baas vertelt en volgens mij was die er niet zo blij mee
Dus toen belde ik mn coach, en die zei dat ik misschien anders 2 weken lang op vrijdag vrij moest nemen, of maandag... zodat ik een lang weekend had. Nou, doe dan maar vrijdag, want dat is altijd een ontzettend drukke dag... maar goed, dat droeg ik dus aan... en eigenlijk willen ze me op vrijdag niet missen omdat het zo druk is
Dus ik heb nu geregeld dat ik a.s vrijdag in principe een halve dag vrij ben... of het moet stervens druk zijn...
Maar goed, ik weet het allemaal niet hoor. Enerzijds wil ik niet mn stage verkloten, maar anderzijds ook niet mn gezondheid.
En mn coach zei dus, doe dan 2 weken lang 32uur, en dan dus die vrijdag vrij... dan kun je iig bijkomen.
Dus je ze kunnen niet zonder je, als stagair zijnde?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bloeddruk was goed, suiker was ook goed (7,9). Ik hyperventileerde helemaal bij de dokter. Hij wijt het aan het feit dat ik 40u werk, en mn crohn. En volgens hem moet ik rustiger aan doen.
Maar dat zie ik niet zo zitten. Volgens hem moest ik halve dagen gaan stage lopen
Ik heb het hele verhaal aan mn baas vertelt en volgens mij was die er niet zo blij mee
Dus toen belde ik mn coach, en die zei dat ik misschien anders 2 weken lang op vrijdag vrij moest nemen, of maandag... zodat ik een lang weekend had. Nou, doe dan maar vrijdag, want dat is altijd een ontzettend drukke dag... maar goed, dat droeg ik dus aan... en eigenlijk willen ze me op vrijdag niet missen omdat het zo druk is
Dus ik heb nu geregeld dat ik a.s vrijdag in principe een halve dag vrij ben... of het moet stervens druk zijn...
Maar goed, ik weet het allemaal niet hoor. Enerzijds wil ik niet mn stage verkloten, maar anderzijds ook niet mn gezondheid.
En mn coach zei dus, doe dan 2 weken lang 32uur, en dan dus die vrijdag vrij... dan kun je iig bijkomen.
Ik heb mijn portie nakijk wel gehadquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:27 schreef JJH het volgende:
Ik zou die grijze massa toch echt eens laten nakijken.
Dat het weinig geholpen heeft zie ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb mijn portie nakijk wel gehad
(heeft overigens weinig opgeleverd ende geholpen, maar dat terzijde)
Het is gewoon echt ontzettend druk daar. Drukker dan dat ik/wij volgens mij aan kunnen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hmmm... balen zeg
Was je niet de hele tijd al een beetje aan het hyperen?
Ja, ik zal idd wel eens zien. Maar goed, het is zo onvoorspelbaar ook. Volgende week is het ws op vrijdag keirustig en op maandag tering drukquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:30 schreef oh-oh het volgende:
Maes heb je de filmpjes gezien??????
Qwea , ik snap dat dat bedrijf je niet op de drukste dag vrij wil geven, zij moeten natuurlijk ook iets aan jou hebben he![]()
Vraag anders of je de maandag dan vrij mag, of de woensdag, dat breekt zo lekker de week ().
Nee, da's een kunst!quote:
Whassup met Qtje?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus je ze kunnen niet zonder je, als stagair zijnde?
Toch lijkt mij dat je gezondheid voor moet gaan.
Nou, opgelost & slotje: je bent een beetje over je thee van de drukte. Ergo: morgen ziekmelden en eens goed nadenken over de dag erna! Ik wil niet intelligenter lijken dan strikt noodzakelijk, maar je hebt nogal wat aanslagen op je lijf voor je kiezen gehad de afgelopen weken / maanden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:31 schreef Qwea het volgende:
Het is gewoon echt ontzettend druk daar. Drukker dan dat ik/wij volgens mij aan kunnen.
"Denise een klant"
"Denise de telefoon"
"Denise nog een klant"
"Denise 30 reparaties"
"Denise een mail"
Soms zou ik keihard willen gillenDe ene klant is de winkel nog niet uit, of de telefoon gaat, en er staan 3 nieuwe klanten en 5 nieuwe reparaties
En het is ook gewoon zo druk in mn hoofd. Als ik er allemaal nu aan denk, aan die shitload werk van morgen begint alles serieus weer te tollen nu
Ik denk dat jij het meeste aan de woensdag zou hebben, een dag om bij te tanken in het midden van de week.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik zal idd wel eens zien. Maar goed, het is zo onvoorspelbaar ook. Volgende week is het ws op vrijdag keirustig en op maandag tering druk
Ik heb een stomme dokter, want ik vroeg of stage hem eventueel mocht bellen, maar nee daar deed ie niet aan. Ze moesten me maar op mn woord gelovenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, da's een kunst!![]()
[..]
Whassup met Qtje?
Het is natuurlijk ook een hele overgang, van 0 uur naar 40 uur per week. En dan nog je Crohn erbij.... als je er zo'n klachten van krijgt zou ik serieus kijken naar het aantal uren dat je stage loopt. En laat je niet omlullen door je baas. Het is 'maar' een stage, de gemiste uren kun je later nog inhalen en tegenwoordig gaat het ook om werkervaring en competenties opbouwen, toch? Wie weet kun je dat met minder uren ook. En wapper anders met een doktersverklaring of zo.
Je hebt maar één lijf, ben er zuinig op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |