nee met de andere oplossingen krijg je geen problemen danquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wedden dat die stomme mensen van de school dan gaan protesteren![]()
En als je op een terrasje wil zitten moet je het land uit en ver weg op dit moment , echt, je bent niet heel praktisch vandaag he
ik was aan het lapo hunten daarvoor!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:13 schreef oh-oh het volgende:
Nou, ben ik te snel voor jullie???????
Tis jammer dat je als TS geen TT met jezelf er in doet.
Anders had ik er waar oh-oh strontvervelend is van gemaakt
oeh, of sushi rollen met die lange mattenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:17 schreef Morretje het volgende:
![]()
Is het in een gymzaal Bamba? Schuif je ze gewoon tussen 2 dikke matten!
Mega sandwich!
quote:
Ik moet alleen maar helpen iddquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik neem aan dat de vaste leerkracht de les geeft en dat jij alleen maar hoeft te helpen?
Eer al die kleutertjes de schoentjes uit hebben kun je ze alweer aan gaan doen joh
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:30 schreef Bamba het volgende:
Zie hier het nieuwe lid van The Village People![]()
![]()
[ afbeelding ]
Misselijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:30 schreef Morretje het volgende:
[..]
Kun je niet meer poepen? Of heb je buikpijn nu?
Zong ie er ook bij?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:30 schreef Bamba het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Toevallig nu niet, maar als hij zingt, dan zingt hij het liedje van Wonder Team (tekenfilm) of Doraquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:30 schreef Ynske het volgende:
k heb een geheugen als een zeef... ben weer eens de ww van de zakelijke rekening vergeten.
half uur wachten om de volgende optie te proberen
dat was donderdag normaal. Maar ik heb/had wel een flink vit b12 te kort, en die moet ik elke 3 maand spuiten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Pauze![]()
Q, hoe is je bloeddruk normaal?
En anders mss je Hb ff laten prikken, de laatste tijd ben je natuurlijk nogal wat waardevolle voedingstoffen veel te snel verloren
Ben je continue duizelig of alleen bij opstaan, bewegen e.d.?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
dat was donderdag normaal. Maar ik heb/had wel een flink vit b12 te kort, en die moet ik elke 3 maand spuiten.
Maar dit is wel heel heftig. Heftiger dan ik ooit gehad heb.
Fruit, brood, thee met suiker, helpt allemaal NIET
Nu telkens. Als ik zit is het minder. Ik ben dan heel licht in mn hoofd en het draait iets. Maar zodra ik ga staan verlies ik ook mn standvastigheid. Ik doe een stap, en dan flikker ik half of.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben je continue duizelig of alleen bij opstaan, bewegen e.d.?
B12 wordt eiks altijd 1x per 4-8 weken gegeven, dus het zou kunnen.
14u is de voicemail er pas af.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:54 schreef Morretje het volgende:
Q'tje, dat klinkt niet goed.
Heeft de dokter de telefoon al opgenomen?
Hmz, das bijna. Heb je je internist of je huisarts gebeld?quote:
Huisarts. Omdat ik niet zeker weet of dit crohn gerelateerd is, en ik verwacht dat de internist me toch naar de HA doorwijstquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:57 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hmz, das bijna. Heb je je internist of je huisarts gebeld?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:30 schreef Bamba het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Hoest met de vissies?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:15 schreef Greys het volgende:
Kouddddddddddd![]()
Zo, als dat geen hoogstaande TVP was weet ik het ook niet meer
De vijver is ontdooid in de tussentijd de afgelopen week maar nu begint ie weer dicht te vriezen.quote:
Ik hoop het!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:46 schreef Morretje het volgende:
Tombola. Je moet ff FV-en!!
Hm Greys, zou het niet kunnen dat ze gewoon lekker diep in de modder zitten? Hier is het kanaal al weken dichtgevroren, maar er wordt zomers altijd dik gevist..
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop het!
Misschien schuilen ze bij McMossel en zijn ze aan het klaverjassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |