Die valt in nederland waarschijnlijk alleen onder de special edition, en dan moet je die dus ook nog pre orderen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:56 schreef Silv het volgende:
Kan je m trouwens ook ergens in Nederland pre-orderen en die monster truck erbij krijgen? Ding is ziek vet.
Zover ik weet niet, Je kan wel op FRS de CE krijgen (met addiscount en evt. ANWB korting kost hij rond de 48 euro) Daar zit dit in: en een uitvouwbare map van Panau. Maar niet de monster truck. Ik heb hel igg al besteldquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:56 schreef Silv het volgende:
Kan je m trouwens ook ergens in Nederland pre-orderen en die monster truck erbij krijgen? Ding is ziek vet.
I know, die is later toegevoegd omdat alleen het pistool wat weinig was voor de ene winkel (in amerika heeft elke dlc een eigen winkel waar je die kan krijgen) maar in europa heeft de SE het "gehele pakket" en dus ook gewoon de later toegevoegde monstertruck waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:18 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Zover ik weet niet, Je kan wel op FRS de CE krijgen (met addiscount en evt. ANWB korting kost hij rond de 48 euro) Daar zit dit in: en een uitvouwbare map van Panau. Maar niet de monster truck. Ik heb hel igg al besteld
Free Record Shop
Ach, de hoovercraft word al super vetquote:
Weet niet of t goedkoop is, maar ik heb m gewoon lekker simpel bij de game mania ge pre ordered, 59,95 (zelfde prijs als normale editie) ik weet tenminste zeker dat ik hem op launchdate of eerder heb.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:10 schreef Cryothic het volgende:
Waar is die LE nou het goedkoopst te pre-orderen?
Op budgetgaming.nl staan dus alleen links naar de normale versie.
En ik heb niet zo'n zin om ook nog eens 2 weken op gamehubs te wachten
Dan ga je m toch in de winkel bestellen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:26 schreef Cryothic het volgende:
Tja, ik heb nog IrisCheques liggen.
Dus ik dacht hem leuk bij de FRS te bestellen en in de winkel op te halen.
Maar ook als je aangeeft dat je hem in de winkel op wilt halen, moet je online betalen :/
Daar zit ook wat in jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan ga je m toch in de winkel bestellen.
Onderwater zal hij vast niet zo heeeel snel kunnen gaan tochquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:28 schreef Skonk het volgende:
Ik had even een vraagje, op Bol.com staat er namelijk niks over, maar wat krijg ik allemaal als ik de special edition koop op bol.com?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:18 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Zover ik weet niet, Je kan wel op FRS de CE krijgen (met addiscount en evt. ANWB korting kost hij rond de 48 euro) Daar zit dit in: en een uitvouwbare map van Panau. Maar niet de monster truck. Ik heb hel igg al besteld
Free Record Shop
Gast, het staat zelfs in de eerste postquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:28 schreef Skonk het volgende:
Ik had even een vraagje, op Bol.com staat er namelijk niks over, maar wat krijg ik allemaal als ik de special edition koop op bol.com?
Lijkt me wel, weet alleen niet wat de pre-order hier dan voor extra heeft (misschien de monstertruck)quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:17 schreef Cryothic het volgende:
Maar die Chaos Pack krijg je toch bij de LE, ongeacht of je hem pre-orderd of na de release in de winkel koopt?
Bel morgen de gamemania wel ffquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:22 schreef Cryothic het volgende:
misschien is er hier simpelweg geen pre-order extra?
quote:
idd, in de demo, links van het platform waar je kunt springen in de beginbasis, is een basis met een helicopter met raketten. Daar is ook een minigun. Neem de minigun, venietig de samsites (en de rest van de basis als je toch bezig bent), pak de helicopter, en je kunt doen wat je wilt vanuit de lucht (die 2 helicoptertjes blaas je zo uit de lucht)quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:14 schreef JK het volgende:
Ideaal om ze te dismounten. Blaas je echt alles mee op. Handig ook voor samsites.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:25 schreef Silv het volgende:
Die dingen zijn zo log, kan je niet normaal mee lopen.
Dan grapple ik mezelf liever naar die samsites toe en gooi dr wat C4 op.
Je kan ook gewoon 1 basis verder pakken, via de buitenkant naar de heli grapplen, en zonder heat een betere chopper (ook met raketten) pakken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:20 schreef Bensel het volgende:
[..]
idd, in de demo, links van het platform waar je kunt springen in de beginbasis, is een basis met een helicopter met raketten. Daar is ook een minigun. Neem de minigun, venietig de samsites (en de rest van de basis als je toch bezig bent), pak de helicopter, en je kunt doen wat je wilt vanuit de lucht (die 2 helicoptertjes blaas je zo uit de lucht)
Dat zou ik dus weer noooit doen he, de kans is zo groot dat je de game niet op releasedate heb.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:40 schreef Drumpie het volgende:
Kent iemand de handige site www.gamehubs.com al.
Nieuwe releases voor goedkope prijs, zowel voor Xbox als voor Ps3.
Gratis verzendkosten, wel via paypal.
Hele klas besteld hiervan incl. mezelf.
Ik pak altijd de achterste basis, land met mijn parachute buiten de basis (gele sirene knippert maar geen heat) grapple naar de heli, en stijg op, gele sirene blijft maar geen enkele heat.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:56 schreef JK het volgende:
Bij die achterste basis heb je ook sams toch? Dat is toch waar een generaal zit? Die heb ik wel eens met die minigun aangevallen.Die sams schoten heli neer toen ik wilde opstijgen, daarna geen respawn van de heli.
Ik heb nu een paar keer bij gamehubs besteld (2 games, waaronder Splintercell conviction, en xbox points & live abo).quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat zou ik dus weer noooit doen he, de kans is zo groot dat je de game niet op releasedate heb.
Ik zal het de volgende keer eens testen als ik de demo weer speel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik pak altijd de achterste basis, land met mijn parachute buiten de basis (gele sirene knippert maar geen heat) grapple naar de heli, en stijg op, gele sirene blijft maar geen enkele heat.
Uit de demo neem ik aan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:16 schreef delano.888 het volgende:
Alle heli's en vliegtuigen foto's:
http://forums.eidosgames.com/showthread.php?t=101777
quote:CONFIRMED BY THE DEMO VEHICLE LIST!!!
Ja, in de demo staat de hele vehicle list, ondanks dat je maar een klein deel kan tegen komen.quote:
Word misschien later in DLC toegevoegd is gezegd door de makers.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:00 schreef SuperFruitig het volgende:
Multiplayer in deze game zou insane zijn bedenk ik me net
WHAAAAAT Dat zou insane zijn.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Word misschien later in DLC toegevoegd is gezegd door de makers.
Ik kwam niet meer dan dit tegen op gamer.nl, over het feit dat ze met een 'nieuwe game' bezig zijn:quote:Op zondag 14 maart 2010 16:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Niks specifieks over een MP addon in JC2.quote:Just Cause 3
Johansson geeft eveneens aan dat Avalanche met Just Cause 3 verschillende richtingen op kan. Hij noemt onder andere het toevoegen van community-elementen en een multiplayermodus. Het implementeren van een multiplayermodus neemt veel tijd in beslag en er is een enorme druk om games als Modern Warfare 2 te overtreffen.
In 1 van de filmpjes is het gezegd, 100% zeker.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik kwam niet meer dan dit tegen op gamer.nl, over het feit dat ze met een 'nieuwe game' bezig zijn:
[..]
Niks specifieks over een MP addon in JC2.
Sterker nog, volgens mij was er al meer bevestiging dat die er niet zou komen.
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En op Eurogamer.nl zeiden ze op 1 maartquote:Persevent Antwerpen: Just Cause 2
Geschreven door kimme1975
Special | 27-02-2010 -
Niet enkel het wereldvermaarde en verbluffende Final Fantasy XIII kwam tijdens het Square Enix Event aan bod maar ook de "over the top" actiegame Just Cause 2. Een spel vol spanning en geweld maar nog meer met een aantal stevige sadistische trekjes om van te smullen. We konden na de persvoorstelling en tijdens het spelen van de demo één van de jonge talentvolle gamedesigners van ontwikkelaar Eidos strikken voor een leuk gesprek.
De Lead Designer van Avalanche Studios Peter Johansson nam in sneltempo het woord en de verwoestende actie van Just Cause 2 werd losgelaten op het witte doek. We kregen voornamelijk beelden te zien van de eerste twee levels van de game. Johansson wist ons te vertellen dat de eerste twee missies vrij lineair zijn, maar nadien kan je zelf op verkenning gaan en volop genieten van de reusachtige open spelwereld dat het eiland Panau rijk is.
In de eerste level die ze ons lieten zien moest hoofdpersonage Rico op zoek naar een aantal ‘memorycards' die tijdens een spectaculaire helikoptervlucht verloren zijn geraakt en her en der verspreid liggen op een vijandelijke basis. Rico is eigenlijk een soort van modernere versie van ‘Rambo' die dan vooral als doel heeft chaos te veroorzaken op het eiland Panau en hiervoor meer en meer ‘experience points' krijgt naarmate het spel vordert. De ‘grappling-hook' is zijn meest beruchte en gebruikte wapen, maar mijn collega zal daar in de aankomende review van Just Cause 2 zeker en vast wat dieper op ingaan. Johansson wist ons ook nog te vertellen dat er sprake zal zijn van maar liefst 68 missies en 368 locaties.
De vraag of er ook sprake is van een multiplayer of co-op modus werd helaas negatief beantwoord. Volgens Johansson was er enkel een mogelijkheid voor het creëren van een multiplayer indien deze tot in de puntjes kon worden uitgewerkt en dat was met deze grote game helaas niet mogelijk. Al bij al een zeer gesmaakte voorstelling van Just Cause 2 waarbij het ons wel opviel dat de laadtijden tussen de verschillende sequenties nogal storend waren. Dit kan echter te wijten zijn aan deze pers-versie van het spel en hopelijk zullen we hier in de retail-versie niets meer van merken, maar die bevindingen kan je binnenkort lezen in onze uitgebreide review.
Jong talent bij Eidos
Nadien kon ik een zeer leuke babbel slaan met een jonge en talentvolle gamedesigner van Eidos. Die wist mij onder andere te vertellen dat er niet echt sprake is van gameplayelementen binnenin de reusachtige gebouwen die je te zien krijgt tijdens het spelen van Just Cause 2. Dat heeft natuurlijk te maken met het feit dat de game gebaseerd is op het creëren van chaos en de verschillende stuntelementen die vooral in de buitenlucht goed tot hun recht komen. Je kunt bijvoorbeeld moeilijk een parachute gaan openen in een gebouw. De vraag hoelang het spel dan wel zal duren was moeilijk te beantwoorden. Wanneer je een speler bent die zo snel mogelijk de wereld van Panua wilt doorkomen zonder het verzamelen van voorwerpen, dan ben je ongeveer een vijftiental uren zoet volgens onze sympathieke gamedesigner. Speel je echter op een langzamer tempo en wil je de grote open wereld volledig exploreren dan kan je rekenen op maar liefst een kleine honderd uur aan speeltijd. We weten ondertussen al wel dat we deze uitspraken van ontwikkelaars steeds met een korreltje zout dienen te nemen. Na mijn tof gesprek nam ik afscheid van een aantal journalisten na een toch wel geslaagde perstrip. Onze held Rico die mag na vandaag op mijn gamesrek staan pronken, daar ben ik nu wel van overtuigd!
Conclusie
--------------------------------------------------------------------------------
De mensen van Eidos-Square Enix hebben er een geslaagd persevent van gemaakt en we konden op het grote scherm dan ook enorm genieten van een game boordevol actie en geweld. Just Cause 2 belooft een titel te worden om in de gaten te houden.
BRON: 9lives.be
quote:[quote]]"Eurogamer.nl: We kregen ook te horen dat er geen multiplayer modus in Just Cause 2 te vinden zal zijn. Waarom hebben jullie deze keuze gemaakt?
Peter Johansson: Het was zeker geen simpele beslissing om te nemen. We hebben gesprekken gehad over de toevoeging van een multiplayer modus, maar uiteindelijk leek het ons dat we teveel geld eraan zouden moeten spenderen. Kijk, het implementeren van een multiplayer is enkel te verantwoorden wanneer je het heel erg goed doet. Wij hebben ervoor gekozen om de nadruk meer te leggen op het verbeteren van de ervaring die we de speler gaven in Just Cause. We willen met andere woorden vooral een oerdegelijke singleplayer game afleveren met deeltje twee. Mochten we er een halfbakken multiplayer bij gesmeten hebben, dan zouden mensen het een weekje spelen om daarna gewoon verder te gaan met het online geweld in Modern Warfare. "
Tijdens het doen kan je dat soms langs zien flitsen als je het goed doet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:06 schreef Cryothic het volgende:
Welk platform?
Op de xbox is het me tot nu toe 1x gelukt omdat ik het geduld had om 50x die knoppen in te drukken.
Toen ik het een tweede keer probeerde, en weer terug in de game dook, bleek de teller nog steeds op 1 te staan, en toen was het over.
Ik kan nergens zien of ie al op 0 staat.
Dat zie ik dus niet. En ik heb de x box ouwe.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tijdens het doen kan je dat soms langs zien flitsen als je het goed doet.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:33 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dat zie ik dus niet. En ik heb de x box ouwe.
FF geprobeert vannacht....quote:
Dacht ik ook aan.... waar je naar binnen moet en ondergronds gaat voor een missiequote:Op woensdag 17 maart 2010 13:18 schreef SinofEnvy het volgende:
Daar komen waarschijnlijk legerbasissen ofzo
Je kan al in zo'n "ondergronds' geval. Dat was volgens mij helemaal in het zuiden als ik het goed heb.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:20 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan.... waar je naar binnen moet en ondergronds gaat voor een missie
Dan wordt het.....quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:40 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Je kan al in zo'n "ondergronds' geval. Dat was volgens mij helemaal in het zuiden als ik het goed heb.
edit: Ow ow en mij is het ook gelukt. Ik heb me 3 uur vermaakt.Kan je nagaan als ik de volledige game heb.
![]()
Dan ben je of heel goed, of je hebt weinig van die soldaatjes boos gemaakt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:40 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Je kan al in zo'n "ondergronds' geval. Dat was volgens mij helemaal in het zuiden als ik het goed heb.
edit: Ow ow en mij is het ook gelukt. Ik heb me 3 uur vermaakt.Kan je nagaan als ik de volledige game heb.
![]()
..... HUH?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dan ben je of heel goed, of je hebt weinig van die soldaatjes boos gemaakt.
Ach nee joh, het is heel makkelijk om te overleven, mits je regelmatig een healthpackie pakt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:29 schreef Cryothic het volgende:
Nou, als je dood gaat is het weer voorbij met je extended-demo.
Ik ga met enige regelmaat dood als ik goed loop te rellen.
quote:"We're going to have a lot of DLC. We'll see what happens," Johannson added. "DLC is important, but a game like Just Cause 2 can live pretty long because it's not just playing through the story and being done with it - there's the completion rating and playing with friends."
Dan ook even het hele artikel erbijquote:
Wat heb ik gemist, zit er multiplayer in de DLC van GTA?quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:00 schreef HL_Dog43 het volgende:
Maar nog niet uitgesloten
Rockstar bewees het met zijn DLC dusssss... why not.
-Omdat de wereld van JC2 een heel stuk groter is.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:51 schreef HL_Dog43 het volgende:
GTA 4 had al multiplayer in de orginele versie, maar wat ik dus probeerde te zeggen is dat Rockstar een hoop werk/tijd en geld in de DLC stopte. Dus waarom zouden de makers van Just Cause 2 dat niet kunnen.
Weet je nog dat de 2 GTAIV DLC's exclusief zouden blijven voor de 360, dat iedereen daar 100% zeker van was omdat er 50 miljoen voor was betaald, en dus hadden de ps3 bezitters gewoon dikke pech en werden uitgelachen door de 360 bezitters.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
-Omdat de wereld van JC2 een heel stuk groter is.
-Omdat Avalanche RockStar niet is.
-Omdat uitgevers voor een titel als GTA voor de naam alleen al een extra zak geld meenemen.
-Omdat het er bij GTA al inzat tijdens de bouw, en MP via DLC toevoegen zonder enige voorbereiding in de engine een behoorlijke klus is.
-Omdat de techniek en de engines niet hetzelfde zijn.
om maar een paar mogelijke redenen te noemen, die me te binnen schieten.
Dat bedrijf X iets doet, betekend niet dat bedrijf Y hetzelfde kan, of zal doen.
Deze deal zou echt exclusief blijven is zoooo vaak beloofd, het is zoooo vaak door rockstar bevestigd dat ze geen plannen hadden voor de ps3/pc, je weet het gewoon nooit.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:28 schreef Cryothic het volgende:
Ja, maar dan heb je het over een exclusive-deal.
Dat soort deals duren maar een jaar, of 2 jaar. En daarna is de exclusiviteit er vanaf.
Begrijp me niet verkeerd, ik zou het best leuk vinden om online te rellen in een wereld als die Just Cause 2.
Maar ik zie het gewoon niet gebeuren.
En als het wel komt, zal ik de eerste zijn om toe te geven dat ik er naast zat hoor
Die kans bestaat ook. Zeker.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:53 schreef -CRASH- het volgende:
Pick up youre controller... sitback... and enjoy the game.......... vanaf volgende week (ik denk woensdag al)
Maar als de mensen zien dat er zoveel gevraagt wordt naar een MP optie
zullen ze misschien wel op andere gedachten komen.
D'r zal wel weer een extra code in het LE doosje zitten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:00 schreef JK het volgende:
Vandaag ook maar JC2 gepreordered... de limited edition uiteraard. We zien 'm wel verschijnen, wordt opgestuurd zodra hij binnen is. Ben ik meteen benieuwd hoe je die hovercraft krijgt in-game.. dat soort spul zal vast wel betaalde DLC zijn voor de non-limited edition spelers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |