Dan ook even het hele artikel erbijquote:
Wat heb ik gemist, zit er multiplayer in de DLC van GTA?quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:00 schreef HL_Dog43 het volgende:
Maar nog niet uitgesloten
Rockstar bewees het met zijn DLC dusssss... why not.
-Omdat de wereld van JC2 een heel stuk groter is.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:51 schreef HL_Dog43 het volgende:
GTA 4 had al multiplayer in de orginele versie, maar wat ik dus probeerde te zeggen is dat Rockstar een hoop werk/tijd en geld in de DLC stopte. Dus waarom zouden de makers van Just Cause 2 dat niet kunnen.
Weet je nog dat de 2 GTAIV DLC's exclusief zouden blijven voor de 360, dat iedereen daar 100% zeker van was omdat er 50 miljoen voor was betaald, en dus hadden de ps3 bezitters gewoon dikke pech en werden uitgelachen door de 360 bezitters.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
-Omdat de wereld van JC2 een heel stuk groter is.
-Omdat Avalanche RockStar niet is.
-Omdat uitgevers voor een titel als GTA voor de naam alleen al een extra zak geld meenemen.
-Omdat het er bij GTA al inzat tijdens de bouw, en MP via DLC toevoegen zonder enige voorbereiding in de engine een behoorlijke klus is.
-Omdat de techniek en de engines niet hetzelfde zijn.
om maar een paar mogelijke redenen te noemen, die me te binnen schieten.
Dat bedrijf X iets doet, betekend niet dat bedrijf Y hetzelfde kan, of zal doen.
Deze deal zou echt exclusief blijven is zoooo vaak beloofd, het is zoooo vaak door rockstar bevestigd dat ze geen plannen hadden voor de ps3/pc, je weet het gewoon nooit.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:28 schreef Cryothic het volgende:
Ja, maar dan heb je het over een exclusive-deal.
Dat soort deals duren maar een jaar, of 2 jaar. En daarna is de exclusiviteit er vanaf.
Begrijp me niet verkeerd, ik zou het best leuk vinden om online te rellen in een wereld als die Just Cause 2.
Maar ik zie het gewoon niet gebeuren.
En als het wel komt, zal ik de eerste zijn om toe te geven dat ik er naast zat hoor
Die kans bestaat ook. Zeker.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:53 schreef -CRASH- het volgende:
Pick up youre controller... sitback... and enjoy the game.......... vanaf volgende week (ik denk woensdag al)
Maar als de mensen zien dat er zoveel gevraagt wordt naar een MP optie
zullen ze misschien wel op andere gedachten komen.
D'r zal wel weer een extra code in het LE doosje zitten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:00 schreef JK het volgende:
Vandaag ook maar JC2 gepreordered... de limited edition uiteraard. We zien 'm wel verschijnen, wordt opgestuurd zodra hij binnen is. Ben ik meteen benieuwd hoe je die hovercraft krijgt in-game.. dat soort spul zal vast wel betaalde DLC zijn voor de non-limited edition spelers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |