Ik bied 100 euro incl verzenden en zonder harddisk dan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:32 schreef anconakip het volgende:
Er zit een ventilator in maar die hoor je echt haast niet. Ik wil hem best zonder hd weg doen. Dan is de prijs ¤110,-
Ik woon in Duiven (vlakbij Arnhem)
dan haak ik af.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:42 schreef anconakip het volgende:
de snelheid is ongeveer 5-7 Mbit. Is meer dan genoeg om hd af te spelen via het netwerk.
valt best mee. nieuwe firmware erop en het wordt al beter. DVD5 kopiëren kost ongeveer 20 minuten ofzo.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:53 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
dan haak ik af.
voor het afspelen wel voldoende, maar voor het overzetten van bestanden echt tragisch.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:47 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Ik bied 100 euro incl verzenden en zonder harddisk dan.
Ik hou het even bij 100 euro. Het ding kost nieuw zonder harddisk 134 euro.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:03 schreef anconakip het volgende:
maak er 110 van en we kunnen ergens over praten....
[..]
Is dat nog steeds zo?quote:Dus met andere woorden, 99% van de H264 MKV films van bijv usenet zijn niet af te spelen
Wat speeld deze speler nu wel goed af?
Ik ben erg geīnteresseerd in deze medial player en wil hem gebruiken om de volgende bestanden af te spelen vanaf mijn netwerk (fileserver):
- WMVHD, VC-1
- MKV, x264
- VOB files
- AVCHD
- ISO, MPEG2
- M2TS, h264
- MP3
- FLAC
- WAV, 5.1 en DTS
Kan iemand mij aangeven welke van bovenstaande zonder problemen afgespeeld kunnen worden?
Tevens sluit ik deze speler via HDMI aan op mijn Onkyo SR-606 versterker (deze heeft DTS,DTS HD en consorten).
Ook .mkv x264 dus? Daar gaat mij voornamelijk om.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:13 schreef anconakip het volgende:
ik kan alles afspelen. Ik heb nog geen film gehad die niet lukte.
quote:
Waarom doe je hem weg?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:25 schreef anconakip het volgende:
dit is een begin, maar nog iets te laag.
[..]
Mooi verhaal is dat.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:25 schreef anconakip het volgende:
dit is een begin, maar nog iets te laag.
[..]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:57 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Mooi verhaal is dat.Hij zit 40 euro onder je vraagprijs en ik 10 euro.
heb deze spelert ook. Is echt een aanrader. Alles speelt ie af. Ik heb nog geen hd-materiaal gehad dat niet werd afgespeeld.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:12 schreef deepart het volgende:
Dit zag ik op Tweakers staan:
[..]
Is dat nog steeds zo?
Goed, even snel als een gewone externe hdd aan de usb?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:22 schreef Wouzer het volgende:
[..]
heb deze spelert ook. Is echt een aanrader. Alles speelt ie af. Ik heb nog geen hd-materiaal gehad dat niet werd afgespeeld.
Ik had eerst 3 10/100mbit netwerk switches. Daarmee haalde ik gem snelheden van ongeveer 5-20mbit.
Ik heb 3 nieuwe Sweex Gig switches ertusssen gezet van 20 euro ps en nu zijn de snelheden tussen 25 en 60mbit. (meestal rond de 30 mbit)
kopieren via netwerk gaat niet snel. Kun je beter de player via USB aansluiten aan pc. Gaat stukken sneller dan.
Tevens TVP voor Collega.
zal niet verschil uitmaken met een normale hdd. Zal vanavond eens testen hoe snel dit is. moet toch weer ruimte vrij maken op mn dl-server.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:30 schreef deepart het volgende:
[..]
Goed, even snel als een gewone externe hdd aan de usb?![]()
TS pm mij jou laagste prijs eens
Kip ook de ondertiteling dan, even ter info gevraagdquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:13 schreef anconakip het volgende:
ik kan alles afspelen. Ik heb nog geen film gehad die niet lukte.
Wat heb je ervoor betaald?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:36 schreef Rp2009 het volgende:
Ik heb er gisteren 1 aangeschaft en tot nu toe doen alle MKV H264, WMV, ISO bestanden het perfect met ondertitels.
Mooie deal door een nieuwe.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:43 schreef Rp2009 het volgende:
199 euro inc. 1TB HD bij computerland in groningen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |