abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 januari 2010 @ 17:09:47 #26
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 17:15:13 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77298117
O is het alweer afgelopen dan? .
Niet meer actief op Fok!
pi_77299973
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:15 schreef Viking84 het volgende:
O is het alweer afgelopen dan? .
ja maar 4 afleveringen
pi_77303253
Wat zet die Daan Schuurmans een rol neer wow..
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_77303720
Interessante aanname dat Beatrix op de troon blijft door de vader van Maxima. Dat werd gesugereerd in de serie. Zo had ik het nog nooit bekeken eigenlijk. Als de vader van Max veroordeeld wordt in Argentinie zou dat aardig wat negatieve publiciteit opleveren voor een beginnende koning.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  dinsdag 26 januari 2010 @ 19:33:27 #31
104871 remlof
Europees federalist
pi_77303852
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:31 schreef Terreros85 het volgende:
Interessante aanname dat Beatrix op de troon blijft door de vader van Maxima. Dat werd gesugereerd in de serie. Zo had ik het nog nooit bekeken eigenlijk. Als de vader van Max veroordeeld wordt in Argentinie zou dat aardig wat negatieve publiciteit opleveren voor een beginnende koning.
Bernhard zei in de serie ook tegen Maxima dat ze zich geen zorgen hoefde te maken over haar vader. M.a.w. dat er een onderhandse deal tussen Nederland en Argentinië is dat ie niet vervolgd zal worden...
  dinsdag 26 januari 2010 @ 19:40:44 #32
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_77304195

Actrice die de jonge Beatrix speelde, Gijsje Grosfeld

Kind is pas 16
pi_77314360
Vanavond alle 4 de afleveringen achter elkaar gekeken.
(Heb het niet zo op series waar je dan weer week mag wachten, ik wacht dan wel tot ik alles heb opgenomen en speel het dan in een keer af)

Had idd best wat langer mogen duren, nu werd er soms iets te weinig ingegaan op details.
Maar toch erg goede serie
pi_77372797
quote:
Paleis Soestdijk profiteert van tv-serie Bernhard

Paleis Soestdijk profiteert van de televisieserie 'Bernhard, schavuit van Oranje'. Er werden via internet na elke aflevering opvallend meer kaartjes dan normaal gereserveerd voor een bezoek aan het paleis.

Voorafgaand aan de laatste aflevering afgelopen maandag was een commercial van het paleis te zien. Dit heeft 1,5 keer zoveel resevering als normaal opgeleverd.

Het is het laatste jaar dat het paleis van van koningin Juliana en prins Bernhard open is voor publiek. Soestdijk ligt tussen Baarn en Soest in.

Schavuit van Oranje
De VPRO zond deze maand het vierluik 'Bernhard, schavuit van Oranje' uit op Nederland 1. De serie is een gedramatiseerde interpretatie van historische gebeurtenissen, waaronder de Greet Hofmans-affaire, Bernhards vermeende SS-lidmaatschap en de Lockheed-affaire.

Er keken wekelijks bijna twee miljoen mensen naar de serie. Ook via Uitzending Gemist werden de afleveringen tienduizenden keren opgevraagd.

De opnames van de serie hebben overigens niet plaatsgevonden in Soestdijk. Deze vonden plaats bij De Hartekamp in Heemstede.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')