Sinds de matrixx met dfstf (dj's revolution) en qountdown (zany - Fresh beats), merk ik echt dat ze steeds meer oude tracks op gaan pakken. Ook al kiezen ze er 1 uit en draaien die dan op verschillende feesten. Ik vind het iig goed dat dit in een stijgende lijn zitquote:Op maandag 1 februari 2010 21:59 schreef T-Force het volgende:
Goeienavond manner!
Ik ben ook weer boven water. Hard Nature was echt heeeeerlijk!
Ik durf het bijna niet te zeggen maar Brennan Heart draaide als een held![]()
![]()
Hij draaide Rob - Boys Interface (The Beholder & Max Enforcer Remix)![]()
Tatanka was de absolute meester van de avond. Heeeeeerlijk gemixt en gruwelijke tracks. Paar nieuwe Zatoxjes gehoord en wat oude TatankasOpenen met Let's Rock en afsluiten met Drop That Track
![]()
Toch besloten om komend weekend naar Hard Bass te gaan. Van tevoren zelf draaien op een feest in Breda van 21.00-22.00 en dan met de trein naar GelredomeTot dan kerls
Voetbal je tegenwoordig ook zelf dan, Sethje? Ik dacht dat jij meer van het passieve sporten wasquote:Op maandag 1 februari 2010 22:20 schreef Sethje het volgende:
Ik ben ook aanwezig, ik hoop wel vurig dat het voetbal word afgelast anders moet ik om 9.00 op de club zijn :S
haha nee zelf niet meer helaas. Ik ben leider van de a1 op zaterdag en 't 3e op zondag.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:23 schreef Devz het volgende:
[..]
Voetbal je tegenwoordig ook zelf dan, Sethje?
Nou tegenwoordig sport ik 2 uur per week in de sportschool, ik ben dit jaar begonnen aan mijn afvalracequote:Ik dacht dat jij meer van het passieve sporten was
Maar hoe herkennen wij jou dan voortaan op feestjes Sethquote:Op maandag 1 februari 2010 22:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
haha nee zelf niet meer helaas. Ik ben leider van de a1 op zaterdag en 't 3e op zondag.
[..]
Nou tegenwoordig sport ik 2 uur per week in de sportschool, ik ben dit jaar begonnen aan mijn afvalracemet begeleid sporten en een soort van dieet. Er gaat ongeveer een kilo per week af.
Goed bezig man!quote:Op maandag 1 februari 2010 22:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
haha nee zelf niet meer helaas. Ik ben leider van de a1 op zaterdag en 't 3e op zondag.
[..]
Nou tegenwoordig sport ik 2 uur per week in de sportschool, ik ben dit jaar begonnen aan mijn afvalracemet begeleid sporten en een soort van dieet. Er gaat ongeveer een kilo per week af.
Dat zal altijd wel hetzelfde blijvenquote:Op maandag 1 februari 2010 22:58 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
Maar hoe herkennen wij jou dan voortaan op feestjes Seth?!
2 bekers bier en een gelukkig gezicht?
x2.. Ik wil ook wel heel erg graag Hard Bass meepakken, maar is alsnog een duur grapje.. Toch wil ik heeel graag!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 06:05 schreef 16meter het volgende:
goed bezig Sethdie gym in!
Misschien zaterdag een laste minute naar Hard Bass... tis een beetje passen en meten met de centjes in crisistijd, jwtzz dus niets is zeker.
Sinds QD geen feestje meer gehad en het begint weer te kriebelen.
Ik zal pas definitief oordelen na hardbass maar uitzonderingen daar gelaten (bijv: moving madness, eternal void) vind ik het niet bijzonder, maar miss is het live wel vet dus mijn oordeel volgt pas dan:)quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:27 schreef ElDani het volgende:
Second Identity LIVE zal zaterdag deze tracks draaien
Bekijk deze YouTube-video
Amplified vond ik ook wel vet klinken. Maar is inderdaad nog weinig uit te halen op deze manier.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik zal pas definitief oordelen na hardbass maar uitzonderingen daar gelaten (bijv: moving madness, eternal void) vind ik het niet bijzonder, maar miss is het live wel vet dus mijn oordeel volgt pas dan:)
Wat een saaie bende zeg dat Second Identityquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:27 schreef ElDani het volgende:
Second Identity LIVE zal zaterdag deze tracks draaien
Bekijk deze YouTube-video
Jack van Geldertje: Zeg het maar jongens.. Ik vind het grappig, maar niet 100% bijzonder.
edit: na een paar keer luisteren word ik nou niet echt enthausiast. Klinkt als veel van hetzelfde. Wie weet is het live goed te doen!
0,0 last van, ben echt blij als ik komende zaterdag in t Gelredome sta. Wat is t plan eigenlijk zaterdag? Ga jij vanuit Nijmegen? En Harm ga jij vanuit Malden of kom je vanuit Ass'n?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:20 schreef NLS04 het volgende:
Er klopt iets niet. Normaal gesproken hebben ik aantal dagen voor een feest als hardbass al veel meer kriebels dan nuVolgens mij ben ik ziek
Moving madness, echte italiaanse sound, dus dat is de klapperquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:54 schreef ElDani het volgende:
[..]
x2.. Ik wil ook wel heel erg graag Hard Bass meepakken, maar is alsnog een duur grapje.. Toch wil ik heeel graag!
Leuke uitzending, heb alleen maar respect voor deze mensenquote:Op maandag 1 februari 2010 20:30 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Aflevering 2, laatste 5 min...
je vergeet Euphoriaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik zal pas definitief oordelen na hardbass maar uitzonderingen daar gelaten (bijv: moving madness, eternal void) vind ik het niet bijzonder, maar miss is het live wel vet dus mijn oordeel volgt pas dan:)
en over het draaien van oudere tracks laten we hopen dat de trend doorzet
ik heb ook wel hoge verwachtingen in dat opzicht van Zany Beholder live, plaatjes als who wants this,feir reigns today,midnight, annihilating etc![]()
zolang ze bleeding maar weglaten (maar ik denk dat dit helaas niet het geval zal zijn)
dat klopt nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:20 schreef NLS04 het volgende:
Er klopt iets niet. Normaal gesproken hebben ik aantal dagen voor een feest als hardbass al veel meer kriebels dan nuVolgens mij ben ik ziek
Bartman moet zich inderdaad dood schamen dat hij Euphoria vergeetquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
je vergeet Euphoria
al komt die nog zeer regelmatig voorbij in sets van Zany b.v.
wat mij betreft de beste Zany & Beholder plaat.
Dat Second Identity doet me niet zoveel, mooi moment om ff flesje bij te vullen.
edit: Amplified (lijp melodietje) en Moving Madness klinken wél ok.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |