heb hem nog een keer geluisterd en ben nu iets minder enthousiast.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:16 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Vind die Forever Az One remix ook zeer matig hoor, en die remix van BH hoef ik denk ik al helemaal niet te horen![]()
Vind het toch altijd wel raar dat alle dj's aankondigen dat ze met heel veel nieuw spul op de proppen gaan komen, maar als je dan de tracklisten kijkt van alle artiesten zie je vaak maar weinig nieuw spul.
Na dat incident van vorige week?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:36 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ruffian niet meer bij Platinum.. Aardig gek weekendje vorige week i guess..
Dit is het beste nieuws wat ik in tijden heb gehoordquote:Op zondag 31 januari 2010 22:36 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ruffian niet meer bij Platinum.. Aardig gek weekendje vorige week i guess..
Villain was gister in elk geval lekker op dreef. Nooit aan hem gestoord en hij bracht de sfeer er goed inquote:Op zondag 31 januari 2010 23:14 schreef LeonH het volgende:En geef nou maar Villain eens de kans op de Q mainstages. Dit verdient die gast!
Laten we de komende Q-feesten of een persbericht afwachten voordat we conclusies trekken. Met IQ staat ie sowieso nooit op de main. Issie met Defqon er niet bij dan lijkt het me duidelijk..quote:Op zondag 31 januari 2010 23:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ruffian weg?? op zich een goede ontwikkeling, stopt ie nu helemaal met mc' en?
Kan niet wachten op de live sets. Hoorde één of andere knaap zeggen dat er ook een dvd uitkomt...?quote:Op maandag 1 februari 2010 10:37 schreef Da_Ripper het volgende:
XQ was geslaagd. Het mooiboy gehalte was zeer laag, het v/d kaart gehalte daarintegen![]()
Livests zijn er al lang johquote:Op maandag 1 februari 2010 11:26 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de live sets. Hoorde één of andere knaap zeggen dat er ook een dvd uitkomt...?
Link...? Link...?quote:Op maandag 1 februari 2010 11:56 schreef ElDani het volgende:
[..]
Livests zijn er al lang joh. Dus ik zou maar even gaan kijken als ik jou was op de welbekende sites.
DVD lijkt me eigenlijk niet. Dat word over het algemeen niet gedaan bij X-Qlusive. Maar goed, ik ben er niet geweest.
Die zijn verboden hier, livesets zijn vet illegaal jwz!quote:
Bedankt voor de tip!quote:
Haha echt hequote:
Bij de plees was het al helemaal lache.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:36 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Haha echt he![]()
Dat viel mij ook al op, vooraan was echt iedereen leip volgens mij, wel erg gezellig
Zijn inderdaad leuke dingenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:38 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Bij de plees was het al helemaal lache.
Handen wassen, kijk in de spiegel: Zie ik één of andere knaap mij droog aangrijnzen:![]()
quote:Good morning.Question of the day:what will be the name of my new label? Some info : is not a Dutch label...
Wordt hier niet echt warm van.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:58 schreef ElDani het volgende:
Toneshifterz - Nightscape
Bekijk deze YouTube-video
Toneshifterz - Get Loaded
Bekijk deze YouTube-video
Nou hopen dat die "Electroshock" track er ook nog bij komt!
Dat gaat meer over Good Morning van over zijn nieuwe label. Nogmaals: het word een op zichzelfstaand label, dus GEEN Scantraxx Italy (zoals overal gezegd word) en GEEN Activa sublabel.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:04 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Zatox Twitter:
[..]
Sublabel van Activa ofzo?
quote:@Ruffian6 Yo whats up with u and platinum?:O
about 15 hours ago from web
Setenza_
quote:@Setenza_ you tell me
about 15 hours ago from TwitterRide in reply to Setenza_
Ruffian6
quote:@Ruffian6 Your not on the artist list anymoreQuite shit coz ur a good MC
about 15 hours ago from web
Setenza_
quote:@Setenza_ nahh nothing for you to be bugged about. We good.
about 14 hours ago from TwitterRide in reply to Setenza_
Ruffian6
Ik zag 'm staan die avond. Had eigenlijk geen zin om 'm aan te spreken. Maar zat al op die aflevering te wachten...quote:Op maandag 1 februari 2010 10:25 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Maar wat ik eigenlijk wou posten:
http://www.bnn.nl/page/jzhmh2010/video/
Aflevering 2 en dan de laatste 5 minuten van de aflevering met jeroen dat ze samen in een rolstoel naar Qlimax gaan.
Ik ben m ook wel eens tegengekomen volgens mij op Thunderdome Payback Time (HMH) en Q-Dance presents Promo (ook HMH). Op Thunderdome was helemaal geweldig, paar vrouwtjes shirtje omhoog tieten tevoorschijn hij natuurlijk helemaal glunderen hahaquote:Op maandag 1 februari 2010 16:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik zag 'm staan die avond. Had eigenlijk geen zin om 'm aan te spreken. Maar zat al op die aflevering te wachten...
Ik zag 2x op een feest (In Qontrol en OF Qountdown 2008 of XQ Holland) dezelfde gast in een rolstoel even zijn rugzak pakken en een sleuteltje met wit goed zijn neus in gooienquote:Op maandag 1 februari 2010 17:27 schreef CharlyLownoise het volgende:
Wat een gast. Gehandicapt maar toch bier drinken en jointje roken. Waarschijnlijk gaat er ook wel eens een pilletje in bij hem.
x2quote:Op maandag 1 februari 2010 16:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik vind die toneshifterz tracks juist echt vet..
ik was niet bij Headyquote:
* ReMcOrE heeft daar ook zin inquote:Op zondag 31 januari 2010 04:12 schreef de_huig het volgende:
punt is en blijft dat ik verdomde veel zin heb in hardbass![]()
![]()
![]()
lekkerrrrrrquote:
klinkt wel goedquote:Op maandag 1 februari 2010 15:58 schreef ElDani het volgende:
Toneshifterz - Nightscape
Toneshifterz - Get Loaded
Nou hopen dat die "Electroshock" track er ook nog bij komt!
XQ Headhunterz was anders ook een zwaar lekker feestje hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 19:15 schreef ReMcOrE het volgende:
ik was niet bij Headyik was bij SuperBash
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik was voor m'n gevoel ook een beetje in de HMH, aangezien Atak net een mini-versie isquote:Op maandag 1 februari 2010 19:32 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
XQ Headhunterz was anders ook een zwaar lekker feestje hoor![]()
http://www.bnn.nl/page/jzhmh2010/video/quote:Op maandag 1 februari 2010 19:38 schreef poiuytr het volgende:
Waar hebben jullie het eigenlijk over met dat gedoe van Valerio?
Zie maar een filmpje van 42 seconde.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:42 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
http://www.bnn.nl/page/jzhmh2010/video/
Laatste 5 minuten.
Aflevering 2, laatste 5 min...quote:Op maandag 1 februari 2010 20:20 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zie maar een filmpje van 42 seconde.
Wat ik er nou van opgevangen heb...quote:Op maandag 1 februari 2010 21:11 schreef Noxa het volgende:
Oh kan iemand ff uit de doeken doen wat er met die Ruffian gaande is? Heb het ff gemist.
Zal em overigens niet missen op Q-Dance feesten. Vond het maar een irritante MC. De kunst van MC'en is weten wanneer je je waffel moet houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |