Zo beter?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:28 schreef DrDentz het volgende:
Zo homo is dat nou ook weer niet.
De naam zegt het al: all american guyquote:
Ik hou van de westerse look, jij van de oosterse/latino look, dat snap ik nu inmiddels welquote:Op maandag 25 januari 2010 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De naam zegt het al: all american guy
Dat maakt me bij hem niet uitquote:
Ach, genoeg aanbidders toch?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh ja Valentijnsdag komt er weer aan.
Jawelll, die zijn zo cuteeee. You like them bad I knowquote:Op maandag 25 januari 2010 23:46 schreef Ang3l het volgende:
Ook wel van westers, maar niet van do-goody apple-polishing "all american boys"
O jaquote:Op maandag 25 januari 2010 23:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja jij moet wel overlaten worden met vele dozen chocoladequote:
Alleen in Vicky Christina Barcelonaquote:Op maandag 25 januari 2010 23:54 schreef wonderer het volgende:
Ik viel laatst als een blok voor hem
[ afbeelding ]
Ach welnee!quote:
Dat vind ik een soort van lelijker broertje van Clivequote:Op maandag 25 januari 2010 23:54 schreef wonderer het volgende:
Ik viel laatst als een blok voor hem
[ afbeelding ]
Als ik cuteeee wil dan koop ik wel een puppyquote:Op maandag 25 januari 2010 23:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jawelll, die zijn zo cuteeee. You like them bad I know
Nee joh, (ook) in Closerquote:
Heb ik niet gezienquote:
Maar eerst mijn verjaardag!quote:Op maandag 25 januari 2010 23:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hallo dat word ik nu al hoor, maar vooral omdat ik het zelf koopquote:Op maandag 25 januari 2010 23:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja jij moet wel overlaten worden met vele dozen chocolade
Serieusquote:
Hij doet me denken aan Stephen ;')quote:Op maandag 25 januari 2010 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat vind ik een soort van lelijker broertje van Clive. Die op zijn tijd ook best leuk is.
Een cute kerel kan meer dan een puppyquote:Op maandag 25 januari 2010 23:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik cuteeee wil dan koop ik wel een puppy
Ik ben niet zo'n Julia Roberts fan... en... I dare to say... ook niet zo'n Nataliequote:Op maandag 25 januari 2010 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Serieus? Die gaat op het lijstje
.
En die piest niet op het tapijt.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
Een cute kerel kan meer dan een puppy
Ik snap hoe dat kan gebeuren jaquote:Op maandag 25 januari 2010 23:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan heeft vlarp ons vast verwisseld
Tenzij je het vraagtquote:
sorry, maar dat jij dat fijn vindt, betekent niet dat wij het moeten wetenquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n Julia Roberts fan...
quote:en... I dare to say... ook niet zo'n Natalie
Ik heb V op dvdquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Nou ja, overkomelijk.
[..].
. Dan schrap ik V for Vendetta ook maar van het lijstje... En de nieuwste Aronofsky waar Natalie een lesbodanseres gaat spelen.
Gemaakt nog wel? Welke keukenprins heb je nu weer diep in de ogen gekeken?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hallo dat word ik nu al hoor, maar vooral omdat ik het zelf koop![]()
Nou ja, toevallig is er vanavond wel heuse chocolade pudding voor mij gemaakt
Ik zeg alleen dat zo'n all american boy cuteee dat vast wel doet als je 't hem vraagt. Zo lief en ruggegraatloos is ie dan welquote:Op maandag 25 januari 2010 23:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
sorry, maar dat jij dat fijn vindt, betekent niet dat wij het moeten weten
Die deutsche, maar hij vertrekt deze week voor 4 mnd naar Zuid Afrika. Vrijdag komt de Deventenaar hier voor een 2e datequote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gemaakt nog wel? Welke keukenprins heb je nu weer diep in de ogen gekeken?
Ik vind het prima als een jongen doet waar ik om vraagquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat zo'n all american boy cuteee dat vast wel doet als je 't hem vraagt. Zo lief en ruggegraatloos is ie dan wel
Besides: Ik heb geen tapijt
je bent wel druk naa het daten hequote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Die deutsche, maar hij vertrekt deze week voor 4 mnd naar Zuid Afrika. Vrijdag komt de Deventenaar hier voor een 2e date
Valt wel mee. Ik heb nog genoeg tijd om te slapen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |