daar zijn avonden juist bijzonder geschikt voor. Op kantoor heb ik er nooit tijd voor.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:34 schreef Xilantof het volgende:
Toch een aparte avondbezigheid... Het onderzoeksrapport van de stagiair beoordelen...
Voor een stagiere maak ik een uitzondering. En ook moet ik nog wel eens wat administratie doen.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:39 schreef ultra_ivo het volgende:Avonden zijn voor jezelf en niet voor de baas.
En ikke voor de wedstrijd, maar ik kom er niet uitquote:Op maandag 25 januari 2010 22:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
En maar even foto's aan het uitzoeken voor de klant, pfrt. Ik heb een zwak voor zwart wit.
Welke wedstrijd?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En ikke voor de wedstrijd, maar ik kom er niet uit![]()
Gnavond iedereen
Gewoon, de maandwedstrijd.quote:
Als ik zo zou redeneren zou ik heel gauw geen baan hebben denk ikquote:Op maandag 25 januari 2010 22:39 schreef ultra_ivo het volgende:
Avonden zijn voor jezelf en niet voor de baas.
Fraaiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gewoon, de maandwedstrijd.
Wat een klus zeg, maar ik ben eruit, en heb ingezonden.
[ afbeelding ]
Idem. Hoeren zijn we.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ik zo zou redeneren zou ik heel gauw geen baan hebben denk ikGelukkig is de baas dan ook wel weer zo flexibel dat als ik eens een middagje eerder weg moet, dat dat dan ook gewoon kan
Ja. We worden genaaid aan alle kanten en we krijgen er nog voor betaald ookquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:02 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Idem. Hoeren zijn we.
Anyway, koffie!
Mwah, ik verdien meer dan dat ik krijg hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. We worden genaaid aan alle kanten en we krijgen er nog voor betaald ook
Ik denk dat dat op de meeste van toepassing is, een enkele uitzondering daar gelaten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mwah, ik verdien meer dan dat ik krijg hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |