OMG mijn tuinquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:22 schreef nieslief het volgende:
[..]
Maes je tuin!!!!!!!!
Ik stond vanmorgen te bibberen in de deuropening. Soms ben ik wel blij dat ik de jongens niet zelf naar school hoef te brengen maar dat de bus ze ophaalt. Brrrr wat is het koud. -11 hier.
quote:
It is indeed. Lekker zonnetje en heerlijk kkkkoud buiten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goedemorgen allen. Het is een mooie dag
De mijne doet het nog ik heb alleen problemen met verzenden van gifts en ontvangen ervan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
It is indeed. Lekker zonnetje en heerlijk kkkkoud buiten.
Doet jouw tuin het nog? De mijne geeft alleen invalide lettertjes![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goedemorgen allen. Het is een mooie dag
Best wel ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Gezien vanaf achter de ramen wel ja (dat klinkt ook wel weer fout)
De tuin hikt regelmatigquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:42 schreef Cat22 het volgende:
It is indeed. Lekker zonnetje en heerlijk kkkkoud buiten.
Doet jouw tuin het nog? De mijne geeft alleen invalide lettertjes![]()
Da's goed nieuws dus de migraine is niet blijven 'hangen' ??quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De tuin hikt regelmatig
Maar ik voel me goed![]()
![]()
Woohoo!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De tuin hikt regelmatig
Maar ik voel me goed![]()
![]()
Succes Nies.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:01 schreef nieslief het volgende:
[..]
Da's goed nieuws dus de migraine is niet blijven 'hangen' ??
Ik ga zo naar de fysio.....
moggehquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:53 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen!
Ik zie hier een zonnetje die een poging doet om door te komen
Het is gelukkig een eind weg na een nachtje slapenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:01 schreef nieslief het volgende:
Da's goed nieuws dus de migraine is niet blijven 'hangen' ??
Ik ga zo naar de fysio.....
Heb ik laatst ook laten doen idd...na dat nachtje -16 had ie er 's morgens niet echt zin in.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:23 schreef Greys het volgende:
De accu van mijn Smart had een beetje moeite met de -8 vanmorgen.
Tijd voor een nieuwe accu geloof ik
doe je voorzichtig?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:46 schreef Qwea het volgende:
damn, het gaat niet zo goed hiervet duizelig en ik flikkerde net bijna van mn stokje
jup. Ik doe het ff rustig aan. Ik ben nog nooit zo dizzy geweestquote:
napoleon ook, maar die is raarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:46 schreef Qwea het volgende:
damn, het gaat niet zo goed hiervet duizelig en ik flikkerde net bijna van mn stokje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |