Oh, ik had net al welterusten tegen je gezegd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Neuh, nog niet.
Vanmiddag weer onbedoeld op de bank liggen pitten.
Ik hou er niet van om als profiteur van de maatschappij te worden neergezet door mensen die mij en mijn medische geschiedenis niet kennen....dat word ik vals....heel valsquote:
Ik snap dat je dat niet leuk vindt als ze dat zo zeggen zonder enige kennis.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik hou er niet van om als profiteur van de maatschappij te worden neergezet door mensen die mij en mijn medische geschiedenis niet kennen....dat word ik vals....heel vals
Maar ik heb wel lekker even de persoon onderuit de zak gegevenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat niet leuk vindt als ze dat zo zeggen zonder enige kennis.
Dat soort mensen zijn dom om in hun onwetendheid vooroordelen te roepen zonder te weten waarover ze praten.
Lekker laten gaan zulke mensen die leven in een beperkte wereld met een bekrompen mening.
Daar hoef jij je niet tegenover te verantwoorden lieve Trovey.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar ik heb wel lekker even de persoon onderuit de zak gegeven.....
Trusten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik ga mijn watermandje eens opzoeken en zien hoeveel katten er daar op mij liggen te wachten.
Welterusten voor straks en een fijne nacht nog.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik ga mijn watermandje eens opzoeken en zien hoeveel katten er daar op mij liggen te wachten.
Welterusten voor straks en een fijne nacht nog.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:23 schreef trovey het volgende:
Strobessen zijn klaar....ik ga slapen...
Hier ookquote:
Maes je tuin!!!!!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |