Volgens mij moet zij een enorm digitaal dossier over deze SC hebben. Dat kan niet ander.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
God! wat ben jij toch briljant met terugzoeken
Jij mag me Tombo noemen hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hehe, wat ergquote:Op maandag 25 januari 2010 @ 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hier het hele verhaal:
[SC # 588] Waar we een hekel hebben aan carnaval. Muahahaha!
Het is gewoon eng aan het worden.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij moet zij een enorm digitaal dossier over deze SC hebben. Dat kan niet ander.
Zoiets....quote:Op maandag 25 januari 2010 23:23 schreef JJH het volgende:
Volgens mij moet zij een enorm digitaal dossier over deze SC hebben. Dat kan niet ander.
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Startpagina van Facebook (bovenaan je scherm). En net onder die tekst staan je FV verzoeken. Klik en je bent er.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:24 schreef ElisaB het volgende:
Mag ik nog even? Waar kan ik nou terugvinden dat ik kadootjes heb gekregen? Die ik dan moet accepten, waarna ze in mijn doosje () terecht komen
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is gewoon eng aan het worden.![]()
Niet P.F stalk eng, maar anders eng.
Naast de Market staat een doosje (blauw met roze streep)...als je wat binnenhebt staat daar een getal van het aantal...als we het tenminste over hetzelfde hebbenquote:Op maandag 25 januari 2010 23:24 schreef ElisaB het volgende:
Mag ik nog even? Waar kan ik nou terugvinden dat ik kadootjes heb gekregen? Die ik dan moet accepten, waarna ze in mijn doosje () terecht komen
Tombola heeft d'r tactiek uitgelegd aan me in de autoquote:Op maandag 25 januari 2010 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het heeft even geduurd .quote:Op maandag 25 januari 2010 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja! Eindelijk iemand die met me meevoelt
Ja.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hai JJH!
Lekker weekend voor jou toch?
Jij bent al een stap verder denk ik. Ze moet de dootjes eerst nog in haar doos krijgen.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Naast de Market staat een doosje (blauw met roze streep)...als je wat binnenhebt staat daar een getal van het aantal...als we het tenminste over hetzelfde hebben
tombola =quote:Op maandag 25 januari 2010 23:26 schreef Bamba het volgende:
[..]
Tombola heeft d'r tactiek uitgelegd aan me in de auto![]()
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:28 schreef MissBliss het volgende:
Nou, ik ga kijken wie Laura Palmer vermoord heeft!![]()
Eng sluit lief niet uit hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:29 schreef ElisaB het volgende:
Dank je lievjens, ik heb mijn kadoos gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |