Haha, jij krijgt weer de schuld!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:52 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik zei het niet hoor, Oldenzaal deed dat
Ja, dikke vinger, ik kom net uit bed rollen. Ik ben voor drie uur niet klaar met m'n presentatiequote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:35 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hup! We gaan NU naar de Ikea! Fiets nu richting station!
Donor Company?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:00 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ga zo naar de Doner Company of naar de MC.
Wat? Ik heb je al laten omroepen en al op station Hengelo!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dikke vinger, ik kom net uit bed rollen. Ik ben voor drie uur niet klaar met m'n presentatie
Ja in Almelo. Zeer goed bikken.quote:
Als je nu gisteren even had verteld hoe laat je naar de Ikea wil gaan hequote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:01 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wat? Ik heb je al laten omroepen en al op station Hengelo!
Bewijsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:01 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wat? Ik heb je al laten omroepen en al op station Hengelo!
hmm, denk niet dat ik d'r vaak zal komenquote:
Haha ja sorry, maar ik werd wakker van je sms'jes.. Was weer In slaap gevallen!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je nu gisteren even had verteld hoe laat je naar de Ikea wil gaan he
Ik steek gewoon alles op oequote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:52 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik zei het niet hoor, Oldenzaal deed dat
Check.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:18 schreef Redbaron het volgende:
alles wat er mis gaat of verkeerd geschreven word is toch ook robinhooo's fout?!
Goedquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:11 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Haha ja sorry, maar ik werd wakker van je sms'jes.. Was weer In slaap gevallen!
Nouja.. andere keer dan maar!
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:18 schreef Redbaron het volgende:
alles wat er mis gaat of verkeerd geschreven word is toch ook robinhooo's fout?!
wordtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:18 schreef Redbaron het volgende:
Goed bezig man!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
IK HEB WEER WERK!![]()
![]()
In de bieb van Amersfoort
Sowieso een basis van 16 uur per week, en vandaaruit kan er nog invalwerk bij komen
Congratzquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
IK HEB WEER WERK!![]()
![]()
Sowieso een basis van 16 uur per week, en vandaaruit kan er nog invalwerk bij komen
Nice!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
IK HEB WEER WERK!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |