abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 januari 2010 @ 04:09:28 #276
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77278883
maar ff eerlijk zijn er echt mensen die o die idioten stemmen
pi_77278919
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 04:09 schreef donthate het volgende:
maar ff eerlijk zijn er echt mensen die o die idioten stemmen
Het schijnt zo. Maar feit is dat het gemiddelde IQ van de mens behoorlijk laag is, dus zo vreemd is het niet. PVV is en blijft een tokkies partij en tokkies hebben we heel erg veel in dit land.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_77278940
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 04:20 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Het schijnt zo. Maar feit is dat het gemiddelde IQ van de mens behoorlijk laag is, dus zo vreemd is het niet. PVV is en blijft een tokkies partij en tokkies hebben we heel erg veel in dit land.
Wat een zelfkennis...
Petje af voor je.
pi_77278955
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 04:31 schreef Barwurz het volgende:

[..]

Wat een zelfkennis...
Petje af voor je.
Zelfkennis? Mensenkennis bedoel je. Ik weet dat kneuzen als jij stemmen op een gevaarlijke partij als de PVV en het land moet tegen volk als jij beschermd worden. Of ik het er mee eens ben of niet, we hebben al eens een Volkert van der G gehad. De man realiseerde zich hetzelfde, maar had alleen té drastische maatregelen. Wie weet staat er een nieuwe Volkert op .... of wie weet doen we het op een andere manier. Feit is dat generaliserende types als Hitler en Wilders gestopt dienen te worden, uit naam van de mensheid. Als er nu gekozen zou kunnen worden, zouden ook heel wat mensen Hitler aangepakt hebben voordat het uit de hand kon lopen. Niets voor mij persoonlijk, maar ik gok dat er vrij veel mensen zijn die het belang ervan juist inschatten. Soms moet de mensheid (bestaande uit vooral tokkies/dom volk) tegen zichzelf beschermd worden. Ik ben voor de minder agressieve manier, maar er zijn zat mensen die gerust verder willen gaan.
pi_77278956
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 04:42 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Zelfkennis? Mensenkennis bedoel je. Ik weet dat kneuzen als jij stemmen op een gevaarlijke partij als de PVV en het land moet tegen volk als jij beschermd worden. Of ik het er mee eens ben of niet, we hebben al eens een Volkert van der G gehad. De man realiseerde zich hetzelfde, maar had alleen té drastische maatregelen. Wie weet staat er een nieuwe Volkert op .... of wie weet doen we het op een andere manier. Feit is dat generaliserende types als Hitler en Wilders gestopt dienen te worden, uit naam van de mensheid. Als er nu gekozen zou kunnen worden, zouden ook heel wat mensen Hitler aangepakt hebben voordat het uit de hand kon lopen. Niets voor mij persoonlijk, maar ik gok dat er vrij veel mensen zijn die het belang ervan juist inschatten. Soms moet de mensheid tegen zichzelf beschermd worden. Ik ben voor de minder agressieve manier, maar er zijn zat mensen die gerust verder willen gaan.
Wilders met Hitler vergelijken gaat wel heel ver hoor
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  dinsdag 26 januari 2010 @ 04:44:33 #281
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77278959
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 04:43 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Wilders met Hitler vergelijken gaat wel heel ver hoor
Als je dat doet lopen je hersen kronkels scheef
pi_77278962
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 04:44 schreef donthate het volgende:

[..]

Scanman kan beter gaan slapen denk ik
pi_77278963
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 04:44 schreef donthate het volgende:

[..]

Tuurlijk. Hitler scheerde een enorme groep mensen over 1 kam en zette ze neer als het kwaad van de samenleving. Wilders doet héél wat anders

Denk toch eens na man!!!!!!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 04:46:09 #284
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77278965
quote:

[..]

Zelfkennis? Mensenkennis bedoel je. Ik weet dat kneuzen als jij stemmen op een gevaarlijke partij als de PVV en het land moet tegen volk als jij beschermd worden. Of ik het er mee eens ben of niet, we hebben al eens een Volkert van der G gehad. De man realiseerde zich hetzelfde, maar had alleen té drastische maatregelen. Wie weet staat er een nieuwe Volkert op .... of wie weet doen we het op een andere manier. Feit is dat generaliserende types als Hitler en Wilders gestopt dienen te worden, uit naam van de mensheid. Als er nu gekozen zou kunnen worden, zouden ook heel wat mensen Hitler aangepakt hebben voordat het uit de hand kon lopen. Niets voor mij persoonlijk, maar ik gok dat er vrij veel mensen zijn die het belang ervan juist inschatten. Soms moet de mensheid (bestaande uit vooral tokkies/dom volk) tegen zichzelf beschermd worden. Ik ben voor de minder agressieve manier, maar er zijn zat mensen die gerust verder willen gaan.
Zucht.. het klopt niet eens wat je zegt hitler had niet aan gepakt kunnen worden leer beter f geschiedenis..
  dinsdag 26 januari 2010 @ 04:46:51 #285
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77278967
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 04:46 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Tuurlijk. Hitler scheerde een enorme groep mensen over 1 kam en zette ze neer als het kwaad van de samenleving. Wilders doet héél wat anders

Kan niet ben anti heb laag IQ

Hij scheert niemand over een kam
Ga geschiedenis leren en LEES de verschillen
pi_77278970
quote:

[..]

Het gevaar zijn mongolen zoals jij die niet om kunnen gaan met het vrije woord, politieke processen propganderen, partij-aanhangen generaliseren als tokkies, op internet gaan roepen dat je het niet afkeurt dat er à la Volkert van der G. wordt ingegrepen (moord). Je hebt kaas gegeten van noch politiek noch democratie. Je bent bovendien slecht ingelezen in de geschiedenis als je Wilders met Hitler vergelijkt. En neen ik stem geen PVV en zal dat ook nooit doen.

Hoop dat jij gauw weer oprot van dit forum
We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
pi_77278973
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 04:45 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Scanman kan beter gaan slapen denk ik
Ik denk dat jij beter kunt stoppen met posten op FOK, want als dat het enige is wat uit je keyboard komt is het behoorlijk triest met je gesteld. Laat die drank staan en denk eens na als iemand iets post waar wel eens een kern van waarheid in kan zitten. Lees het anders morgen nog eens na, als je nuchter bent en enigszins helder kunt nadenken.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 04:48:40 #288
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77278975
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 04:48 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Ik denk dat jij beter kunt stoppen met posten op FOK, want als dat het enige is wat uit je keyboard komt is het behoorlijk triest met je gesteld. Laat die drank staan en denk eens na als iemand iets post waar wel eens een kern van waarheid in kan zitten. Lees het anders morgen nog eens na, als je nuchter bent en enigszins helder kunt nadenken.

pi_77278980
quote:

[..]

Wow!!!!!!
Je moet meedoen met het zesde zintuig.
Je wint gegarandeerd!
Dat je uit deze opmerking van me dit allemaal weet te zeggen.
Nogmaals petje af.
Alleen omdat die anders afvalt van het lachen om je.
Mijn politieke voorkeur zal je verbaasd van zijn.
Ga slapen en doe morgen eens een nieuwe poging.
pi_77278981
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 04:47 schreef Choad het volgende:

[..]

Het gevaar zijn mongolen zoals jij die niet om kunnen gaan met het vrije woord, politieke processen propganderen, partij-aanhangen generaliseren als tokkies, op internet gaan roepen dat je het niet afkeurt dat er à la Volkert van der G. wordt ingegrepen (moord). Je hebt kaas gegeten van noch politiek noch democratie. Je bent bovendien slecht ingelezen in de geschiedenis als je Wilders met Hitler vergelijkt. En neen ik stem geen PVV en zal dat ook nooit doen.

Hoop dat jij gauw weer oprot van dit forum
Ik hoop dat jij ooit het licht zult zien, maar helaas... zal wel niet gebeuren. Een beetje als veel Duitsers die lang geleden zeiden 'Wir haben es nicht gewusst'. Maar slaap lekker en maak je niet druk dat je een uiterst gevaarlijk mening hebt. Gelukkig zijn er mensen zat die wél overeenkomsten zien met de jaren 30/40. Je hebt er wel enig IQ voor nodig, zo blijkt.
pi_77278983
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 04:48 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Je mensenkennis is heel laag want ik heb al een paar weken niks meer gedronken
Ik vind het gewoon te ver gaan wanneer je hitler met wilders vergelijkt
pi_77278985
quote:
Is dat je reactie? Hoe typerend
pi_77278987
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 04:46 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Wat een zwaktebod.
Als er niet met argumenten gewonnen kan worden is Godwin de verlosser van scanman1...
pi_77278989
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 04:50 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Al een paar weken? Knap van je. Vond de AA het ook geweldig en kreeg je applaus?
  dinsdag 26 januari 2010 @ 04:52:36 #295
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77278992
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 04:50 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Ik hoop dat jij ooit het licht zult zien, maar helaas... zal wel niet gebeuren. Een beetje als veel Duitsers die lang geleden zeiden 'Wir haben es nicht gewusst'. Maar slaap lekker en maak je niet druk dat je een uiterst gevaarlijk mening hebt. Gelukkig zijn er mensen zat die wél overeenkomsten zien met de jaren 30/40. Je hebt er wel enig IQ voor nodig, zo blijkt.
We zijn toch tegen wilders mafketel
pi_77278993
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 04:50 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Heb je al eens verteld over mijn IQ en je weet dat ie hoger is dan die van jou. Zal ik je eens wat vertellen, als je Wilders met Hitler vergelijkt, vergelijk je Nederland van nu met Duitsland van de jaren 30, en dat maakt jouw een achterlijke proleet die het postrecht niet eens waard is.
We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
pi_77278994
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 04:50 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Idd, is een onvergelijkbare situatie.
pi_77278995
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 04:51 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Al een paar weken? Knap van je. Vond de AA het ook geweldig en kreeg je applaus?

Wat een trieste mongolide kankerkneus ben je echt waar hahaha. Ben je vroeger veel gepest ofzo
pi_77278997
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 04:51 schreef Barwurz het volgende:

[..]

Wat een zwaktebod.
Als er niet met argumenten gewonnen kan worden is Godwin de verlosser van scanman1...
Deze man is een zeer nare trol maar wel bruikbaar om mensen die werkelijk zo denken (hoogstwaarschijnlijk in mindere mate want niemand kan zó achterlijk zijn) aan het denken te zetten om dingen eens van meerdere perspectieven te zien
  dinsdag 26 januari 2010 @ 04:54:33 #300
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77278998
slotje niggas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')