Dit is niet der eerstequote:Op maandag 25 januari 2010 22:51 schreef Nobu het volgende:
Ik mag hopen dat dit een trolltopic is, al ben ik met deze TS bang van niet.
OT: Laat je nakijken.
Omdatr ik zelf wajong heb kunnen mn ouders niet rijk zijnquote:Op maandag 25 januari 2010 22:54 schreef steve.T het volgende:
En een andere topic was je nog een rijke luis kindje wat ben je nu?
Wat heeft hij verder met het fortuin van zijn ouders te maken behalve dat hij elke maand wat krijgt?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:54 schreef steve.T het volgende:
En een andere topic was je nog een rijke luis kindje wat ben je nu?
Wat zie je aan onwaarheden erin?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:56 schreef steve.T het volgende:
en dit dan... Ruzie met de leiding....
Wat ben jij dan voor NSBER ik dacht dat het onzin wasquote:Op maandag 25 januari 2010 22:57 schreef steve.T het volgende:
En daar bij heb je mee getrollt met een zeer zwakke topic over zelfmoord sorry maar dat vind ik echt zwak
Waarom heb jij een msn met mandy13@hotmail erin??quote:Op maandag 25 januari 2010 22:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat heeft hij verder met het fortuin van zijn ouders te maken behalve dat hij elke maand wat krijgt?
Is overduidelijk weinig buiten geweest de afgelopen twintig jaar.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:25 schreef steve.T het volgende:
zo is het toch altijd de kleine groep die het voor de grote groep verpest maar door de media tot grote groep word opgeblazen want daar krijg je lezers/kijkers door
Hijs vrouwquote:Op maandag 25 januari 2010 22:59 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Waarom heb jij een msn met mandy13@hotmail erin??
Zo ver ik weet ben ik geen land verader door er op te wijzen dat je je profiel steeds veranderd aan de topic om maar op te vallen en daar bij lees zelf nou wat je geschreven hebtquote:Op maandag 25 januari 2010 22:58 schreef donthate het volgende:
[..]
Wat ben jij dan voor NSBER ik dacht dat het onzin was
Mijn beste vriendin is er aan overledne knuppel
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:02 schreef steve.T het volgende:
[..]
Zo ver ik weet ben ik geen land verader door er op te wijzen dat je je profiel steeds veranderd aan de topic om maar op te vallen en daar bij lees zelf nou wat je geschreven hebt
Ok, ik heb ja gestemd. Ik ben wel benieuwd hoe het stemgedrag hier is.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:06 schreef Neroje het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd...Ik heb NEE! gestemd in ieder geval
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:47 schreef steve.T het volgende:
[..]
Ter jouw info is illuminati wel een groep om rekening mee te houden en ook de bulderman groep. Daar bij zijn de vrijmetselaren niet verkeerd ik zelf ben ook daar lid van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |