Jullie zijn de nieuwe gingers
Jullie zijn pitloze druiven
Jullie zijn ratten in het riool
en zo veel meer, zucht ......
mijn eigenlijke klacht: pvv stemmers zijn ziel-loos
Geert wilders is de duivel van de 21e eeuw en jullie zijn de schaapachtige volgelingen.
Zombies zijn jullie, zombies in een schapenvacht
![]()
Jullie schaperige zombies volgen een man die op idioot lijkt die zwaar aan de drugs en drank zit. Dat haar alleen al zegt genoeg, kijk nou even! Is het wel een potje verf wat hij erin heeft gesmeerd? Of wat pis van een aanbidder, mischien wat vacht van een schaap of muurverf van de wibra. In iedergeval het ziet er goedkoop en trashy uit. Hij kan zo bij de travo's op de wallen, die zien er nog lekkerder uit
![]()
Verder: zijn eeuwige gezeik op moslims, want oja! alle moslims en allochtonen zijn slegt! ja slegt! we moeten allemaal het liefst morgen het land uit. Waarom eigenlijk wilders? word je te geil van de burka's, of een crush op de marokkaanse jongen die bij de bakker werkt. De eeuwige haat tegen moslims gaat te ver. Ik ben vast niet de enige die niet vreemd opkijkt als wilders word gewurgd met een burka. Die domme man speelt met z'n leven, en dat alles om aandacht.
zielig heel zielig, en zijn volgelingen ook. De media maakt de berichten van allochtonen alleen maar erger, en de verdeeldheid word door deze akelige duivel alleen maar erger. Ach ziel-loze schaapachtige zombies, ik zou zeggen blijf lekker achter em aanhollen in de wei. Ik lach jullie uit, hihi!
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O